Yeni müşteriler (leadler) kazanmak için çağrı merkezi. Özel sağlık sigortaları, zanaat hizmetleri, reklam ajansları veya telefon tarifeleri için çağrı kaydı ile ulusal hizmet.
.../Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; E-posta Yönetimi; Faks Hizmetleri; Potansiyel Müşteri Yönetimi; İptal Eden Müşterilerin Geri Kazanımı; Müşteri Gelişimi. Defacto Call Center GmbH, çağrı merkezi hizmetlerinin tasarımında uzmanlaşmıştır. En modern teknik donanım, titiz personel alımı ve optimal süreçler, defacto'yu Almanya'daki karmaşık çağrı merkezi projeleri için kalite lideri yapmaktadır.
Dreamtime Pazarlama Ajansı, IT ve sanayi sektörleri için özel olarak çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Ayrıca ilk teknik danışmanlık ile ilk temas sırasında. Araştırma, Koçluk, Etkinlik Yönetimi.
Fransa, Charenton-Le-Pont
Bir belge mühendisliği şirketi. Hizmet ve çözüm yelpazemiz, fatura dijitalleştirme, işleme, yönetim, web hizmetleri, çağrı merkezi gibi alanları kapsamaktadır... Dijitalleşmeye odaklanmakta ve belge fonlarının dijitalleştirilmesi, fatura dijitalleştirilmesi (sektörlerin organizasyonu, dijitalleştirme ve ilgili işlemler, karakter tanıma, düzeltme, yapılandırma vb.) konularında uzmanlaşmaktadır...
Almanya, Dorsten
...CFS GROUP GmbH, callfield.com ile Almanya'da telefon hizmetleri için kapsamlı bir hizmet paketi sunmaktadır. CallField telefon servisi, sadece bir çağrı merkezi olarak değil, aynı zamanda müşterilerini günlük işlerinde rahatlatan bir "sanaldan karşılama" olarak kendini tanımlamaktadır. Sunulan hizmetler, hem orta ölçekli işletmeler hem de dış kaynak kullanımını akıllıca değerlendirmek isteyen...
...Liderlik, yönetim, organizasyonel verimlilik, müşteri ilişkileri geliştirme, çalışan yetkinliklerini artırma ve doğrudan ve telefon kanallarında (çağrı/iletişim merkezi dahil) satış ve müşteri hizmetleri verimliliğini artırma konularında şirketlere danışmanlık ve iş eğitimlerinde uzmanız. Eğitimlerimiz, müşteri ve çalışan ihtiyaçlarına göre uyarlanmıştır. Eğitim ihtiyaçlarını belirlerken çevrimiçi sistemler kullanıyoruz. Eğitmenlerimiz atölye tarzında eğitimler vermekte olup, iş pratiği olan kişilerdir. Kalite ve proje verimliliğine odaklanmamızla öne çıkıyoruz.
control Güvenlik + Hizmet, güvenliğinizle ilgili uzman danışmanlık ve hizmetler sunmaktadır. Acil Çağrı Merkezi | Güvenlik Hizmetleri | Uzaktan Video İzleme | Alarm Sistemleri | Yangın Alarm Sistemleri...
Her türlü güvenlik hizmetleri, acil çağrı hizmet merkezi, silahlı güvenlik için yetkilendirilmiş, koruma ve güvenlik alanında sanayi ustası...
Almanya, Neuss
...XPRON Systems GmbH, yüksek hizmet ve kalite anlayışıyla başarılı bir danışmanlık ve hizmet şirketidir ve bireysel olarak uyarlanmış kurumsal çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Müşterilerimize günde 24 saat, haftada 7 gün, yılda 365 gün, yetkin ve verimli bir şekilde destek sağlıyoruz. Ayrıca, üretici bağımsız IT/EDV çözümleri ile yardım masası, çağrı merkezi ve OTRS hizmetleri ile veri merkezleri planlıyor, gerçekleştiriyor ve işletiyoruz.
İsveç, Orebro
...Bambus, satış, pazar araştırması, randevu ayarlama ve müşteri hizmetleri gibi çağrı merkezi hizmetleri sunan bir şirkettir. "Kalite başarı getirir." ideolojimiz doğrultusunda, kaliteyi sağlıyoruz ve başarı kendiliğinden geliyor, tıpkı mevcut projelerimizde olduğu gibi. Bambus ismi, şirketimizin performansıyla çok yakın bir anlam taşıyan bambu ağacından gelmektedir. İşimizi 'sulama' konusundaki...
Almanya, Hanau
...Toplam 20 çalışma yeri ile 10 yıllık çağrı merkezi hizmetleri. Sipariş oranı %50 gelen ve %50 giden. Eğitim ve kalite önemlidir, Ticaret Odası'nın diksiyon eğitim ortağı.
Birleşik Krallık, Wesst Sussex
... etmekti. Ayrıca, bu web sitesi telekomünikasyon şirketlerinin satış döngüsünü de azaltmayı hedefliyor. Web sitesi, ihtiyaç duyan iş organizasyonları için telefonlar, iş mobil, sabit hat, çağrı kaydı, çağrı merkezi ve tahminli arama hizmetleri konusunda çeşitli telekomünikasyonların karşılaştırmalı tekliflerini sunarak kapsamlı bir çözüm sağlıyor. Müşteri veya işletme ilk kez kayıt olmalı ve gereksinimlerini web sitesine girmelidir; bu bilgiler ilgili telekomünikasyon şirketlerine iletilecek ve dört saat içinde hizmet ve fiyat seçimlerini yapabileceklerdir.
İspanya, Los Cristianos - Arona
...Tenerife'nin güney iş bölgesinde ve turistik alanda yer alan İş Merkezi. Yüksek hızlı internet erişimi olan masa ve bilgisayar ile donatılmış Çalışma Alanları, toplantı odaları, ziyaretçi kabulü, çağrı yanıtlama ve yönlendirme hizmetleri ile birlikte idari destek, yazışma işlemleri, metin işleme gibi tüm gerekli hizmetleri sunmaktayız. Yerel veya yabancı şirketler ve profesyoneller için ikamet...
Çağrı Merkezi Hizmeti; Müşteri Hizmetleri Merkezi Hizmeti; Adres Kalite Kontrolü; Sipariş Kabulü; Sipariş Alma; Randevu Ayarlama; Şikayet Yönetimi; Yazışma Hizmeti; Posta Hizmetleri; Yazılım Geliştirme; BT Desteği; Kullanıcı Yardım Masası; Sigorta Hizmeti; Belge Dijitalleştirme; Dış Kaynak Kullanımı, Windows altında Özel Yazılım Geliştirme, Veritabanı Sistemi Geliştirme, 24 Saat Çağrı Merkezi, Turizm Bilgileri telefonla ve yazılı olarak...
İNTERNET ADRESİ Anteporre 041-234 ÖĞRENCİ HİZMETLERİ Cà Foscari, Dorsoduro 32467575 Çağrı MERKEZİ (pzt-cum 9-13; pzt ve çar 9-16.30) Öğrenci Sekreterlikleri ve Eğitim Hakkı 7575 Yönlendirme - Danışmanlık 7540-7503 Staj ve Yerleştirme 7953-7508 Uluslararası Hareketlilik 7570 İKTİSAT FAKÜLTESİ - Cannaregio 8739111 EDEBİYAT FAKÜLTESİ - Dorsoduro 16867311 DİLLER FAKÜLTESİ - Dorsoduro 16867388 BİLİM FAKÜLTESİ - Dorsoduro 21378511 İDARE Cà Foscari, Dorsoduro 3246 İletişim ve İlişkiler...
Almanya, Augsburg
Müşteri merkezinin hizmet yelpazesi, telefon, faks, internet, e-posta veya posta yoluyla müşteri desteğini içerir. Ayrıca çağrı merkezi, satış desteği, pazarlama hizmetleri, telefon eğitimi ve koçluk da bulunmaktadır.
Bulgaristan, Sofia
...AN Consulting ltd, kurumsal, yatırım, finansal ve vergi danışmanlığı alanında uzmanlaşmış bir ajanstır. Ajans, şirket kuruluş hizmetleri, döviz/iş çözümleri, çağrı merkezi kurulumu, iş danışmanlıkları ve muhasebe hizmetleri sunmaktadır. AN Consulting, aşağıdaki alanlarda profesyonel uzmanlara sahiptir: İş Projelerinin Gerçekleştirilmesi, İş Geliştirme Danışmanlıkları, Yönetim Danışmanlıkları - kurumsal ve bireysel düzeyde, Yönetim Süreci Analizi, Nakit Akışı Analizi, Tüm İş Faaliyetleri Analizi, İnsan Kaynakları Analizi, Yerel kuruluşlar için muhasebe hizmetleri ve daha fazlası.
Almanya, Brilon
Şirket, çağrı merkezi hizmetleri, ofis hizmetleri, sekreterlik işleri ve randevu planlaması sunmaktadır.
Almanya, Potsdam
...Müşterilerimiz, ticari ve teknik uzmanların işe alımı ve geçici iş ilişkileri konusundaki danışmanlık bilgimizi takdir ediyor. Potsdam'daki lokasyonumuzda, çağrı merkezi hizmetleri, müşteri hizmetleri ve satış alanında işe alım uzmanlarımızı ve üst düzey arama uzmanlarımızı bulabilirsiniz. Odak noktamız, otomotiv, hizmetler (bankacılık, mobil iletişim, telekomünikasyon, teknik, sigorta, finans...
...T. Jarvis & Son Sıhhi Tesisat ve Isıtma, 45 yılı aşkın süredir Norwich ve Norfolk halkına profesyonel sıhhi tesisat hizmetleri sunan bir aile işletmesidir. City & Guilds sertifikasına sahip olan firmamız, Norfolk genelinde konut ve ticari müşterilere yüksek kaliteli sıhhi tesisat, merkezi ısıtma ve banyo montaj hizmetleri sunmaktadır. Müşterilerimizi asla hayal kırıklığına uğratmıyor ve sizin...
İtalya, Trapani
...Trapani limanı için adalara biniş/iniş: Favignana, Levanzo, Marittimo, Pantelleria; Porto Empedocle (AG) üzerinden Pelagie Adaları (Lampedusa ve Linosa); Palermo limanı üzerinden Eolie Adaları için. - Temsil hizmetleri, törenler ve spor, tiyatro, müzik etkinlikleri sırasında eşlik hizmetleri. - Alışveriş ve tipik Sicilya ürünlerinin tadımı ile birlikte rehberli turistik geziler. - Rehberli ve kişiselleştirilmiş turistik rotalar, Sicilya turistik tesislerinde konaklama imkanı ile. Ajans, bir çağrı merkezi ve bir F...
Almanya, Groß-Gerau
Çağrı merkezi; Veri girişi; Sekreterlik hizmetleri; ihtiyaçlarınıza göre uyarlanmış...
Birleşik Krallık, 3aa
...mplcontact, artık Birleşik Krallık'ın önde gelen dış kaynaklı çağrı merkezi çözümleri sağlayıcılarından biridir. Karmaşık müşteri hizmetleri sunumunda uzmanız ve Birleşik Krallık'taki çağrı merkezi ağımızdan haftanın 7 günü, günde 24 saat hizmet vermekteyiz. Müşterilerimiz, çağrıları bize sorunsuz bir şekilde yönlendirerek, gün içinde, gece boyunca ve hafta sonu hizmetlerimizden faydalanabilirler. Alternatif olarak, müşterilerimiz, tüm iletişimi tamamen dış kaynak kullanarak işlerinin özel bir uzantısı olarak ajanlarımızı kullanabilirler.
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.
Almanya, Aschaffenburg
Tanıtım filmleri ve kurumsal sunumların üretimi, ayrıca TV reklamlarının oluşturulması ve yayınlanması. Çağrı merkezi hizmetleri, telemarketing.
İtalya, Napoli
...METODI ITALIA SRL, ülke genelinde önde gelen kredi kurumları ve kamu yönetimi ile ana tedarikçiler adına karmaşık roll-out yönetiminde benzersiz bir uzmanlık ile profesyonel bir şekilde kapsamlı bir hizmet yelpazesi sunmaktadır. Donanım, Yazılım ve Ağ desteği, Rollout & IMAC Hizmetleri (Kurulum, Taşıma, Ekleme ve Değiştirme), ağ altyapıları, Yardım Masası ve Çağrı Merkezi, Filoya Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi hizmetleri.
Diyalog pazarlığına odaklanmış bir reklam ajansı. Ana alanlar arasında doğrudan pazarlama, çağrı merkezi hizmetleri, müşteri veritabanları, etkinlik yönetimi, mektup basım hizmetleri ve yerine getirme bulunmaktadır.
...İletişim ve dil hizmetleri sunuyoruz: İsveççe-Almanca çeviriler, şirketlerle ve özel kişilerle iletişim, otel rezervasyonları, resmi dairelerle iletişim, göçmenlik hizmetleri (başvuru mektuplarıyla yardım), telefon hizmetleri (gelen ve giden çağrı merkezi), çeviriler / web siteleri oluşturma...
Almanya, Erlangen
...Defacto grubu, karmaşık CRM ve diyalog çözümleri için uluslararası odaklı bir tam hizmet sağlayıcısıdır. Uzmanlaşmış bireysel şirketlerin ağ oluşturması sayesinde, defacto tek elden tam diyalog çözümleri sunmakta ve araştırma, strateji, konsept geliştirme, proje yönetimi, çağrı merkezi, yazılım, yaratıcılık, üretim ve başarı izleme alanlarını tek çatı altında birleştirmektedir. Diyalog pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Hizmetleri, Entegre Kampanya Planlaması ve Uygulaması, tüm ilgili "Below the Line" konuları tek çatı altında.
Telekomünikasyon çözümleri danışmanlığı ve geliştirilmesi; Yazılım geliştirme; Form hizmeti; Veritabanı geliştirmeleri; Danışmanlık; Dikey pazar geliştirme; İnternet hizmetleri; Web tabanlı uygulamalar; Yönetim hizmeti; Planlama hizmeti; Veri dönüşümü ve hazırlanması; Uzman sistemler, Mağaza çözümleri; Takviye edici gıda ticareti; Takviye edici gıdalar hakkında danışmanlık; Yeni uluslararası pazarların keşfi; Anahtar hesap yönetimi; Personel temini; Geçici yönetim; Çağrı merkezi satışı.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play