İtalya, Trento
Merkez Ofis Diğer Alım Noktaları Araç Kiralama Van Kiralama İkinci El Satış Çağrı Merkezi...
İtalya, Limbiate
Deal Communication, her şirkete görünürlük ve iletişim gücü kazandırmayı hedefleyen bir Pazarlama ve İletişim ajansıdır ve yeni iş fırsatları belirlemektedir. Uzman profesyonellerden oluşan ekibimiz, her eğilime saygı göstererek ulaşılabilir hedefler belirleyerek müşterinin yanındadır. Deal Communication, geleneksel pazarlama ve web stratejileri aracılığıyla başarıya ulaşabilecek yaratıcı ve kazanan çözümler üretmektedir. Uzmanlık alanları şunlardır: Reklam, Web Fabrikası, Grafik Tasarım, Stratejik ve Operatif Danışmanlık, Çağrı merkezi, Pazarlama ve çağrı merkezi eğitimi, Etkinlikler.
Telekomünikasyon çözümleri danışmanlığı ve geliştirilmesi; Yazılım geliştirme; Form hizmeti; Veritabanı geliştirmeleri; Danışmanlık; Dikey pazar geliştirme; İnternet hizmetleri; Web tabanlı uygulamalar; Yönetim hizmeti; Planlama hizmeti; Veri dönüşümü ve hazırlanması; Uzman sistemler, Mağaza çözümleri; Takviye edici gıda ticareti; Takviye edici gıdalar hakkında danışmanlık; Yeni uluslararası pazarların keşfi; Anahtar hesap yönetimi; Personel temini; Geçici yönetim; Çağrı merkezi satışı.
... müşteri oluşturma; Potansiyel müşteri yönetimi; Randevu ayarlama ve satış yönetimi; Katılımcı etkinleştirme; E-posta ve arama motoru pazarlaması; Veri tabanı hizmetleri ve CRM; Hizmet hatları; Yardım Masası; Çağrı Merkezi Danışmanlığı; Alman pazarında doğrudan pazarlama alanında sabit bir oyuncu; Operasyonel satış desteği; Entegre çözümlerimiz geleneksel çağrı merkezi/doğrudan pazarlama yaklaşımının çok ötesine geçiyor; Yenilikçi pazarlama karışımı önemli, hissedilir bir katma değer sunuyor.
Almanya, Schluchsee
Düşük fiyatlarla çağrı merkezi! Tüm amaçlar için outbound ve her arama için sabit fiyat. Ayrıca sabit tarifeler de sunulmaktadır!
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
Almanya, Mitterteich
...Almanya'da başarılı bir müşteri iletişimi için ihtiyaç duyduğunuz her şey: editoryal hizmetler, çağrı merkezi, baskı ve tasarım, internet tasarımı, basın çalışmaları, internet mağazaları, lojistik, gönderim. Şirketinizin tanıtımını başarılı bir şekilde başlatmak için her şeyi tek bir yerden alabilirsiniz. Çağrı Merkezi: Doğrudan satış, yeni müşteri kazanımı, müşteri desteği, Editoryal...
...Halkla İlişkiler Merkezi: (Pazartesi / Cuma 9/17) Metrico Çağrı Merkezi - Ticaret Sicili Pazartesi / Cuma 9.00 / 17.00...
DÜNYA ÇAPINDA PROFESYONEL TAŞIMACILIK HİZMETLERİ - YÜKSEK ASANSÖRLERLE Mİ? ÖZEL SİGORTA POLİÇELERİ Mİ? PİYANO TAŞIMACILIĞI PİYANOPLAN İLE Mİ? SON DERECE DİKKATLİ AMBALAJLAMA İki nesildir gerçek profesyonel taşımacılığa olan tutku ve bağlılık MERKEZ OFİS: ŞUBELERİ: CAMPOBASSO, TERMOLİ, LARİNO? BOJANO, AGNONE, VENAFRO Alo Çağrı Merkezi...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
Almanya, Germering
ERP; Mal Yönetimi; CRM; Yazılım Geliştirme; Yazılım Fabrikası; Sipariş İşleme; Malzeme Yönetimi; Çevrimiçi Mağaza; Web Mağazası; Kullanıcı Destek Masası; Çağrı Merkezi Yazılımı; Danışmanlık ve Çözümler; Windows; Pazarlama, Satış için Yazılım; İş Süreci Optimizasyonu; Finans ve Muhasebe; Üretim, Üretim Kontrolü için Yazılım; Toptan ve Perakende için Yazılım; Muhasebe; Microsoft Lisansları; Süreç Odaklı Yazılım Geliştirme; Standart Yazılımla Süreç Optimizasyonu; ERP Danışmanlığı; Özel Çözümlerin Tasarımı ve Uygulanması; İş Süreci Yönetimi ve Danışmanlık; Şirket Özel Süreçlerinin Haritalanması...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
Birleşik Krallık, surrey
Web Tasarımı ve Geliştirme, Yazılım Geliştirme, Mobil Uygulama Geliştirme, Grafik Tasarım, Çağrı Merkezi Hizmetleri ve Veri Girişi Hizmetleri alanında en iyi hizmetleri sunuyoruz.
...Çağrı Merkezi FİNANSLAMALAR? Basit ve keyifli? iyi bir kahve gibi.?N 2.000,00'dan N 40.000,00'a kadar Bizimle birlikte?taksit tutarınızı rahatça seçebilirsiniz?imkanlarınıza göre SİZİN?ADRESİNİZE ÜCRETSİZ Sadece Çalışan ve Emekli olmanız yeterli?Hızlı Sabit Faizli Finansman almak için. FİNANS AJANSI İPERFIN, Ghio Valter'in mülkiyetinde bir markadır?Kayıt No: UIC: A17655?Sunulan finansal hizmetlerin sözleşme koşulları için?bilgilendirme belgelerine?başvurulması gerekmektedir.
Almanya, Planegg-Martinsried
... tüm bilgi hizmetlerini tek bir marka altında sunan tek sağlayıcıdır - "11 88 0". İşletmeler, "11 88 0"'ı bir pazar yeri olarak kullanabilir ve temel dizin kayıtlarını 11880.com bilgi platformunda hareketli görüntüler ve diğer şirket bilgileri ile zenginleştirebilirler. İşletme müşterileri ayrıca sektörler arası bilgi ve çağrı merkezi hizmetleri ile veri pazarlama hizmetlerinden faydalanmaktadır. Bilgi hizmetleri, çağrı merkezi hizmetleri, veri pazarlama hizmetleri...
... sorunları her ne olursa olsun çözmektir; ister LG yedek parçaları, ister LG onarımı, ister acil LG desteği olsun. Profesyonel bir teknisyene ihtiyacınız varsa, web sitemizin menüsüne göz atabilir veya LG çağrı merkezimizi 900 820 009 numaralı telefondan arayabilirsiniz.
Almanya, Weiden i.d.OPf
... eBusiness, Çağrı Merkezi, Lojistik, Dağıtım ve Pazarlama. Web tabanlı çözümlerin geliştirilmesi ve işletilmesi. Mobil yazılımın geliştirilmesi ve pazarlanması. Hizmet Hatları, Giriş, Telepazarlama, Çıkış, Hizmet CRM, Hizmet Danışmanlığı.
Almanya, Augsburg
Acil servis, itfaiye, tıbbi acil durum hizmetleri ve afet yönetimi için olay yönetim sistemleri. Farklı olay türlerinin işlenmesi için çağrı merkezi yazılımı. Telefon santralleri, GPS konum sistemleri, telsiz durum bildirimleri, Siemens-HICOM sistemleri ile bağlantı. TOPSIS, PFEIL olay yönetim sistemi, ELS112 ve VAS-B sistemine entegrasyon. Yazılım geliştirme, tasarım, analiz.
İtalya, Presezzo
...Fransızca, İspanyolca ve Rusça konuşan şoförlerle temsilci araç hizmetleri. Hizmetler, yıl boyunca 24 saat, günde 365 gün sunulmakta ve her zaman aktif bir çağrı merkezi bulunmaktadır. Tüm araçlar son teknolojiye sahip, güvenilir ve emniyetlidir. Tüm şoförler düzenli olarak maaşlı olarak istihdam edilmekte ve araçlar, taşınan kişilerin güvenliği için yüksek primli sigorta poliçeleri ile teminat altına...
Kıbrıs, Nicosie
... gerçekleştirilmektedir. - Bir çağrı merkezi kurulumu için planlama, - İhtiyaçlarınıza uygun bir teknik çözüm seçimi konusunda destek, - Farklı ortaklarla bağlantı kurma, - Télémarketing operasyonlarınızın dış kaynak kullanımı için insan kaynakları ile veya olmadan bir barındırma sistemi.
Almanya, Ottobrunn
Sektör çözümleri; BT Güvenliği; BT Güvenlik Araçları ve Hizmetleri; İletişim Yazılımları; Standart ve Sistem Yazılımları; Standart Yazılımlar; Virüs Koruma Sistemleri ve Hizmetleri EKM EDV Sistemleri GmbH, 15 yıldır zanaat ve ticaret için BT ortağıdır. Şirketinizin ihtiyaçlarına uygun yazılım ve donanım çözümleri sunuyoruz. Uzman ve güvenilir hizmetimizden, uzaktan bakım, çağrı merkezi ve cazip hizmet sözleşmelerimizden siz de faydalanın.
...Stratejik Dış Kaynak Kullanım Ortağı için: Yatırım Depo Yönetimi, Fon Muhasebesi, BT Hizmetleri, Çıktı/DMS Hizmetleri, Ceza Yönetimi, Çağrı Merkezi GETAF'ta, depo yönetimi ve değer zincirinizin diğer idari temel unsurları için, örneğin fonlar/menkul kıymetler ve finans muhasebesi veya çağrı merkezi, sektörel anlayış ve on yıllara dayanan deneyime sahip yetkin danışmanlar bulacaksınız.
Almanya, Ismaning
Gösterim planlaması; Teleshopping; Aktif Veri Ambarı; Sağlama; İş Zekası; Çağrı Merkezi; Yazılım geliştirme; Sistem analizleri ve mühendisliği; Danışmanlık ve çözümler; Web Tabanlı Uygulamalar; Veri uygulama ve hazırlama; Uygulama Hizmet Sağlayıcıları; Veri ambarı geliştirmeleri; Web geliştirme; Veri merkezleri; Veritabanları ve bilgi sistemleri; ITIL için araçlar;... Uygulama yazılımları...
...Speditions Yazılımı Spedi2000 çok dilli - almanca, ingilizce, türkçe, arnavutça, rusça; PC ağları; Kurulum; Bakım ve Yönetici hizmeti; HP'nin ticaret ortağı; Kyocera lazer yazıcılar; Klasik uluslararası taşımacılık için özel olarak tasarlanmış taşımacılık yazılımı sistem evi, kendi araç filosu olmayan; Uzaktan bakım hizmeti; Çağrı merkezi hizmeti; Kiralama; Lojistik yazılımı geliştirme ve dağıtımı; Bilgi işlem sistemlerinin kurulumu ve bakımı...
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; ACD Sistemi;...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play