İtalya, Verona
... iletişimi ve işbirliğini kolaylaştırmada temel bir rol oynamaktadır ve bu doğal kaynağın sorumlu ve sürdürülebilir kullanımını teşvik etmektedir. HENRY & CO., endüstriyel kenevir sektörü, rekabet ve tarım sektöründeki tasarım trendleri üzerine kapsamlı bir araştırma gerçekleştirmiştir. OEL'in ayırt edici özellikleri ve misyonu analiz edilerek organizasyonun tam olarak anlaşılması ve otantik bir marka imajı geliştirilmesi amaçlanmıştır. Toplanan bilgiler doğrultusunda, HENRY & CO. ekip ile işbirliği yapmıştır.
...Bizimle birlikte, müşteriler iş stratejisini somut bir marka imajına dönüştürüyor, belirlenen hedeflerle uyumlu sezgisel görsel tanımlama sistemleriyle. İyi iletişim kurmak için etkili ve özgün bir tasarımın gerekli olduğuna inanıyoruz. Bizimle sadece posterler, kitaplar, kataloglar, broşürler değil, aynı zamanda bir müşterinin tüm kurumsal imajı da başarılı bir şekilde işlenmelidir. Tekil...
İtalya, Padova
...Görseller ve grafik unsurlar sadece estetik değil, aynı zamanda kurallar ve stillerle oluşturulmuş bir dildir. Bu nedenle, güçlü ve ayırt edici bir koordineli görsel kimlik oluşturmak, şirketin marka kimliğini tanıtmak için hayati öneme sahiptir. Hikayeni anlatmak, kişiliğini ifade etmek ve felsefeni iletmek için küresel bir yöntem benimsiyoruz. Yaratıcılık ve grafik, imajı tanımlamak ve değerini artırmak, marka bilinirliğini koordineli bir şekilde iletmek için.
İtalya, Treviso
...Marka Bilinirliği ve Marka İtibarı hedeflerine ulaşmasını sağlayacak mesajı geliştirme ve yolları belirleme üzerine odaklanmış bir alan. Tasarım hizmetleri, müşterinin pazarının ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan imajı zamanla pekiştirmeyi amaçlayan belirli pazarlama sonuçları elde etmek için yönlendirilmiştir.
İtalya, Zafferana Etnea
...Zappalà, süt ürünleri üreten en önemli İtalyan firmalarından biridir. İtalya perakende pazarında en büyük Sicilya peynir tedarikçisi olup, 4 uzmanlaşmış tesiste büyük bir üretim kapasitesine sahiptir. Birincil süt çiftliği uzmanlığı, yüzlerce çalışan, sağlam bir marka imajı, dağıtım kanallarına göre farklılaştırılmış ürün konsepti ve verimli dağıtım platformları, İtalya'daki ve Japonya, ABD...
İtalya, BOLOGNA
... şunları gerçekleştirmektedir: - Fuar etkinliklerinin Katılımcıları/Ziyaretçileri üzerine araştırmalar, - Müşteri Memnuniyeti araştırmaları, - Pazar segmentasyonu çalışmaları, - Hedef kitle belirleme, - Ürünlerin, markaların, hizmetlerin, fuarların rekabetçi konumlandırma analizi, - İletişim kampanyalarının değerlendirilmesi, - Markaların, şirketlerin, fuarların imajı üzerine çalışmalar (Marka İmajı...
... karmaşık analizlere kadar olanak tanıyan, gelişmiş ve çok yönlü yazılımlar kullanıyoruz. NİTEL ARAŞTIRMALAR: • Odak grupları • Derinlemesine bireysel görüşmeler • Yarı yapılandırılmış kişisel görüşmeler • Marka ve ürün imajı ve konsepti • Marka Bilinirliği • Masa Analizi • Etnografik araştırmalar • Gizli Müşteri. NİCEL ARAŞTIRMALAR: • Pazar araştırmaları • Kamuoyu yoklamaları • Çıkış Anketleri ve Seçim Projeksiyonları • Müşteri Memnuniyeti • Müşteri Sadakati • Medya araştırmaları (TV - Radyo - Sinema). DİĞER METODOLOJİLER: Gizli Müşteri, Geomarketing Analizi.
...Thinko, Lecce'de yaratıcı iletişim ve web pazarlama alanında faaliyet gösteren bir Reklam Ajansı'dır. Reklam Danışmanlığı, Marka İmajı, Grafik, Web, Sosyal Medya Pazarlama, İnternet Siteleri geliştirme, E-ticaret platformları ve arama motorlarında (SEO) sıralama konularında hizmet vermekteyiz. Reklam kampanyalarımız, strateji ve yaratıcılığın bir birleşimi olarak, provokatif, şaşırtıcı ve...
İtalya, Paruzzaro
... kadar. Marka imajı, her şirketin iletişiminin temelini oluşturur. Tüm reklam materyallerini tasarlayıp gerçekleştiriyoruz: kartvizitler, broşürler, katlanabilir broşürler, kataloglar, el ilanları, kafe ve restoran menüleri, afişler, vitrin yazıları, pankartlar. Müşterimizin gerçekliğini dikkatlice analiz ederek, şirket imajını yeniliyoruz veya sıfırdan tasarlıyoruz. Etrafımızdaki dünya...
...tasarım, modeller, işletme ayırt edici işaretleri, know-how, alan adı, yazılım, web ve yeni internet teknolojilerinin korunması. Telif hakkı, fotoğraf ve televizyon formatı, ünlü kişilerin imajı, yeni teknolojiler alanında da korunması. Gizlilik ve veri koruma. Veri güvenliğinin korunması. Ticari sırların ve endüstriyel sırların korunması. Risk yönetimi.
İtalya, FRANCAVILLA FONTANA
... imajı geniş kitleler tarafından akılda kalıcıdır. Tüm bunları başarmak için, posterler ya 6x3 panolara (6x3 reklam alanları) ya da 6x3 panoların bulunmadığı yerlerde faydalı olan kamyon pankartına (reklam pankartı) asılabilir.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play