No results

Sonuç bulunamadı
"çağrı yönetim yazılımları"

Ürün için "çağrı yönetim"
Arama Yayın Servisi - Şirketinizin arama yayınlarının uzman yönetimi
Hizmetimizden yararlanmak için nitelikli bir dış kaynak sağlayıcısıyla iletişime geçmekten çekinmeyin. Çıkış aramalarınızın yönetimini dış kaynak kull...
Giden Arama Yönetimi - Bir Giden Arama Uzmanıyla İşbirliği Yapın
Médiphone Téléservices, çağrı dış kaynak kullanımı (gelen ve giden) alanında 20 yılı aşkın deneyime sahip bir çağrı merkezidir. Ajans, müşteriler, iş ...
Çağrı Merkezi Yönetimi - Danışmanlık
İyi ilişkilerden daha iyi bir şey yoktur. Bu, özellikle şirketler ile müşterileri arasındaki ilişkilere de uygulanır.
Tele Sekreterlik Hizmeti - Müşteri Hizmetleri - Şikayet Yönetimi - Arka Ofis - Çağrı Yönetimi (Gelen/Giden)
Yönetiminizi optimize edin, dış kaynaklı Tele Sekreterlik hizmetimizle. Madagaskar'dan, size özel destek sunuyoruz: e-posta yönetimi, randevu alma, te...
Gelen Çağrı Merkezi - Sipariş Hattı
Gelen çağrı merkezimizle müşteri hizmetlerinizi, yardım masanızı, hizmet merkeziniz veya sipariş hattınızı genişletiyoruz.
Ücretli arama
Bir müşterinizi arayıp, ödeme gecikmeleri konusunda hatırlatmak mı istiyorsunuz, ancak içerde gerekli zaman ve kaynaklara sahip değil misiniz? Euro Fi...
SOS - Acil Çağrı Çözümü
Kritik bir duruma giren kişiler için yardımın güvenilir ve hızlı bir şekilde ulaşması gerekmektedir. Bunu sağlamak için Swissphone, çeşitli kişisel al...
MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE DESTEK - Gelen ve giden aramalar
“Her Zaman Orada Ol, Her Zaman Yardım Et” MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Hepimiz şu ifadeyi duymuş veya söylemişizdir: "Ürünleri iyi ama hi...
Çağrı Merkezi Hizmeti - Yüksek Kaliteli Çağrı Merkezi, ayrıca Sohbet ve E-posta
Benefit-Partner'a hoş geldiniz, mükemmel müşteri hizmetleri için güvenilir ortağınız. Profesyonel çağrı merkezi hizmetinden teknik müşteri hizmetlerin...
Yeni iş fırsatlarını tespit edin
Yeni iş fırsatlarını tespit edin...
DISK PAGER - yuvarlak çağrı cihazı, 3 haneli - Müşteriler ve misafirler için taşınabilir alıcı, bekleme sıralarını yönetmek için
Toplanmaları önlemek için idealdir. Mavi LED ışık Bip sesi Titreşim Şarj edilebilir lityum pil ile güç kaynağı. PT-C900 şarj cihazı ile şarj edin Siy...
Çok dilli müşteri deneyiminde sorun çözümü
Hızla küreselleşen bir dünyada, çok dilli bir ortamda etkili ve hızlı sorun çözme yeteneği, mükemmel müşteri hizmetinin temel taşlarından biri haline ...
CHR Çağrı Düğmeleri
Sunucularınıza müşterilerinizin taleplerine etkili bir şekilde yanıt verme fırsatı verin. Çünkü gerçek şu ki, sunucularınızın arkasında gözleri yok ve...
B2B Soğuk Arama - Lead Oluşturma, Yeni Müşteri Kazanımı, E-posta Yönetimi, LinkedIn İletişimi
Uzmanlığımız, telefonla soğuk arama, e-posta pazarlama ve LinkedIn ile ulaşımın bir kombinasyonunu içeren Çok Kanallı İletişim alanındadır. Bu strate...
Öngörücü Arama Cihazı
Kavkom'un Yenilikçi Ürünü Olan Tahminli Arama Yazılımı, arama kampanyalarınızı optimize etmenizi sağlar. Akıllı bir şekilde numaralandırmayı otomatikl...
Çağrı Merkezi – Veri Girişi
Çağrı Merkezi – Veri Girişi...
İletişim Stratejisi
BDG Consulting GmbH olarak, ürününüzün Alman pazarında iyi anlaşılmasını sağlayan iletişim stratejileri oluşturma konusunda uzmanız. Kesin ve net mesa...
CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi
Basit bir işlem veya karmaşık CRM çözümleri olsun, RDSL, müşteri ilişkisi eylemlerinizi yönetme imkanı sunar. Müşteri ilişkisi, bir işletmenin başarı...
Personel Yönetimi
İşveren markası ve kurumsal kültür konularının yanı sıra organizasyonel gelişimin geliştirilmesi...
Kalite Yönetimi - Hizmetler
Süreçleriniz için en üst düzey güvenlik Kalite bir tesadüf değildir. Fikirden geliştirmeye ve bitmiş ürüne kadar en yüksek süreç güvenilirliğinden fay...
Ürün için "çağrı yazılımları"
İletişim Merkezi Çağrı Merkezi Sistemleri Yazılımı Bilgisayar-Telefon Entegrasyonu (CTI) Yazılımı Telekomünikasyon için
Modern iletişim sistemlerinin danışmanlığı ve uygulanmasında konsolide edilmiş uzmanlık ve gerekli kaynaklara sahibiz. Seçim, uygulama ve bakım konula...
Zaman Takip Yazılımı
Sipariş Zaman Takibi Her iş adımını bir siparişle ilişkilendirin. Proje Zaman Takibi Herhangi bir sipariş numarası, projelerin oluşturulmasına olanak ...
CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi
Basit bir işlem veya karmaşık CRM çözümleri olsun, RDSL, müşteri ilişkisi eylemlerinizi yönetme imkanı sunar. Müşteri ilişkisi, bir işletmenin başarı...
Proje Yöneticisi
AUBERON TECHNOLOGIES'in proje yönetim hizmeti, karmaşık projelerinizi yönetmenize ve gerçekleştirmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Deneyimli ...
HTTP Debugger - Bir arka uçta ve arka uçlar arasında HTTP API çağrılarını hata ayıklama
HTTP Debugger ile arka uçlara ve arka uçlar arasında HTTP API çağrılarını hata ayıklayabilirsiniz. Temiz bir kullanıcı arayüzüne sahiptir ve kullanımı...
Şirket Telefon Sekreterliği Yönetimi - Nosycom tarafından Çıkış Çağrılarının Yönetiminin Dış Kaynak Kullanımı
Birçok işletme için telefon sekreterliği yönetimi kafa karıştırıcı ve sinir bozucu bir görev olabilir. Bu, çıkış çağrılarının genellikle işletmeler ta...
SOS - Acil Çağrı Çözümü
Kritik bir duruma giren kişiler için yardımın güvenilir ve hızlı bir şekilde ulaşması gerekmektedir. Bunu sağlamak için Swissphone, çeşitli kişisel al...
BR’i Terminalleri - Kimlik veya Çağrı Kiosk
Mağaza Drive yatırımlarınızı 3'e nasıl böleriz? - Ön ödemeli siparişler için RFID Antenleri ve Etiketleri tercih edin. - Müşteri ödemelerini yönetmek...
Senfoni Yazılımı - BT ve Yazılımlar
Symphony™ yazılımı, bir MassLynx® alımı ile tetiklenen bir istemci/sunucu uygulamasıdır ve bir veya birden fazla veri işleme veya manipülasyon fonksiy...
Web Geliştirme
Andersen, web siteleri oluşturmak için harika bir seçenektir. Özel geliştirmeden e-ticaret çözümlerine kadar geniş bir hizmet yelpazesi sunuyoruz. Uzm...
CHR Çağrı Düğmeleri
Sunucularınıza müşterilerinizin taleplerine etkili bir şekilde yanıt verme fırsatı verin. Çünkü gerçek şu ki, sunucularınızın arkasında gözleri yok ve...
Nosycom: dış kaynaklı çıkış çağrıları için çağrı merkezi - Satış hizmetinizin optimizasyonu Nosycom tarafından garanti edilmektedir
Biz, en iyi kalitede hizmet sunan bir outbound çağrı merkeziyiz. İşletmenizin doğru kişilerle doğru zamanda iletişim kurabilmesi için outbound çağrı h...
Çıkış Telemarketing - Güvenilir bir sağlayıcı ile dış kaynak kullanarak yürütülen çıkış telemarketing kampanyanız
Çağrı merkezi hizmetlerimiz, işletmelerin geniş müşteri tabanlarına ulaşmalarına ve marka bilinirliklerini artırmalarına yardımcı olur. Çıkış telefon ...
Özel Yazılım Geliştirme - İşletmelerin ihtiyaçlarına uygun yazılım geliştirme
Yazılım geliştirme, bir işletmenin büyümesinin temel unsurlarından biridir. İster bir KOBİ, ister bir kuruluş ya da tanınmak veya ürün ve hizmetlerini...
Yazılım Geliştirme - Yazılım Geliştirme Uzmanı Sağlayıcı
Yazılım geliştirme, bilişim alanında sürekli iyileştirmeler, yenilikler ve yeni fikirler sürecidir. Sürekli yazılım geliştirme, bilişim şirketlerinin ...
Çıkış Arama Kampanyası - Profesyonele Dış Kaynaklı Çıkış Çağrı Merkezi
Nosycom'da, Madagaskar'daki referans çağrı merkezi olarak, işletmeler veya organizasyonlar için ürün ve hizmetlerini tanıtmak amacıyla dış arama kampa...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play