...Bugün, daha fazla alan verimliliği sağlamak ve iletişimi teşvik etmek amacıyla açık ofislere her zamankinden daha fazla önem verilmektedir. Yine de, çalışanların odaklanarak çalışabilmesi gerekmektedir. Ayrıca, bölme duvarlarının dar kesiti, dar alanlarda birçok çalışma alanının tasarımı için yer tasarrufu sağlar ve basittir - örneğin, planlanan çağrı merkezleri için idealdir. Bölme duvarlarının...
Fransa, Canejan
...Teleasistans, özel hizmetlerin yanı sıra, yaşlı, engelli, hasta veya yalnız kişilerin evde kalmasını gerçekten sağlar. Bu bağlamda, Vocalys asistans, hizmet sağlayıcı merkezleri aramayı ve operatörlerle hands-free olarak iletişim kurarak yardım talep etmeyi mümkün kılar. Ayrıca, kişinin sosyal ihtiyaçlarına yanıt vererek bir yakına çağrı yapma imkanı sunar. Çağrı, bir uzaktan kumanda (kolye veya saat) aracılığıyla başlatılır. Opsiyonel olarak, "hayat belirtisi" fonksiyonu ile donatılabilir.
Fransa, Cholet Cedex
...Çalışanlarınızın planlamalarını kolayca yönetin Avantajlar: - Kullanıcı dostu çalışma alanı. - Özelleştirilebilir raporlar. - Çalışma saatlerinin planlamasının optimize edilmesi. Büyük perakende, çağrı merkezleri veya restoran gibi bazı sektörlerde, insan kaynakları planlaması birçok kısıtlamayı dikkate almalıdır. Bodet Software, insan kaynaklarının optimize edilmiş planlaması konusunda...
...2024 yeniliği, İtalya, Almanya ve Fas'ta üretilen WINNER 125, rakipsiz fiyat/performans oranıyla öne çıkıyor. Bu yüksek kaliteli ergonomik sandalye, Fas'taki profesyonel ofisler ve çağrı merkezleri için ideal olup, son nesil Alman silindiri ve İtalyan senkron mekanizması ile donatılmıştır. Optimal konfor ve olağanüstü dayanıklılık sunarak, modern tasarım ve ileri teknoloji ile birleştirir; sağlam ve şık ergonomik ofis sandalyeleri arayan talepkar kullanıcılar için mükemmeldir.
Almanya, Steinhagen
...Büyük ekran ve özelleştirme seçenekleri, bu telefonu masa paylaşımı, ekipler ve çağrı merkezleri için ideal bir çözüm haline getiriyor. OpenStage 40, TDM, HFA* ve SIP ortamları için mevcuttur.
...2024 yeniliği, İtalya, Almanya ve Fas'ta üretilen WINNER 125, rakipsiz fiyat/performans oranıyla öne çıkıyor. Bu ergonomik üst düzey koltuk, Fas'taki profesyonel ofisler ve çağrı merkezleri için ideal olup, son nesil Alman silindiri ve İtalyan senkron mekanizması ile donatılmıştır. Optimal konfor ve olağanüstü dayanıklılık sunarak, modern tasarım ve ileri teknoloji ile birleştirir; sağlam ve şık ergonomik ofis koltukları arayan talepkar kullanıcılar için mükemmeldir.
...2024 yeniliği, İtalya, Almanya ve Fas'ta üretilen WINNER 125, rakipsiz fiyat/performans oranıyla öne çıkıyor. Bu yüksek kaliteli ergonomik sandalye, Fas'taki profesyonel ofisler ve çağrı merkezleri için ideal olup, son nesil Alman silindiri ve İtalyan senkron mekanizması ile donatılmıştır. Optimal konfor ve olağanüstü dayanıklılık sunarak, modern tasarım ve ileri teknoloji ile birleştirir; sağlam ve şık ergonomik ofis sandalyeleri arayan talepkar kullanıcılar için mükemmeldir.
Diğer Ürünler
DELL PowerEdge R340
DELL PowerEdge R340
...Müşteri hizmetleri, satış, resepsiyon, çağrı merkezleri ve hizmet merkezleri için çevrimiçi ve yerinde eğitimler Müşteri hizmetleri, resepsiyon, sekreterlik, çağrı merkezi, acil hat, yardım masası ve satış için telefon eğitimi - bu, 25 yıldan fazla bir süredir bizim ana uzmanlık alanımızdır. Şirket içi seminerinizi, bireysel ihtiyaçlarınıza göre, yüz yüze veya canlı çevrimiçi olarak tasarlıyoruz.
Eşleşen ürünler
Telefon Eğitimi
Telefon Eğitimi
Türkiye, Antalya
... için sahne kostümleri, promosyon ürünlerinin dağıtımı, satış noktası, ithalat-ihracat acenteleri, ticaret, e-ticaret, dropshipping, fotoğrafçılık, videografi, sanal-artırılmış gerçeklik, telepazarlama, çağrı merkezleri, mobil pazarlama, pazar araştırması, satış promosyonu, kampanyalar, danışmanlık.
... uzman kadrosu ile cihazlarınızdaki sorunları kısa sürede gidererek Randevulu Servis prensibi ile saatini sizin belirlediğiniz belirli servis saati aralıklarında çalışmalarını sürdürmektedir.Donanımlı araçları ile Urla semtinde gün içinde hızlı servis sunabilen Urla Beko Servisi bugün kurduğu çağrı merkezleri aracılığı ile telefon üzerinden çalışma saati aralıklarında hizmet sunabilmektedir.Eğer sizde...
Türkiye, Izmir
... tüketiciler cihaz tercihi yaparken daha çok servis ağı genişliği olan markaları tercih etmektedirler.Biz ise yıllar önce artan teknik destek taleplerine özel servis statüsünde cevap verebilmek amacı ile kurulduk.Yıllardan bu yana İzmir ve çevresinde beyaz eşya ve klimalara alanında deneyimli kadrolarımız ve donanımlı servis araçlarımız ile teknik destek sunmaktayız.Bugün gelişmiş çağrı merkezleri...
... Ticari ve hizmet sunumları Multimedya sunumları Kurumsal filmler Alışveriş merkezlerindeki reklamlar Eğitim ve öğretici videolar Online sesli kurslar, multimedya eğitimleri, e-öğrenme platformları Sesli rehberler ve mobil uygulamalar, GPS sistemleri Sesli kitaplar ve e-kitaplar YouTube videoları Seslendirme anlatımları, görme engelliler için sesli betimlemeler Telefon santralleri, sıra sistemleri, çağrı merkezleri Daha fazlası için www.lektoriusz.pl...
İtalya, Trezzano Sul Naviglio
... Gösterim, Kablosuz Gösterim, Monitör • PC için HW arayüzleri • Müşteri Kuyruğu Yönetim Sistemleri Uygulamalar Linkman ekipmanları güvenilir ve kurulumu basittir. Örnekler: sanayilerde duraklamaları azaltmak, personeli hızlı bir şekilde çağırmak, müşterileri çağırmak Sanayiler, Lojistik Merkezleri, Şirketler, Hastaneler, Huzurevleri, Doktor muayenehaneleri, Oteller, Restoranlar, Wellness.
... görüşmeler sunarak gerçekleştiriyoruz. DYNACALL, bir çağrı merkezinin iyi eğitimli çalışanlara ve yüksek kaliteli sistemlere yatırım yapması gerektiğine inanıyor. Günümüzün ve geleceğin çağrı merkezleri yalnızca potansiyel müşteri oluşturmakla kalmayacak, aynı zamanda şirketlerin tüm iletişim süreçlerini devralarak bu şirketlerin entegre bir parçası haline gelecekler.
...Drum Interior Systems şirketi, uzun yıllardır/ 19xx yılından beri iç mekan tasarımı alanında faaliyet göstermekte olup, pratik bölme ve ayırıcı duvarların üretimine odaklanmıştır. İç mekanlar ve ofisler, oteller, bankalar, sigorta şirketleri, konferans salonları, seminer odaları, sergi alanları, çağrı merkezleri ve birçok diğer sektör ve işletme için bölme ve ayırıcı duvarlar.
Birleşik Krallık, Leeds
... anons sistemi kurulumundan, projektör ve ekran kurulumuna kadar AV kurulum çözümünün tüm yönlerini kapsıyoruz. Ses görüntü kurulumlarımız, restoranlar, spor salonları, barlar, toplantı odaları, oteller, okullar, fabrikalar, çağrı merkezleri ve köy salonları gibi çeşitli mekanlarda gerçekleştirilmiştir.
...tel örgü, avlular ve dış alanlarda aşma girişimlerini önlemektedir. 18/48/128 bölgeye kadar EN50131 2/3 Derece hibrit alarm merkezleri kullanmaktadır. Uygulama, SESLİ REHBER, SMS aracılığıyla uzaktan yerel olarak yönetilebilir. İhlal olaylarına göre programlanmıştır. Panjuru indirir, ışıkları açar, duman bombası tetikler. Su, gaz akışını engeller, yangın başlangıcını bildirir, aynı zamanda...
Lüksemburg, Luxembourg
...POST Luxembourg, Grand-Duché'deki ilk posta ve telekomünikasyon hizmetleri sağlayıcısıdır. POST Luxembourg ayrıca, CCP Connect e-banking çözümü de dahil olmak üzere geniş bir yelpazede finansal posta hizmetleri sunmaktadır. 100'den fazla posta ofisi ve postashop, 4 Teleboutique (Lüksemburg-Gare, Lüksemburg-Cloche d’Or, Lüksemburg-Centre ve Ettelbrück), konut müşterileri için çağrı merkezleri...
Belçika, Antwerpen
... bireylere mükemmel bir iş sunma kapasitesine sahibiz ve ayrıca çeşitli sektörlerdeki müşterilerimize en iyi hizmeti garanti ediyoruz. Herkesin benzersiz olması nedeniyle, Unique yıllar önce daha 'özel odaklı bir yaklaşım' benimsemeyi seçti ve uzmanlaşmış bölümler oluşturdu: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult ve Unique Customer Care. Unique, USG People'ın Uzman İstihdam bölümünün bir parçasıdır; bu bölüm, idare, finans, mühendislik, tıp, sekreterlik ve çağrı merkezleri gibi çeşitli alanlarda esnek çözümler sunmaktadır.
Almanya, Mönchengladbach
... yanınızdayız. Bizde sonsuz "bekleme süreleri" veya anonim çağrı merkezleri yoktur; bunun yerine sabit kişisel iletişim noktaları ve yerinde çalışanlarımız bulunmaktadır. Güvenilir. 35 yılı aşkın bir süredir, size yasalara uygun, güvenilir ısıtma ve ev yan giderleri hesaplamaları garantisi veriyoruz. Ve sertifikalı! Ocak 2015'te, tanınmış ve bağımsız Isı Teknolojisi Enstitüsü Mannheim (wti) tarafından "Sertifikalı Ölçüm Hizmeti Kalitesi" damgasını aldığımız 3 aşamalı bir sertifikasyon sürecini tamamladık.
İspanya, San Fernando De Henares
... pazarın önde gelen üreticileri olan Yealink, Crandstream, Panasonic ve Gigaset'in en yeni telefon terminal çözümlerine sahibiz. Bu, en gelişmiş ve çok yönlü ofis alanlarının tasarımı ve hayata geçirilmesi için gerekli mekanizmaları sağlamaktadır. Ayrıca, Çağrı Merkezleri için kulaklık konusunda uzmanız. Bunun için, her türlü ihtiyaca uyum sağlayacak geniş bir kablolu, kablosuz, DECT veya Bluetooth kulaklık yelpazesi sunmaktayız. Ayrıca, kişisel ve grup işbirliği için akıllı terminallerle çalışma alanlarında çözümler sunuyoruz ve geniş bir cihaz yelpazesine sahibiz.
Almanya, Paderborn
... çalışanlarımız, gerekli altyapıyı ve kişisel müşteri desteğini sağlıyor – anonim çağrı merkezleri veya sesli yanıt sistemleri olmadan. Çünkü bizim için sadece temizlik değil, arkasındaki vizyon da önemlidir! AFZ, sizin ürün yelpazenizi de güçlü kılacak – size özel ürünlerle!
...Möller GmbH, 20 yıldır kulaklıklar, çağrı merkezleri, telefon santralleri ve IT konularıyla ilgilenmektedir. Büyük şirketlere ve küçük ile orta ölçekli işletmelere hizmet vermekteyiz. Başka bir ayak, kulaklık uzmanlığının yanı sıra, estos'un UC sunucu çözümleridir.
Diğer Ürünler
Jabra PRO 9470
Jabra PRO 9470
Danimarka, Gentofte
CC-Interactive, müşterilerle tekrarlayan konuşmalara dayanan şirketler için akıllı uygulamalar geliştirir. Çağrı merkezleri, bankalar, telekomünikasyon sağlayıcıları, lojistik şirketleri ve daha fazlası için mevcut olan etkileşimli kurumsal ölçekli çözümler.
Fransa, Marcy L'etoile
İletişim yönetimi ve ötesi! Gerçek bir potansiyel müşteri bulma işi için yazılım (tek başına veya bir ekip olarak) ve b-to-b veritabanına erişim: ASP-GRP™, piyasada tek abonelikte her şeyi sunan tek çözümdür. Tasarımından farklı olarak, mükemmel bir b-to-b potansiyel müşteri bulma uygulamasıdır! Satış ekipleri, satış yönetimi ve çağrı merkezleri burada basit, kullanımı kolay ve hızlı bir şekilde...
Fransa, Saint Maur Des Fossés
PhingooCRM, bulut tabanlı bir SaaS çözümü olarak çağrı merkezleri için bir CRM çözümüdür. Phingoo, esas olarak yeni teknolojiler, VoIP, Telekomünikasyon, Offshoring, Pazarlama ve Müşteri İlişkileri alanlarında faaliyet gösteren Fransız Spartel Services grubunun ticari markasıdır. Spartel Services, 2005 yılından beri Fransız pazarında bulunmaktadır. PhingooCRM, çağrı merkezlerinin ihtiyaçlarını...
Belçika, Bruxelles
Serco, çağrı merkezleri, PC destek yazılımı, donanım, yardım, geliştirme, danışmanlık, proje yönetimi, veritabanı yönetimi, ağ ve güvenlik, LAN, WAN, telekomünikasyon, CRM, web, intranet, ekstranet alanlarında lider sağlayıcınızdır.
Belçika, Gent
...İletişim merkezleri / çağrı merkezleri aracılığıyla ticari bağış toplama.
...Stëftung Hëllef Doheem Vakfı, Lüksemburg'daki en büyük evde bakım ve yardım ağıdır. Ana hedefi, bağımlı bireylerin evlerinde kalmalarını sağlamak ve günlük yaşamda maksimum özerklik ve normaliteyi korumaktır. Çeşitlilikleri nedeniyle, hizmetler farklı yapılar içinde sunulmaktadır: yardım ve bakım merkezleri; gündüz bakım evleri; evde yardım çağrı hizmeti (Sécher Doheem); günlük yaşam...
Hollanda, Vianen
... Dynamics (CC4Dynamics) veya Microsoft Skype for Business (CC4Skype) kullanan çağrı merkezleri için aynı ekran içinde birçok ek işlevsellik sunan benzersiz bir yazılım parçası “CC4ALL” geliştirdi. Neden mevcut Microsoft Teams/Microsoft Dynamics/Skype for Business hesabınıza CC4ALL yazılımı eklemelisiniz? 1) Müşteri iletişimlerinizi son derece profesyonel bir şekilde yönetin 2) Microsoft Teams...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play