İtalya, Volvera
Madagaskar, Antananarivo
...Şirketiniz ile müşterileriniz arasındaki ilişkiyi iyi yönetmek için, uzaktan yapılan çıkış çağrılarınızı yönetmek üzere özel olarak tasarlanmış çağrı merkezi Nosycom ile performansınızı artırın ve genişletin. Bu görevi profesyonel bir çağrı merkezine dış kaynak olarak vermenin birçok avantajından yararlanın. Müşteri ilişkileriniz, deneyimli santral sekreterleri tarafından sağlanacaktır.
Avusturya, Wien
...Gelen çağrı merkezimizle müşteri hizmetlerinizi, yardım masanızı, hizmet merkeziniz veya sipariş hattınızı genişletiyoruz.
...Çağrı merkezi ses yalıtımı, genellikle çağrı merkezleri tarafından alınan önlemler arasında yer alır. Çünkü gürültülü ortamlarda çalışan çağrı merkezi personelinin ses kalitesi, müşteri memnuniyeti ve iş performansı için önemlidir. Ses yalıtımı, dışarıdan içeriye veya içeriden dışarıya sesin sızmasını önlemek anlamına gelir. Çağrı merkezleri için uygun ses yalıtımı, çalışanların işlerini yaparken dışarıdaki gürültüden mümkün olduğunca az etkilenmelerini sağlar.
...En iyi kalite, en kullanışlı call center mobilya sistemi. Fabrikadan en uygun fiyatlarla ahşap, aliminyum panelli çağrı merkezi mobilyaları modelleri. Teknoloji destekli, kablo kanallı, data-telefon-ups priz sistemli, ses izalasyonlu en kaliteli call center masası montaj dahil en düşük fiyatlarla aracısız işyerinize teslim edilmektedir.
Lagertechnik Müller & Partner GmbH, 1992 yılında yönetici ortaklar Ulrich Müller ve Theodor Meyer tarafından kurulmuştur. Orta ölçekli bir şirket olan bu firma, yaklaşık 6 sabit ve 5 serbest çalışan ile kişisel koruma sistemlerinin geliştirilmesi, üretimi ve satışı üzerine uzmanlaşmıştır. Bizim Felsefemiz Kalite, esneklik ve mükemmel hizmet en önemli hedeflerimizdir. Yenilik ve müşteri yakınlığ...
Fransa, Le Mans
...Mediphone, çağrı merkezi ve veri işleme konusunda uzmanlaşmış bir şirkettir. Dış kaynak projenizde size destek olmak için Mediphone, kaliteli ve zamanında hizmetlerini sunmaktadır, bunlar arasında: * Kişiselleştirilmiş telefon yanıtı (randevu alma ve mesaj alma), * Promosyon operasyonlarının yönetimi, * Yardım hattı (ürün ve hizmetler hakkında bilgi), * Sipariş alma...
Avusturya, St.pölten
...Benefit-Partner'a hoş geldiniz, mükemmel müşteri hizmetleri için güvenilir ortağınız. Profesyonel çağrı merkezi hizmetinden teknik müşteri hizmetlerine kadar özel hizmetlerimizi keşfedin. Yaklaşık iki dekadık deneyimle, yenilikçi çözümler sunuyoruz, bireysel olarak özelleştirilmiş ve sizin ana işinize odaklanmanıza yardımcı oluyoruz. Yüksek nitelikli ekiplerimiz, her zaman arızaları bildirmek ve...
Almanya, Altenstadt
...IT Sektörü ve Yazılım Hizmet Sağlayıcıları için Çağrı Merkezi Hizmetleri. Profesyonel, dostane çalışanlarımız, modern yazılım ve donanım ile inbound çağrılarınızı, tamamen sizin isteklerinize göre yanıtlar. Telefon hizmetimizi ne zaman ve ne ölçüde kullanmak istediğinizi esnek bir şekilde belirleyebilirsiniz. Yoğun saatlerde, dış görüşmeler sırasında, boş ofislerde veya 7/24. Çağrı yönlendirmesini açıp kapatarak kolayca ayarlayabilirsiniz. Ek bir bildirim gerektirmez.
Almanya, Neuss
SNcom GmbH - ITK Sistem Evi Biz, Neuss'ta merkezi bulunan SNcom GmbH, Ahlen (Westf.) ve Mannheim'daki şubeleri ile Hamburg'daki SNcom Hanse GmbH adlı yan kuruluşumuz ve diğer ilişkili ortaklıklarımızla, bağımsız bir ITK sistem evidir. ITK sistem evi SNcom, 2001 yılında Düsseldorf'un Kaarst şehrinde kurulmuştur. Kuruluşumuzdan bu yana sürekli büyüdük ve yeni teknolojilerin geliştirilmesine odaklan...
Portekiz, Lisboa
...işletmeniz ile müşterileriniz/üyeleriniz arasındaki etkileşimleri şunlara dönüştürür: - Nitelikli Potansiyel Müşteriler - Satış Fırsatları (Leads) - Satışlar (Closing) - Yükseltme (Upsell) - Yenileme (Repeat Buying veya Repeat Purchase) - Terk Edilmiş Sepetlerin Dönüşümü (Hooking) UBINAWEB HİZMET TANIMI - Çağrı merkezi dış kaynak kullanımı, müşteri desteği ve müşteri hizmetleri - Çağrı merkezlerinin, müşteri desteğinin, müşteri hizmetlerinin ve tele satışın dış kaynak kullanımı - İletişim merkezleri ve tele pazarlama: gelen aramalar, giden aramalar ve gelen aramalar...
...Alüminyum Bölme Duvar Sistemleri : Sökülebilir Modüler Bölme Duvar Sistem, istenilen boyutta alüminyum çerçeve ve ahşap, çift cam arasında mikro jaluziler, ahşap üzerinde kumaş kaplama ile kaplanabilir. Harçlı Bölme Duvar Sistem, alüminyum çerçeveye sahiptir. İç yapıda yüksek boyutlarda ahşap ve cam ile çelik bulunmaktadır. Bölme duvar sisteminin kalınlığı 100 mm'dir. Çağrı Merkezi Bölme Sistemleri Sistem, alüminyum iskelete sahiptir ve istenilen boyutta mevcuttur. Ahşap, cam, ahşap üzerinde kumaş kaplama ile giydirilebilir.
Türkiye, Istanbul
... güvencesi ve kalitesi ile sizlerle. Tente Branda Fiyatları : Tente ve branda gölgelik sistemleri fiyatları hakkındaki sorularınıza uzmanların verdiği çözüm önerilerini ögrenebilirsiniz. Tente Branda Çeşitleri : Mafsallı Tente, Yarasa Tente, Konstruksiyonlu Tente, Körüklü Tente, Winter Garden ve Özel Kapama Sistemleri, Şemsiye Sistemleri, Pencere Dışı Tente, Raylı Tente, Klasik Tente, Tam Kasetli Tente, Yarım Kasetli Tente, Kış Bahçesi, Otomatik tente, Motorlu tente, Pergole, Pergole Raylı Sistem çagrı merkezi çözüm ve hizmetleriniz hakkında bilgilendirilir.
...*Hafif Kompakt Yapı Kolay Okunan OLED Ekran *EKG, Solunum, SpO2, PR Parametrelerini İzleme *3 veya 5 Lead EKG Kablosu *Farklı Ekran Modu Seçenekleri *64 birim aynı anda sisteme bağlanabilir *Hemşire Çağrı ve Hasta Çağrı Fonksiyonları *WiFi ile Merkezi Sisteme Bağlanma *Her Hasta için 240 Saat Trend ve 720 Saat Alarm Geçmişi Kaydı...
... paneller birbirine monte edilir. Alüminyum çerçeveler istenilen herhangi bir renge boyanabilir. Akustik bölücüler, gürültünün yoğun olduğu büyük alanlarda alanların yeterince bölünmesini sağlamak için herhangi bir akustik ortamda kullanılabilir. Ofis ve çağrı merkezi gibi ofislerde masaların bölünmesi için tercih edilmektedir.
Fransa, Marquette-Lez-Lille
...Sürücü Mağazanız için Yenilikçi Çözümler BR'i Terminalleri ile Yatırım Maliyetlerinizi Gelişmiş Teknolojilerimizle Azaltın: 1. Kimlik veya Çağrı Kiosk'u 2. RFID Teknolojisi ile Altyapı Maliyetlerinin Azaltılması 3. Merkezi Yönetim için 'Bulut Donanım' Dağıtımı 4. 'Tıkla ve Al' için Self Servis Mağazalar Neden BR'i Terminallerini Sürücünüz için Seçmelisiniz? Terminallerimiz, hizmetlerinizi...
Almanya, Birkenhain
...01.01.2021 tarihinden itibaren yasal gereklilikleri karşılamak için acil çağrı merkezi (sürekli olarak personel bulunan bir yere zorunlu iki yönlü iletişim bağlantısı (24 saat))...
Malta, Ta´xbiex
... Sizin, daha fazla kârlılık sağlayan aktivitelere odaklanmanızı ve müşterinizin ihtiyaç duyduğu ilgiyi bize güvenmenizi istiyoruz; bu, bizim uzmanlık alanımızdır. Çağrı merkezi platformunda sunduğumuz tüm hizmetler, özelleştirilmiş kampanyanızı geliştirmeniz için hizmetinizdedir. Yapılan hizmet çağrı türüne dayalı bir sınıflandırma yaparak, aşağıdaki hizmetleri talep etme imkanına sahipsiniz: Gelen...
Arnavutluk, Tirana
... tasarlanmış birinci sınıf e-ticaret çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Ayrıca hedef müşteri segmentiniz için yönetilen potansiyel müşteri oluşturma hizmeti de sunuyoruz. Bilgili ve özverili personelimiz, sorularınızı yanıtlamak ve size olağanüstü hizmet sunmak için bekliyor.
...Randevu planlamasını dış kaynak kullanmak, teknolojinizi anında güncellemek için büyük bir fırsattır ve sermaye gideri gerektirmez. Bu nedenle, gelişmiş teknolojiler kullanıyoruz. İlk günden en iyi şekilde yararlanmak için altyapımızdan faydalanabilirsiniz. Küçük bir ek ücretle, tüm farkı yaratan çağrı merkezini bekleyin. Ubinaweb'in randevu planlama hizmetlerini kullanarak, yetenek havuzunuzu...
1998'den beri, randevu alma, veri araştırmaları, anketler ve satış alanlarındaki özel uzmanlığımızla Avusturya'nın köklü diyalog pazarlama ajansları arasında yer alıyoruz. Faaliyetimizin odak noktası B2B alanında randevu alma ve satış yapmaktır. İkna edici ve serbest yürütülen görüşmelerimizle, müşterilerinizle doğrudan iletişim kurmanızı sağlıyoruz. Modern çalışma alanlarıyla donatılmış ve yük...
Eşleşen ürünler
Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezi
Madagaskar, Antanarivo
...Doğru ortağı seçmek, verileri ve çevrimiçi hizmetleri dış kaynak kullanarak yönetmek için hayati öneme sahiptir. Ekiplerimizin profesyonelliği, güvenilirliği ve uzmanlığı, aşağıda belirtilen tanınmış sertifikalı eğitimlere dayanmaktadır: - Çağrı merkezi yönetimi, - Sanal asistanlık ve tele-sekreterlik, - Grafik ve web tasarımı. Her talebi yapılandırılmış ve kişiselleştirilmiş bir şekilde ele alarak size özel ve etkili bir yanıt sunuyoruz.
Belçika, Jumet
...Ceres, B2B randevu alma konusunda uzmanlaşmış bir çağrı merkezidir. Charleroi merkezli çağrı merkezimizin ana faaliyeti, satış temsilcileri için randevu almaktır. Ceres, sadece bir çağrı merkezi olmanın ötesinde, işinizi geliştirme ve yeni müşteriler kazanma konusunda size destek olur. Randevu alma konusunda uzman bir çağrı merkezi olmanın yanı sıra, Ceres ayrıca anketler ve araştırmalar, pazar araştırmaları, telefonla takip, tele satış, e-posta takibi gibi konularda da size yardımcı olacaktır... B2B randevu alma, tele satış ve e-posta takibi ile ilgileniyoruz.
...ZB 01 telefon olarak tasarlanmış olup, 24 VDC güç kaynağı ile çalıştırılabilir - merkezi batarya ile işletme. Buton ile çağrı sinyali tetiklenir. Bu telefon cihazı, kısa mesafelerde telefon iletimleri için uygundur. Sabit bağlantı için tasarlanmıştır.
✍ Veri Toplama ✇ Tarama Hizmeti ➥ Belge Arşivleme ✉ Mektup Hizmeti @ e-Mektup Hizmeti ✆ Çağrı Merkezi 50 yıldır (1969) profesyonel belge yönetimi (DMS) ve CRM - Dış kaynak hizmetleri ile müşterilerimizin iletişimi için yazılım sunuyoruz. Veri toplama ve veri bakımı: otomatik ve manuel veri toplama (A'dan yanıt kartı, R'den fatura, Z'den gazete makalesine kadar) Tarama hizmeti: Belgeler, yüksek ...
Fransa, Dun Le Palestel
Profesyonel deneyimimden doğan Central Téléphonique Excellence şirketi, size olağanüstü hizmetler sunmaktadır. Bizim anahtar kelimelerimiz şunlardır:  Erişilebilirlik,  Etkinlik,  Zaman ve para tasarrufu. Central Téléphonique Excellence, hem gelen hem de giden aramalar için sekreterlik ve santral alanlarında hizmet vermektedir. Personelimiz, 08:00 ile 20:00 arasında kaliteli bir telefon karş...
Fransa, Chambourcy
...Uluslararası ve Dijital Pazarlama stratejinizi birlikte geliştiriyoruz Operasyonel araçları hayata geçiriyoruz SEA Kampanyaları Google AdWords BtB Yayıncıları Profesyonel Ağlar (Xing, Linkedin..) Çağrı merkezi eylemleri Lead oluşturma veya hedef ve potansiyel müşterilerin nitelendirilmesi İşten İşe Pazarlama Kampanyaları E-posta kampanyaları (GDPR uyumlu) SMS kampanyaları İzleme ve yeniden hedefleme çözümleri ve daha fazlası...
...Çağrı merkezimizdeki çalışanlar, bu zorlu görev için uzmanlıkla eğitilmiştir. Hem hassas bir yaklaşım sergilemekte hem de başarılı bir tahsilat süreci için gereken kararlılık ve azme sahiptirler. Hızlı ödeme anlaşmaları, noter onaylı borç belgeleri, yanlış anlamaların giderilmesi ve itirazların ortadan kaldırılması en iyi şekilde yüz yüze iletişimle sağlanır. Bu noktada telefonla tahsilatımız...
Almanya, Nieder-Olm
Biz, B2B alanında satış danışmanlığı ve satış faaliyetlerinin dış kaynak kullanımında güvenilir satış ortağınızız. Ana hedefimiz, şirketinizi büyütmek ve uzun vadeli bir ortak olmaktır. Bir start-up zihniyetiyle, müşteri kazanımında taze ve yenilikçi fikirler sunarak satış başarınızı sürdürülebilir bir şekilde artırmayı hedefliyoruz. Genç şirketlerin ve köklü firmaların karşılaştığı zorlukları an...
Fransa, Paris
Seventic, B2B lead generation konusunda uzmanlaşmış bir pazarlama ajansıdır ve müşterilerimize projelerin tespit edilmesi ve nitelikli randevuların alınması konusunda destek olmaktadır. Hedef sektörlerinizdeki potansiyel müşterileri araştıran deneyimli SDR'lar (Satış Geliştirme Temsilcisi) sağlıyoruz + çok kanallı pazarlama kampanyalarının uygulanması. Lead edinim operasyonlarımız kapsamında, 1.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play