Modern işletme geleceğe odaklanmıştır. Geleceği öngörmek sihir değil: mevcut bilgileri tam anlamıyla kullanmanın bir yoludur. Rekabetçiliği ve verimliliği artıracak faktörleri önceden bilmenin tek yoludur. Planlama, işletmenin akıllı veri toplama ve analizini gerçekleştirmesi, geleceğe yönelik izleme ve yönetim sistemleri kurması durumunda çok daha etkilidir.
Veriler, üretim hatlarından, çevrimiçi...
...gerileme, olgunluk vb.) / Olası iletişim eylemlerinin ve operasyonel stratejinin değerlendirilmesi / Planlanan periyodik iletişim eylemlerinin ve karşılaştırmalı çalışmaların değerlendirilmesi / Kurumsal iletişim, satış gücünün teşvik edilmesi, müşteri araştırması / İmaj, ürün-hizmet kalitesinin incelenmesi.
ARAÇLAR: Doğrudan posta operasyonları, hedef grup analizi ve adres edinimi / Doğrudan e-posta pazarlama, iletişim analizi ve e-posta kampanyalarının yönetimi / Doğrudan posta...
Rfmcube, E-ticaret sektörü için müşterisegmentasyonu konusunda uzmanlaşmış bir SaaS yazılımıdır. Kendi çevrimiçi mağazanızı birkaç tıklama ile entegre etmenizi sağlar ve pazarlamanız için anahtar segmentleri belirlemenize yardımcı olur. Segmentler oluşturulduktan sonra, bunları gerçek zamanlı olarak başlıca reklam platformlarıyla (örneğin, Facebook, Mailchimp) entegre ederek güçlü pazarlama otomasyonu kampanyaları oluşturabilirsiniz.