...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı;... Potansiyel Müşteri Oluşturma; Telepazarlama; Tele Satış; Gelen Çağrılar; Giden Çağrılar; Çağrı Merkezi; Çağrı Merkezi; Danışmanlık; Eğitim; Satış;...
Almanya, Langenfeld
...- Sunucu bakımı ve veri merkezimizde kapasite sağlama, - Hotline, yardım masası vb. dahil olmak üzere tam IT yapıların dış kaynak kullanımı, - Eğitim ve kursların gerçekleştirilmesi, - Destek yardım masamız ve saha ekibimiz aracılığıyla müşteri desteği.
Almanya, Nürnberg
NETWAYS GmbH, 12 yılı aşkın süredir şirketlere karmaşık, heterojen IT ortamlarının yönetiminde destek vermektedir. Sunulan çözümler ve Linux ile Açık Kaynak araçlar temelinde sağlanan yüksek kaliteli hizmetler, ağların, sunucuların ve uygulamaların kesintisiz çalışmasını sağlamaktadır. Sunulan çözümler arasında Nagios ile Erişim ve Performans İzleme, Request Tracker ile Yardım Masası sistemleri...
... müşteri oluşturma; Potansiyel müşteri yönetimi; Randevu ayarlama ve satış yönetimi; Katılımcı etkinleştirme; E-posta ve arama motoru pazarlaması; Veri tabanı hizmetleri ve CRM; Hizmet hatları; Yardım Masası; Çağrı Merkezi Danışmanlığı; Alman pazarında doğrudan pazarlama alanında sabit bir oyuncu; Operasyonel satış desteği; Entegre çözümlerimiz geleneksel çağrı merkezi/doğrudan pazarlama yaklaşımının çok ötesine geçiyor; Yenilikçi pazarlama karışımı önemli, hissedilir bir katma değer sunuyor.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
İspanya, Valencia
VİBEMO ZIMPARA MAKİNESİ (3 ZIMPARA) 15,56 CV OMPEC KESİM MAKİNESİ 3,5 M 5,5 CV TEL KAPLAMA KAYNAK MAKİNESİ, KUPER 1,1 CV HİDROLİK PRES 3-5 TABLA 3 M X 1,25 (23,84 CV) KUPER ZI-ZU 330RO 0,73+2 CV M.C MARKA RULO KESİCİ MULTİKAPAK RULO KESİCİ HARDO 0,73 CV YAPIŞTIRICI BARBERAN DESTEKLEYİCİ 38,15 CV ERC 511L 10 CV KOMPRESÖR RULO SIKMA MASASI 0,40 CV DISBER 1,66 CV SİKLON EMİŞ DOĞAL KAPLAMA ÜRETİMİ İÇİN ATIK KUTUSU.
... boyutuna kadar iş parçaları için lazer kesim makinesi, Cromaprint baskı sistemi, Akrilik Cam, PETG, Kompozit Malzemeler, Alüminyum veya Mineral Malzemelerin Baskısı, Kesim, Yapıştırma, Kaynak, Döküm, Kumlama, Boyama, Plastiklerin Baskısı, Plastiklerin diğer malzemelerle birlikte işlenmesi, Plastik Panel Üretimi Tasarım Paneli, Çok Fonksiyonlu Kayar Kapı Sistemi, Aydınlatma Teknolojisi, Işık Paneli, Işık Duvarı, Işık Masası. tasarım paneli, ekstrüde, mat, PETG, PMMA, Yüzey kaplama, Plastik filmler, LED, Polimetilmetakrilat, Polietilen...
Almanya, Großaitingen
Kaynak ve sıkıştırma masaları, Sistem 28 ve Sistem 16; S4 masası için iki farklı sistem varyasyonu: 16 mm delik aralığı ile, 28 mm delik aralığı ile; Temel versiyonlar; farklı boyutlarda birçok başka versiyon Modüler 3D hassas sıkıştırma sistemi, yüksek hassasiyetli kaynak üzerine odaklanmıştır.
... Veritabanları Oluşturma, Klinik Araştırmalar, Araştırma Merkezleri ve Araştırma Hastalarının İstihdamı, Pazar Araştırması. Sağlık, İlaç ve Tıbbi Teknoloji alanlarındaki şirketler için iletişim ve danışmanlık hizmeti sağlayıcısı olarak, sağlık sektörü içinde karmaşık ve zorlu satış ve pazarlama stratejileri için sizinle iletişimdeyiz. Konseptlerin geliştirilmesi ve uygulanmasında size danışmanlık yapıyoruz; yani MEDITEL, Müşteri Süreç Destekleri ile, müşteri iletişiminizin bazı kısımlarını veya bir dış kaynak olarak tam müşteri değer yaratım zincirini üstlenmektedir.
Almanya, Weiden i.d.OPf
...İş Modeli: eBusiness, Çağrı Merkezi, Lojistik Dağıtım & Pazarlama. Ayrıntılı olarak: Acil Hat/Hizmet Telefonu; teknik hizmet hattı; sipariş/başvuru kabulü; Yardım Masası; kapasiteye bağlı dış kaynak kullanımı; Avrupa genelinde sipariş kabulü; yakın çevrede sipariş kabulü; Bavyera içinde sipariş kabulü; Faks bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Yanıt işleme; dünya genelinde sipariş kabulü; adres...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; ACD Sistemi;...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play