Fransa, Lyon
... aracılığıyla. Müşteri memnuniyetini ölçmek, saha anketleri düzenlemek veya etkinliklerinizin iyi değerlendirilmesini sağlamak için ideal bir çözümdür. Memnuniyet anketi kiosklarının sağladığı "anlık" veri toplama, ziyaretçilerin memnuniyetlerini ifade etmeleri açısından önemlidir; çünkü bu, zamanla kaydırılmış bir ankette nadiren yapacakları bir şeydir. Memnuniyetsiz müşteriler, diğerlerine göre kendilerini ifade etme konusunda çok daha istekli bir tutum sergiler. İletişim: Wifi / 3G otonom Güç: 220 V...
Fildişi Sahili, Abidjan
... telefon anketleri ve şubelerin personeline yönelik gizli ziyaretler) aracılığıyla, ekibimiz, şube personelinin anahtar kriterler üzerindeki değerlendirmesi ile müşteriler arasında öneri ve memnuniyet göstergelerini ölçmektedir. Amaç, sigorta satın alma alışkanlıklarını bilmek ve yatırımcıya pazarını değerlendirmesi ve konseptini geliştirmesi konusunda yardımcı olmaktır.
İtalya, Meda
K BRAND, çeşitli bağlamlara ve ihtiyaçlara uyum sağlayan çözümler sunarak kapsamlı bir hizmet sunmayı hedeflemektedir. Edindiğimiz bilgi birikimi, süreçlerin optimize edilmesi ve organizasyonel prosedürlerin basitleştirilmesi amacıyla IT ve stratejik danışmanlık sağlamamıza olanak tanımaktadır. Müşteri Memnuniyetine odaklanan çeşitli ürün ve hizmetler, işletmeye gerçek bir değer katmakta, onu daha...
Belçika, Bruxelles
IntoTheMinds, Fransa'da (Paris) ve Belçika'da (Brüksel) bulunan bir pazar araştırma ve pazarlama danışmanlık firmasıdır. Tüm Avrupa'da ve her sektörde projeler gerçekleştirmekteyiz, özellikle: memnuniyet araştırmaları, B2B ve B2C pazar araştırmaları, müşteri deneyimi analizleri, pazarlama stratejisi, "data" analizleri.
Fransa, Paris
SYMBIAL, bağımsız bir Fransız Pazarlama Enstitüsü'dür. Fransa, Avrupa veya Kuzey Amerika'da çevrimiçi, telefonla ve yüz yüze anketler sunuyoruz. Anket enstitümüz, sektör çalışmaları, pazar araştırmaları ve sanayi ile topluluklar için fizibilite çalışmaları gerçekleştiriyor. Müşterilerimize başarılı bir gelişim stratejisi uygulamalarında yardımcı oluyoruz. Kantitatif Anketlerle: Çevrimiçi anket...
İspanya, Paterna
ESAM Teknoloji'de insanlar bizim için önemlidir, bu nedenle ilişkileri, hizmetleri, ürünleri geliştirmek için teknolojiyi sizin hizmetinize sunuyoruz... hayatı iyileştirmek için teknoloji üretiyoruz. İş Alanları: Özel Projeler, Veri Toplama (e-NQUEST Anket Web/Duyarlı, MAPI, MOTE ve ad-hoc). Uzman insan kaynağımız sayesinde, uluslararası prestijli bir teknoloji ORTAĞI: IRTIC (Valensiya Üniversites...
Türkiye, Istanbul
... bir başkasına teslim etmenin kolay olmadığının bilincindeyiz. Bunun için İstanbul Hüner Temizlik Şirketi danışma merkezinden önceki müşterilerimizin referanslarını talep edebilir, aktif müşteri memnuniyeti sistemimiz sayesinde “güncel müşteri memnuniyet anketleri” hakkında rapor alabilirsiniz...
... çağrıları. Gelen ve giden çağrılar. VOIP, CRM ve İstatistik Raporları. Çok dilli çağrılar ve hizmetler. - Veritabanı güncellemesi - Niteliklendirme çağrıları - Memnuniyet çağrıları - Çapraz satış ve yukarı satış - Portföy geliştirme - Müşteri sadakati ve tutma - Memnuniyet anketleri ve araştırmalar - Ticari ekipler için ziyaret / toplantı ayarlama - Araştırmalar - Borç tahsilatı - Aboneliklerin ve...
Fransa, Brest
Dazipao, pazar araştırmaları ve memnuniyet anketleri gerçekleştirerek, konumlandırmanızı seçmek için gerekli bilgileri elde etmenizi sağlar. Müşterilerinizin memnuniyet seviyesini bilmek, onları daha iyi sadık hale getirmek ve beklentilerine uygun bir teklif sunmak için iyileştirme alanlarını belirlemenize yardımcı olacaktır. Ticari stratejinizi ve ticari eylem planınızı tanımlama ve uygulama...
İspanya, Barcelona
... çeşitli araştırma modellerini uygulamakta ve entegre bir danışmanlık hizmeti sunmaya yönelik birçok tamamlayıcı hizmet sağlamaktadır. Uzmanlık alanlarımız arasında, ilaç sektörü için pazar araştırmaları, telekomünikasyon sektörü, alışveriş merkezleri için araştırmalar ve diğer ticaret, dağıtım ve eğlence sektörleri, memnuniyet anketleri ve kalite araştırmaları, çocuklar ve ergenlerle yapılan araştırmalar ile eğitim ve öğretim sektöründeki çalışmalar yer almaktadır.
İspanya, Sevilla
Take a Tip, müşteri hizmetlerinin kalitesini artırmak amacıyla şirketlerin anonim olarak denetimi (gizli müşteri) konusunda uzmanlaşmış bir danışmanlık firmasıdır. Sunulan hizmetler arasında kalite ve memnuniyet anketleri, gizli müşteri uygulamaları, denetimler ve sağlık sektörü çalışanlarının değerlendirilmesi bulunmaktadır.
Fransa, Nanterre
People Vox, müşteri memnuniyetinin ölçülmesi ve anketlerin gerçekleştirilmesi konusunda uzmanlaşmış bir pazarlama araştırma şirketidir. Elektronik, telefon veya kağıt anketler aracılığıyla yürütülen memnuniyet anketleri sayesinde, müşteri ilişkilerinin kapsamlı bir denetimini gerçekleştirerek zayıf noktaları ortaya koyuyor ve bir eylem planı oluşturuyoruz. Farklı türde anketler gerçekleştiriyoruz...
İspanya, Irun
... bilincindeyiz ve bu nedenle şeffaflığın kazan-kazan ilişkisi için kritik bir unsur olduğunu düşünüyoruz. Ekibimiz, gelişim ve işe alım süreçlerinin tamamına katılma fırsatını sunmak için çalışacaktır. İhtiyaçlarınıza uygun olanı bulabilmeniz için çok çeşitli hizmetler sunuyoruz: - Ticari randevu alma - Etkinliklere katılım onayı - Veritabanınızın güncellenmesi - Tele-pazarlama ve promosyonların tanıtımı - Müşteri sadakati ve geri kazanımı - Memnuniyet anketleri Maliyetlerinizi azaltın ve zaman kazanın: Ibericall'ı arayın!
Fransa, Cergy
...Junior ESSEC, Fransa'nın en eski Junior-Şirketi olup, 1967 yılında kurulmuştur ve her yıl gerçekleştirdiği 250'den fazla çalışma ile ya da 2011 yılında elde ettiği 1,6 milyon euro ciro ile öne çıkmaktadır. Junior-Şirketi'ni karakterize eden üç ana nokta: fiyat, tepki süresi ve faaliyet alanıdır. Junior ESSEC'in Proje Yöneticileri her yıl 250'den fazla çeşitli çalışma gerçekleştirmektedir: pazar araştırmaları, marka bilinirliği araştırmaları, detaylı iş planı yazımları, memnuniyet anketleri, iç denetimler vb.
Belçika, Herstal
... olsun. NEO Group'un hizmetleri farklı birimlerde toplanmaktadır: NEO TEL Mobil, sabit ve ADSL telefon hizmetleri ve ürünleri. NEO ENERGY Enerji ihtiyaçlarınıza uygun partneri bulmanıza yardımcı olacak çözümler ve danışmanlık: gaz veya elektrik. NEO CALL Memnuniyet anketleri için telefon görüşmeleri, mevcut müşterilerle veya potansiyel müşterilerle randevu alma vb. NEO COM İletişim çözümleri (logo tasarımı, kartvizit, reklam broşürleri vb.) NEO WEB Yenilikçi ve uyumlu paketler aracılığıyla internet siteleri oluşturma.
Danimarka, Frederiksberg C
MEGAFON, tam hizmet veren bir enstitüdür ve farkındalık ve kamuoyu yoklamaları, ürün ve marka anketleri, memnuniyet anketleri veya iletişim ve medya analizi alanlarında her türlü araştırma ve danışmanlık projeleri yürütmektedir. Kesinlik ve netlik ile. • MEGAFON, ülke genelinde grup görüşmeleri, derinlemesine görüşmeler, gözlemler, üçgen görüşmeler gibi her türlü nitel araştırma sunmaktadır...
...Tele-pazarlama, Şikayet yönetimi, Kulüp üyeleri desteği, Bayi desteği, Acil hizmet, İtiraz işleme, Abone desteği, Adres kalitesi, Bilgi hizmetleri, İhtiyaç belirleme, Sipariş kabulü/koordinasyonu, Aday hattı/nitelendirme, Temizleme, Veri toplama, Bilgi hattı, Bilgi yönetimi, Müşteri kazanımı, Müşteri desteği, Müşteri geri kazanımı, Kalite kontrolleri, Yanıt desteği, Destek hattı, Telefon santrali, Randevu koordinasyonu, Satış outbound, Hoş geldin aramaları, Memnuniyet anketleri Tele-pazarlama, Şikayet yönetimi, Kulüp üyeleri desteği, Bayi desteği, Acil hizmet, İtiraz işleme...
İspanya, Sevila
İstatistik Danışmanlığı Veri Analizi Veri Madenciliği Anket Tasarımı ve Analizi Ulusal ve Uluslararası Telefon Anketleri Memnuniyet Araştırmaları İnternet Anketleri Ticari Ziyaretlerin Planlanması Kaybedilen Müşterilerin Geri Kazanılması...
Bu arama terimi için popüler ülkeler

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play