...HEINZELMANN Service.Desk, ihtiyaçlarınıza göre şekillenen bir yazılımdır - bir ITSM yazılımı, IT hizmet yazılımı, sorun takip yazılımı, hizmet masası veya yardım masası. Arıza, hata, hizmet talepleri veya görevleri hizmet ve hata biletlerinde kaydetmek için işlevler sunar. Modüler tasarımı ve açık yapısı, şirketlerin tanıdık iş akışlarını fazla etkilemeden bireysel süreçleri ve ihtiyaçları...
Almanya, Borstel-Hohenraden
...EcholoN Helpdesk yazılımı, iç IT'de kullanıcı desteği ve aynı zamanda dış müşteri desteğinin tam desteği ile odaklanmaktadır. Bu nedenle, EcholoN, IT departmanının meslektaşlarıyla olan bağlantısı ve aynı zamanda yardım masası ekibinin müşteriye yönelik merkezi bir iletişim noktasıdır. EcholoN, küçük veya orta ölçekli hizmet sağlayıcılardan, ticaret şirketlerine veya makine ve tesis üreticilerine...
Hollanda, Spijkenisse
...Yoobi, saat kaydı (veya zaman kaydı) sürecini faturalama ile tamamen otomatik hale getirdi. Artık saatleri iş formlarına veya saat cetvellerine yazmayın, uygulamamızı kullanın. Toplayın, sıralayın, onaylayın ve faturalandırın. Hızlı ve güvenilir. Yoobi, yönetim üzerinde tam kontrol sağlar. Hollanda'da yardım masası ile. Saat Kaydı Yoobi'nin saat kaydı ile çalışanlar projeler ve aktiviteler...
Belçika, Marquain
...TITE-LIVE, medya endüstrisi (kitaplar, kırtasiye, CD, multimedya, çeşitli...) için yazılım konusunda Avrupa'nın en büyük şirketidir. TITE-LIVE, kitap (ve medya) endüstrisinin ihtiyaçlarını, kitapçılar için Medialog yönetim yazılımı ve ona bağlı kasa yazılımı ile karşılamaktadır. Sunulan hizmetler: yardım masası, danışmanlık, kurulum ve eğitim.
Belçika, Wilrijk
... vazgeçilmez bir web uzantısı, belgelerin akışının tam dijitalleştirilmesi için CORSA, ilişki yönetimi ve pazarlama kampanyaları için tam kapsamlı CRM veya xRM, ayrıca genesisWorld aracılığıyla yardım masası işlevleri ve proje yönetimi, DIMASYS i8 İş Zekası aracı ile istatistiksel ve analiz olanakları, SLIM4 ile entegre olarak ileri düzey stok optimizasyonu ve tahminleme (bu, sınırlı bir müşteri grubuna yöneliktir) ve her türlü şekilde akıllı alarm veren ve iletişim kuran bir Taskcentre.
Belçika, Tamines
..."Tıbbi Acil Servis Profesyonelleri, AMBUGEST yazılımı ile işinizi yönetin" AMBUGEST Yazılımı, Tıbbi Acil Servis Profesyoneli olarak sizin için vazgeçilmez ve gerekli bir programdır. Zaman kazanmak = para kazanmak = işinizi kontrol altına almak ... müşteri yönetimi, araç filosu, faturalama, üçüncü şahıs ödemeleri, ödeme hatırlatmaları, icra takibi.... ... muhasebe kayıtlarının düzenlenmesi ve aktarılması ... İstatistikler - 7 gün 24 saat yardım masası ve bakım... ... Güvenli ağda çok kullanıcılı çalışma...
Almanya, Oberursel
...Açık kaynaklı yardım masası yazılımı OTRS'nin üreticisi ve kaynak kodu sahibi olarak OTRS AG, yönetilen hizmetler, destek, özel geliştirme, danışmanlık ve eğitim sunmaktadır.
Birleşik Krallık, Chesterfield
...Chesterfield, Derbyshire'de uzun süredir faaliyet gösteren bir BT Destek Şirketi. ra Bilgi Sistemleri, aile işletmesi olarak, aşağıdaki gibi kaliteli hizmetler sunmaktadır: Ağ Yönetimi, VOIP dahil Telekomünikasyon, özel Yardım Masası Desteği, Veri Merkezi Barındırma ve İş Merkezi Yazılımı dahil Bulut Hizmetleri.
Almanya, Straubing
...Açık kaynaklı yardım masası yazılımı OTRS'nin üreticisi ve kaynak kodu sahibi olarak OTRS AG, yönetilen hizmetler, destek, özel geliştirme, danışmanlık ve eğitim sunmaktadır.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; İnternet Geri Arama Butonu; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; Dialer;... ...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı;... Potansiyel Müşteri Oluşturma; Telepazarlama; Tele Satış; Gelen Çağrılar; Giden Çağrılar; Çağrı Merkezi; Çağrı Merkezi; Danışmanlık; Eğitim; Satış;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
Almanya, Weiden i.d.OPf
...İş Modeli: eBusiness, Çağrı Merkezi, Lojistik Dağıtım & Pazarlama. Ayrıntılı olarak: Acil Hat/Hizmet Telefonu; teknik hizmet hattı; sipariş/başvuru kabulü; Yardım Masası; kapasiteye bağlı dış kaynak kullanımı; Avrupa genelinde sipariş kabulü; yakın çevrede sipariş kabulü; Bavyera içinde sipariş kabulü; Faks bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Yanıt işleme; dünya genelinde sipariş kabulü; adres...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; ACD Sistemi;...
Bu arama terimi için popüler ülkeler

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play