Kurumsal İletişim; Medya İlişkileri; Halkla İlişkiler; Müşteri İlişkileri; İnsan İlişkileri; Sosyal İlişkiler; Eğitim 30 yıllık deneyime sahip tam hizmet veren PR ajansı; uluslararası ağ aracılığıyla entegre iletişim; ulusal ve uluslararası marka ve kampanya yönetimi; kriz PR ve yönetimi; sektör çeşitliliği: Gıda, İçecek, Yaşam Tarzı; Finans; Sağlık...
...Standart ve sistem yazılımları; Web hizmet yazılımları ve sistemleri Yazılım geliştirme; Danışmanlık ve çözümler; İnternet hizmetleri; Web tabanlı uygulamalar; Uygulama hizmet sağlayıcıları; Bilgi yönetimi; İş akışı yazılımları; Pazarlama, satış yazılımları; Müşteri İlişkileri Yönetimi; Tüccar platformları, portallar; Web İçerik Yönetim Sistemleri; Ofis iletişim sistemleri; Multimedya iletişim sistemleri; Veri yönetim sistemleri;...
...bireysel müşteri hizmetleri, sigortalar ve konut tasarrufu, varlık teminatlandırması. BayernLB, ana bölgelere odaklanmış bir bankadır ve dünya genelinde birçok devlet ve yerel yönetim müşterisi, finansal kuruluşlar, şirketler ve gayrimenkul müşterilerine hizmet vermektedir. Müşterilerimize en yüksek düzeyde danışmanlık ve destek sunuyor ve geniş bir yenilikçi finansman çözümü yelpazesi sağlıyoruz...
Almanya, München
... ile ticari müşteriler için klasik bankacılık hizmetleri. Deutsche Bank, güçlü ve başarılı bir bireysel müşteri işine sahip, dünya çapında önde gelen bir yatırım bankasıdır ve birbirini destekleyen iş alanlarıyla birlikte faaliyet göstermektedir. Almanya ve Avrupa'da lider olan banka, Kuzey Amerika, Asya ve diğer büyüme pazarlarında da hızla büyümekte ve dünya genelinde kapsamlı bir hizmet sunmaktadır.
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
...Hizmet yelpazemiz şunları kapsamaktadır: - Sistem ve üretici bağımsız danışmanlık ve konsept oluşturma - Tesislerin ve özel makinelerin komple teslimatı - Proje yönetimi ve proje yürütme - Planlama ve programlama - Eğitim ve öğretim - Tesis bakımı ve uzaktan bakım Aşağıdaki ana alanlarda: - EMSR mühendisliği - Analitik / analiz teknolojisi - Otomasyon ve proses kontrol teknolojisi - Proses veri...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı;... Potansiyel Müşteri Oluşturma; Telepazarlama; Tele Satış; Gelen Çağrılar; Giden Çağrılar; Çağrı Merkezi; Çağrı Merkezi; Danışmanlık; Eğitim; Satış;...
... Burghausen'in kalbinde bulunan iki Gayrimenkul Merkezi, gayrimenkul ile ilgili tüm konularda çözümler sunmaktadır. Altöttinger Varlık Yönetim Merkezi'nde, uzmanlar, yüksek varlık yönetimi ve danışmanlık ihtiyaçları olan müşterilerine hizmet vermektedir. Banka, hem özel hem de ticari müşteriler ve belediyeler için yetkin ve istikrarlı bir ortaktır. Kişisel olarak atanmış ticari ve sanayi müşteri danışmanları, işletme gelişimini takip eder ve uzmanların desteğiyle tüm işletme durumlarında ihtiyaçlara uygun çözümler sunar.
... açısından güncel, etkili ve pratik yönetim yöntemleri geliştiriyoruz. Bugün yalnızca entegre organizasyon çözümleri, ürün, hizmet, müşteri ilişkileri ve teknoloji atılımlarındaki giderek kısalan yaşam döngüsü ile karmaşık şirket ve pazar gereksinimlerini karşılayabilmektedir: Bunun için işletme, organizasyon ve BT & BT hizmetleri alanındaki bilgi potansiyelimizi kullanıyoruz.
Almanya, Ergolding
Komisyon hesaplama, fon yönetimi, yatırımcı yönetimi, Uygulama Hizmet Sağlayıcıları; İş akışı yazılımı; Pazarlama, satış yazılımı; Müşteri İlişkileri Yönetimi; Çevrimiçi veritabanları; Faturalama sistemleri; Diğer sektöre özgü yazılımlar; Bankalar için yazılım Komisyon hesaplama, fon yönetimi, yatırımcı yönetimi...
...AED-SICAD. GIS ile Başarı. AED-SICAD, Arazi Yönetimi & Kadastro, Su ve Atık Yönetimi ile Belediyeler & E-Hükümet gibi ana segmentler için coğrafi bilgi sistemleri sunan önde gelen bir sağlayıcıdır. Profesyonel kullanıcıları ikna eden müşteriler haline getiren ArcGIS üzerinde standart uygulamalar ve özel çözümler sunuyoruz. Bonn, Münih, Berlin, Essen ve Reutlingen'deki ofislerimizle müşteri...
... Yönetimi, Cont@xt® ile Yazılım Geliştirme, Tam Hizmet Çevrimiçi Anketler Çevrimiçi anketler, İster müşteri ister çalışan anketleri, 360° geri bildirim veya yöneticilerin değerlendirilmesi olsun, sonuçları hızlı ve yüksek kalitede almanız gerekiyor. Danışmanlıktan uygulamaya, yürütmeye ve anket projelerinizin değerlendirilmesine kadar. Biz, güvenilir tam hizmet ortağınızız. İş süreçleri...
Almanya, Taufkirchen
... teknolojisi; Yenilikçi ürünlerin geliştirilmesi için kendi araştırma departmanı, biyoteknoloji için kapsamlı ürün yelpazesi; farmasötik ve kimyasal araştırma; olağanüstü lojistik; küresel tedarik ağı; hizmet odaklılık; müşteri özel çözümleri; verimli müşteri danışmanlığı için yüksek nitelikli personel; kalite yönetimi...
1 Standart Yazılım, Depo Yönetim Sistemi, Malzeme Akışı Kontrolü ve Görselleştirme, Zaman Yönetimi ve Erişim Kontrolü, 2 Hizmet, Danışmanlık ve Uygulama, Mevcut Durum ve İhtiyaç Analizi, Konsept Geliştirme ve Planlama Proje Yönetimi, Gereksinim Profilleri ve Teknik Şartname Oluşturma, Müşteri Özel Gereksinimlerin Kendi Yazılım Standart Çözümleri Üzerinden Gerçekleştirilmesi, Eski Tesislerin Modernizasyonu, Sistem Tanıtımı ve Eğitim...
Almanya, München
...İş ve satış süreç danışmanlığı, CRM to go, CRM select ve CRM enterprise ürünleri aracılığıyla teknik uygulama, müşteri ilişkileri yönetimi ile yöntem? Başarıyla düşünülmüş, Müşterilerimizin iş hedeflerini satış, pazarlama ve hizmet alanlarında, ticari iş süreç danışmanlığının bits ve bytes ile uygulanmasıyla etkin bir şekilde destekliyoruz. Böylece, müşterilerimiz oceans'tan gelen çözümlerin...
Almanya, Erlangen
...Defacto grubu, karmaşık CRM ve diyalog çözümleri için uluslararası odaklı bir tam hizmet sağlayıcısıdır. Uzmanlaşmış bireysel şirketlerin ağ oluşturması sayesinde, defacto tek elden tam diyalog çözümleri sunmakta ve araştırma, strateji, konsept geliştirme, proje yönetimi, çağrı merkezi, yazılım, yaratıcılık, üretim ve başarı izleme alanlarını tek çatı altında birleştirmektedir. Diyalog pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Hizmetleri, Entegre Kampanya Planlaması ve Uygulaması, tüm ilgili "Below the Line" konuları tek çatı altında.
... sahiptir. * Bireysel ve Ticari Müşteriler, * Varlık Yönetimi, * Kurumsal ve Ticari Gayrimenkul Müşterileri, * Pazarlar ve Yatırım Bankacılığı, UniCredit Holding'in yapısına göre yönleniyoruz. Bölümler, kendilerine tahsis edilen iş ve hizmet birimlerinden sorumludur.
... hattının açılması için daha uygun bir formül önermek amacıyla dikkate alınmakta ve analiz edilmektedir; bu süreçte, müşteri ihtiyaçlarına en uygun sağlayıcıyı belirlemek için birden fazla operatör ve aracının yardımı alınmaktadır. Şirketin taahhüdü, müşteri yönetimi ile başlamaktadır; müşteri, tüm prosedür süreci boyunca takip edilecek ve en iyi finansal çözümü bulma misyonuna sahip, verimli ve...
... müşteri oluşturma; Potansiyel müşteri yönetimi; Randevu ayarlama ve satış yönetimi; Katılımcı etkinleştirme; E-posta ve arama motoru pazarlaması; Veri tabanı hizmetleri ve CRM; Hizmet hatları; Yardım Masası; Çağrı Merkezi Danışmanlığı; Alman pazarında doğrudan pazarlama alanında sabit bir oyuncu; Operasyonel satış desteği; Entegre çözümlerimiz geleneksel çağrı merkezi/doğrudan pazarlama yaklaşımının çok ötesine geçiyor; Yenilikçi pazarlama karışımı önemli, hissedilir bir katma değer sunuyor.
Almanya, Nürnberg
... Kapalı Döngü Müşteri İlişkileri Yönetimi konusunda uzmanlaşmış tanınmış bir BI-/CRM sistem evi. Sektör tarafsız ve profesyonel bir şekilde, DWH uzmanı, orta ölçekli ve büyük işletmelerden tanınmış şirketlere hizmet vermektedir. Yıllar içinde simple fact, hizmet portföyünü sürekli olarak ve tüm sektörlerde genişletmiş olup, günümüzde BI, Veri Ambarı ve analitik CRM alanlarında belirgin bir proje ve uzmanlık bilgisine sahiptir. Simple fact'in temel yetkinlikleri arasında IT alanları şunlar yer almaktadır: Business Intelligence, Veri Ambarı, Veritabanları.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
...Kuruluş danışmanlığı - Satış danışmanlığı - Pazarlama danışmanlığı - Hizmet, Müşteri İlişkileri Yönetimi - Danışmanlık & Hizmet, ulusal ve uluslararası satış hizmeti, "Ellerle" arama, ticari ve iş ortaklarının aracılığı, Sadece müşteriye bağlı, Profesyonel, bağımsız, pratik, stratejik, operasyonel, ekonomik. Operasyonel hizmetimizle sizin "sırtınızı serin tutuyoruz". Uluslararası iş...
Almanya, München
SiteOS, açık standartlar ve platformlar temelinde çeşitli uygulama alanları için uygulamalar tasarlayıp uygulamaktadır. Bilgi ve iletişimin verimli, konumdan bağımsız yönetimi için müşteri odaklı çözümler sunuyoruz. Tam hizmet sağlayıcı olarak, IT danışmanlığı, yazılım geliştirme ve entegrasyon alanlarında faaliyet göstermekteyiz. SiteOS, en yüksek kalitede, makul fiyatlarla ve en kısa sürede...
Almanya, München
...geliştirme planlaması ve fizibilite çalışmalarına, proje yönetimi, ön ve inşaat hazırlığı, inşaat denetimi, devreye alma, bakım ve personel eğitimi gibi alanları kapsamaktadır. Müşteriler, Dorsch, hem kamu hem de özel müşterilere hizmet vermektedir. Almanya'da, müşteri yelpazesi belediyeden federal bakanlığa, amaç birliğinden sanayi kuruluşlarına kadar uzanmaktadır. Yurt dışında, grubun 1956'dan beri sürekli faaliyet gösterdiği ve en önemli uluslararası finansman kuruluşları ile Alman kalkınma bankalarında kayıtlı olduğu yerlerde, kamu idareleri ana müşteriler arasında yer almaktadır.
... takip sistemleri; datamedia GmbH, 1982 yılından beri grafik endüstrisi için bir sistem evi olarak faaliyet göstermektedir. Hizmet yelpazemiz, RSK-Software sektör çözümünün üretimi ve satışı ile birlikte kapsamlı işletme danışmanlığı ve hizmetlerini içermektedir. RSK-Software, ön maliyet hesaplama, pazarlama, teklif ve sipariş işleme, zaman yönetimi, işletme verisi toplama, son maliyet hesaplama ve performans istatistikleri, mamul stokları, brüt maaş hesaplama ve plan maliyet hesaplaması alanlarını kapsamaktadır. RSK modülleri ayrı ayrı kullanılabilir.
Almanya, München
...Standart ve Sistem Yazılımları. Gömülü Sistemler, Mobil Uygulamalar ve MMI geliştirme gibi odak konularında kapsamlı uzmanlık bilgisi ve yıllara dayanan deneyim sunuyoruz. Müşterilerimize danışmanlık hizmetleri sunuyor ve aşağıdaki alanlardan projeleri üstleniyoruz: Mimarî danışmanlık, Tasarım ve modelleme, Proje koordinasyonu ve kontrolü, Kalite yönetimi ve kalite girişimlerinin uygulanması, Veri ve yapılandırma yönetimi, Müşteri özel yazılım ve donanım geliştirmeleri, Ön projeler, Kavram kanıtları.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
Almanya, München
Yazılım geliştirme; Veritabanı geliştirmeleri; Lotus Notes; Danışmanlık ve çözümler; Web tabanlı uygulamalar; Uygulama Hizmet Sağlayıcıları; Pazarlama, satış yazılımları; Müşteri İlişkileri Yönetimi; Web geliştirme; İş süreçleri optimizasyonu; Veritabanları ve bilgi sistemleri; CRM; Personel eğitimi IT danışmanlığı; Yazılım geliştirme; Yönetim danışmanlığı; Teşvik pazarlaması; Kişisel gelişim; Çalışan motivasyonu; MLM; Yapı satışları; Ağ pazarlaması; Teşvikler; Etkinlikler; Toplantı; Yaşam danışmanlığı...
Almanya, Küps
...Posta ticareti, arşivler, eğitim kurumları, sigortalar vb. için idari hizmet sağlayıcılar. Her türlü müşteri ilişkilerinin yönetimi, - yazılı, - telefonla, Müşterileri "kucağımıza alıyoruz"...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play