Almanya, Stuttgart
...Güçlü bir Satış Sonrası Yönetimi, birçok sektörde önemli bir başarı faktörüdür. Daha önce müşterilere karşı bir zorunluluk olarak görülen bu durum, giderek sürdürülebilir bir büyüme alanına ve cazip gelir getirilerine dönüşmektedir. Örneğin, makine mühendisliği ve otomotiv endüstrisi bunu çoktan fark etmiştir. Yedek paraların yüksek erişilebilirliğinin yanı sıra, artık tüm tedarik zincirindeki...
Almanya, Augsburg
... alışverişi sağlanmaktadır. Satış Sonrası süreçte, iade işlemlerinin yanı sıra, müşterilerimize gönderim alanındaki tüm konularla ilgili bireysel raporlamalar sunabiliyoruz. Örneğin, satış miktarları bir stok analizi ile hazırlanabilir. Satış Öncesi aşamada hazırlanan paket ekleri ve paketler, Satış Sonrası Yönetiminde müşteri memnuniyeti veya tekrar satın alma ve ek satın alma açısından önemli bir rol oynayabilir.
... buradayız. Yedek parça hizmetimiz, ihtiyaç duyulan tüm bileşenlerin derhal temin edilmesini sağlar ve olası duruş sürelerini en aza indirir. Uzaktan bakım ve dijital destek alanında da, size esnek ve zaman tasarrufu sağlayan modern çözümler sunuyoruz. Yapılandırılmış bir Satış Sonrası Yönetim ile, tesislerinizin ve makinelerinizin tüm yaşam döngüsü boyunca verimli ve güvenilir bir şekilde çalışmasına katkıda bulunuyoruz. Müşterilerinizi memnun etmek, ürünlerinizi sürdürülebilir bir şekilde desteklemek ve temel yetkinliklerinize odaklanırken, müşteri bakımınızı üstlenmemiz için hizmetimize güvenin.
Fransa, Lille
• Eczacılık doktoru olan Valérie de Fougières, endüstri alanında uzmanlaşmış ve Paris 7'de tıbbi toksikoloji eğitimi almıştır. Kozmetik ve farmasötik düzenlemeler konusunda 20 yılı aşkın deneyime sahiptir. • Kariyeri boyunca, 1 Mart 2005'te kurduğu VDF Conseil şirketi aracılığıyla Avrupa ve Avrupa dışındaki kozmetik ürünlerinin uyumluluk sorunlarını ele almıştır. • VDF Conseil, tüm projelerinizde ...
Hollanda, Zaltbommel
... boylu lazerler, fiber amplifikatörler, ASE emisyon üniteleri vb. Bu ürünler, lazerle işaretleme ve gravür, 3D baskı, DTS sistemleri ve bilimsel araştırma alanlarında yaygın olarak kullanılmaktadır. Şirket, ISO 9001 kalite yönetim sistemini ve EPR sistemini tamamen uygulamış olup, tüm müşterilere kapsamlı ön satış ve sonrası hizmetler sunmaktadır.
... şirketler ve daha fazlasıdır. Ticaret hukuku ile ilgili sunulan hizmetler şunlardır: - Sermaye artırımı ve azaltımı - Satış ve satın alma - Karmaşık dağıtım sözleşmelerinin hazırlanması ve müzakere edilmesi - Acentelik sözleşmeleri ve franchise sözleşmeleri - İş danışmanlığının müzakere ve taslak aşamaları - Sınır ötesi ticari faaliyetlerin yeniden yapılandırılması ve sürdürülmesi - Acentelik sözleşmeleri - Yönetim danışmanlığı ve hizmet sözleşmeleri - Garanti belgeleri ve - Satış sonrası hizmetler ile ilgili düzenlemeler.
Türkiye, Istanbul
... üretim, pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamaları kapsayan ve sürekli gelişmeyi hedefleyen Kalite Yönetim Sisteminin uygulanmasıyla olacaktır. Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları ana hedefler vardır. Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır. Müşteri İhtiyaçlarını Karşılayabilmek Maliyetleri Azaltarak, Verimliliği Arttırmak Yeni Ürün ve Hizmetleri Pazara Sunmak...
... müşteri siparişlerinin hesaplama ve uygulama aşamalarında teknik ön çalışmaları yürütme konusunda destek olursunuz. Hesaplama aşamasında: - Teknik seçeneklerin tanımlanmasına yardımcı olursunuz. - Ön teknik çalışmalar yaparsınız. Her müşteri siparişi için: - Teknik 2D ve 3D planlar oluşturursunuz. - Satın alımlar üzerinde müzakere eder ve tedarikçilerinizin sipariş takibini yönetirsiniz. - Üretim belgelerinin hazırlanmasına yardımcı olursunuz. - Teknik satış sonrası dosyaları hazırlarsınız.
... arasında maliyet, tasarım, hız, süreç kontrolü ve satış sonrası destek bulunmaktadır. Türkiye ve Mısır'da bulunan 3 üretim tesisimiz mevcuttur. Proje konumuna ve koşullarına bağlı olarak en iyi çözümü seçiyor ve müşterilerimize öneriyoruz. Ayrıca, farklı iki ülkede üretim tesislerimiz bulunmakta ve hızlı üretim hızı ile rekabetçi fiyat avantajı gibi ek avantajlarımız vardır. MODSTEEL, tüm üretim süreçlerinde uluslararası standartları takip etmektedir. Yönetim ve kaynak kontrolü için global olarak tanınan sertifikasyon şirketlerinden onaylı EN-ISO sertifikalarımız bulunmaktadır.
Fransa, Montpellier
...BatiEntretien sayesinde bakım sözleşmelerinizi yönetin, bu modül, inşaat teklif ve fatura yazılımımızın bakım sözleşmesi yönetim modülüdür ve tablet PC'niz için bir yardımcıdır. Bu modül, bakım sözleşmelerinizi oluşturmanıza, yenilemelerini yönetmenize, bakımda olan ekipmanlarla ilgili bilgileri kaydetmenize, teknisyenlerin programını yönetmenize, müdahale ve onarımların takibini yapmanıza, müdahale belgelerini, teklifler... imzalatmanıza olanak tanır. Müşteri dosyanızı yanınıza alın ve tekliflerinizin peşinde koşmayın!
İtalya, Modena
...üçüncü taraf yönetim sistemleriyle entegre olabilme yeteneğine sahiptir ve API aracılığıyla dış hizmetler için birçok bağlantı geliştirir. Sistem, sağlam, entegre ve kullanım açısından uyumlu bir platform olarak kendini göstermektedir.
Slovenya, Lovrenc Na Dravskem Polju
...CRM@SmartBit, bilgisayarlarda veya akıllı telefonlarda çalışan bir eklentidir. Temel müşteri verileri, finansal veriler, gerçekleşen satışlar, açık ve kapalı satış fırsatları, müşteri aktiviteleri ve alışkanlıkları hakkında kapsamlı bir içgörü sağlar. Satış sonrası süreçte elde ettiğiniz bilgiler, hedeflerinize ulaşmanızda anahtar rol oynamaktadır. CRM, aşağıdaki gibi soruları yanıtlamanıza...
...Öncelikler: - B2B + B2C satış, ulusal ve uluslararası - Sürdürülebilir satış başarısı / ciro artışı - Şubelerin kurulması, yönetimi ve geliştirilmesi - Ücret ve teşvik programları - Aracılık satışları - Uluslararası satış ve proje yönetimi - Satışta birleşme sonrası entegrasyon - Alan eğitimleri - Satışta personel seçimi / personel değerlendirmesi...
Fransa, Aix en Provence Cedex 04
... adına müşterilerinizin taleplerini alıyor, iletişim bilgilerini ve arama nedenini not ediyor (tele-sekreterlik, ticari veya teknik destek, satış sonrası hizmet, hotline, müşteri takibi, telefon acil durumu veya acil çağrı). • Bu bilgileri hemen e-posta ile veya doğrudan iş yazılımınıza veya CRM'inize alıyorsunuz. Artık hiçbir çağrıyı kaçırmıyorsunuz ve maliyetlerinizi azaltırken değerli zaman kazanıyorsunuz!
...Alman İletişim Kişileri Çinli Proje Yöneticileri/Mühendisleri Şenzhen/Çin'de Alet İmalatı Niederkassel'de Alet Son İşlemesi Alman ve Çinli İletişim Kişileri ile Proje Yönetimi Alet imalat sürecinin haftalık güncellemeleri Kendi teknik laboratuvarımızda seri koşullarda alet testi Alman proje ekibi tarafından Almanya'da satış sonrası yönetim Proje Yönetimi: Almanya ve Çin Satış Sonrası Hizmet: Almanya'da alet imalatında tasarım değişiklikleri/şikayetler...
Almanya, Borstel-Hohenraden
...EcholoN ile DIN SPEC 77224'e göre Hizmet Mükemmelliği Müşteri ile teması olan her işletme, bir şekilde müşteri hizmeti veya "Satış Sonrası Yönetim" yürütmektedir. Burada, müşterilerin satın alma sonrasında telefon, mektup, faks, e-posta, mesajlaşma uygulamaları (örneğin WhatsApp, Signal vb.), sohbet ve yerinde destek ile nasıl karşılandığı kastedilmektedir. Ayrıca, satın alınan cihazların, sistemlerin, makinelerin ve tesislerin devreye alınması (veya uygulanması) ile bakım ve onarım hizmetleri de müşteri hizmetleri ve müşteri desteği kapsamına girmektedir.
...Müşteri kazanımınıza kararlı bir şekilde çalıştıysanız ve bu hazineyi şimdi korumak ve güvence altına almak istiyorsanız, Müşteri Hizmetleri sizin için doğru hizmettir! Ek veya satış sonrası hizmetleriniz ne kadar iyi? Müşterileriniz, şirketinize veya ürünlerinize ne kadar sadık? En iyi satış personelinizi, kişilikleriyle ikna edici bulsanız bile? Basit müşteri bağlılığı önlemlerinden mükemmel şikayet yönetimine kadar, rakiplerinizin müşterilerinize ulaşmasını zorlaştıracak birçok seçenek bulunmaktadır.
İtalya, Magenta
... uygun tesis çözümünü, hem teknolojik açıdan hem de yatırım ve yönetim değeri açısından garanti eder. Sunulan teknolojiler, çevresel faydalar ve daha fazla sürdürülebilirlik sağlarken, atıkların değerlenmesi ile ekonomik avantajlar sunar ve döngüsel ekonomi modeline uygun olarak çalışır. Airprotech, tesislerin iç atölye üretimi, yerinde montaj ve personel eğitimi ile 360° destek sunmaktadır. Satış sonrası hizmet, uzaktan denetim ve yedek parça temini de sağlamaktadır.
Türkiye, Ankara
1978 yılında kurulan GÜLHAN KAUÇUK, 42 yıllık tecrübesi ile inşaat, iş makineleri ve savunma sanayi sektöründe başta kauçuk ağırlıklı yedek parçaların üretimi, satışı ve satış sonrası hizmetleri ile yer alan öncü ve köklü firmalardan biridir. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve TSE belgelerine sahip firmamızda; kalitenin korunması, iyileştirilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması...
İtalya, Colli Al Metauro
... fazla çalışanı bulunmaktadır. Schnell, önemli bir çok uluslu sanayi grubunun öncüsüdür. 11 şubesi, 50'den fazla acente ve bayisi ile birlikte, dünya genelinde 150'den fazla ülkede faaliyet göstermektedir ve yoğun bir satış sonrası destek merkezi ağına sahiptir. 2017 yılında kurulan yeni operasyon merkezi “Schnell Kundendienst”, hem sahada hem de çağrı merkezi hizmeti aracılığıyla, Alman pazarındaki müşterilere yönelik satış sonrası teknik destek ve yedek parça hizmeti sunmaktadır.
Türkiye, Istanbul
... garantimiz altındadır. - CE ve ISO kalite sertifikalarına sahiptir. - 7/24 etkin satış sonrası destek ekibimizle, sizi asla yarı yolda bırakmaz. Kalite Belgelerimiz Firmamız; CE Uygunluk Sertifikası, TOBB İTO Yerli Üretim Sertifikası, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası, ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Sertifikası, ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi Sertifikası ve OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifikasına sahiptir. ...
... emin adımlarla ilerlemektedir. Sahip olduğu yönetim sistemi ve kalite sertifikasyonu ile, dış pazarlarda da geniş talep gören ürünleri başta Cezayir ve Irak olmak üzere Libya, Sudan, Katar, Azerbaycan, Afganistan, Nijer, Umman, Filistin, Rusya, Makedonya, Kıbrıs, Gürcistan gibi ülkelere ihraç edilmektedir. ZİM Mühendislik tüm ürün ve yardımcı ekipmanlarının tasarım, test, imalat ve satışını kendi bünyesinde yapmakta hem de satış sonrası montaj eğitim ve teknik destek ekibi ile iş ortaklarına hızlı ve uluslararası kalitede bir hizmet vermektedir.
...İş sağlığı ve güvenliği olmak üzere ISO 9001: Kalite Yönetim sistemi ve ISO 14001: Çevre Yönetim sistemi kurallarını üretim ve satış sonrası hizmetlerinde uygulanmaktadır. İnsan sağlığı ve güvenlik odaklı, müşteri memnuniyetine dayanan hizmet politikamız ile hızla gelişen ve değişen dünyada ileri tekn...
Türkiye, Istanbul
... hizmetleri vermektedir. İşletmeler, satın aldıkları çözüm ile birlikte satış sonrası destek ve danışmanlık hizmetleri beklemektedir. Firmamız iç organizasyonunu bu duruma göre yapılandırmış ve şirketin operasyon merkezine sistem destek uzmanları yerleştirmiştir. Biotechsoft, hizmet aldığınız bütün bordro ve ERP programlarıyla (SAP, Oracle, Mikro, Bilin Humanist, Logo, Link, Netsis, Bilişim, vb...
Türkiye, Istanbul
... ofis gibi yapıların aydınlatmasında kullanılan armatürlerde foton marka standardı istenmektedir. Bu standart TSE, CE belgesi ile tescillenmiştir. Kalite yönetim sistemi (ISO 9001) İle kalite standartını sürekli hale getirmiştir. Ar-Ge çalışmalarına önem veren firma; imalat, satış ve satış sonrası müşteri hizmetleri konusunda tavizsiz memnuniyeti kendine ilke etmiştir.
Türkiye, Ankara
Hidroekol Mühendislik San. Tic. Ltd. Şti.2013 yılında faaliyetlerine başlayan genç ve dinamik firmamız Hidroekol , yıllarca mobil hidrolik sektöründe faaliyet göstermiş tecrübeli yönetim kadrosu ve deneyimli personelleriyle elde ettiği deneyimiyle ekipman satış, bakım ve servis hizmetini yurtiçi ve yurtdışındaki firmalara taşımaktadır.Müşterilerimizin ihtiyaçlarını birlikte tespit ederek, onlara mühendislik, araştırma-geliştirme, plânlama, zamanında teslimat ve satış sonrası servis temini, eğitim gibi konularda tüm gücümüzle destek vermekteyizSaygılarımızla,...
...Montaj aşamasında yine kalite politikamız standartlarında sürekli eğitime tabii olan ve optimum düzeyde kusursuz montaj hizmeti sunan teknik personelimiz, Ve satış sonrası teknik servis hizmetini müşteri memnuniyetini esas alan teknik servis birimimiz ile biz; En yeni teknolojileri kullanarak üretmeyi ve geliştirmeyi, Doğru tercihlerin adresi olmayı ve “Optimoon” markasına duyulan güveni sürdürebilmeyi hedeflemekteyiz.
...müşteri odaklılık, ekip çalışması oluşturmaktadır. B2B KAUÇUK ülkemizde ve yurt dışında hakkı olan önemli bir pazar payına sahip olmakla beraber sürekli gelişen teknolojik alt yapısı ve AR-GE’ ye verdiği önemle sektöründe önemli atılımlar yapmaktadır. Firmamız bünyesinde bulundurduğu profesyonel, dinamik, güler yüzlü ve deneyimli kadrosuyla satıştan üretime, finanstan teknik konulara kadar disiplinli ve ilkeli bir çalışma örneği olan B2B KAUÇUK, gerek satış öncesi, gerekse de satış sonrası sunduğu hizmetle kalitesini her alana yaymıştır.
Türkiye, Istanbul
... araçlar sunmaktayız. Kısa sürede sektörün en kaliteli yerli karavan üreticisi ve fiyat-kalite veriminde birinci tercih konumundayız. HEDEFİMİZ Dinamik kadromuz ile müşteri memnuniyetini ve satış sonrası kusursuz hizmeti hedeflemekteyiz. Yurtiçinde ve yurtdışında, tüm karavanseverlerle ‘Kaliteli karavancılık’ anlayışını paylaşmayı hedeflemekteyiz. Gelecek nesillere karavancılığı aktararak, özgür ve çevreci tatil anlayışını sevdirmeyi hedeflemekteyiz.
M.E.O Güvenlik Sistemleri Ticareti 03 Mart 2014’te kurulmuştur. Yönetim Ofisi, Ürün Geliştirme, İmalat ve Satış Sonrası Hizmetlerine Yönelik Teknik Servis Birimi, Depolama Olanakları ve Yükleme Alanlarına sahip bir şahıs işletmesidir. SCANMASTER Marka Metal Dedektörlerinin Ana İthalatçısı ve TS-13429 HYB Kapsamında Satış Sonrası Servis Hizmetlerinden Sorumlu Teknik Servis Merkezidir. Biz...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play