...sistemlerimize uygun test ve teşhis araçlarıyla donatılmıştır. Raf sistemi kontrolü katılım belgesi Hizmetlerimiz detaylı olarak: Onarım hizmetleri: sabit kişisel koruma sistemleri mobil kişisel koruma sistemleri elektrikli kontrol sistemleri Bakım ve UVV kontrolü: sabit kişisel koruma sistemleri mobil kişisel koruma sistemleri elektrikli kontrol sistemleri kayar raf sistemleri sabit raf sistemleri...
Almanya, Altenstadt
...IT Sektörü ve Yazılım Hizmet Sağlayıcıları için Çağrı Merkezi Hizmetleri. Profesyonel, dostane çalışanlarımız, modern yazılım ve donanım ile inbound çağrılarınızı, tamamen sizin isteklerinize göre yanıtlar. Telefon hizmetimizi ne zaman ve ne ölçüde kullanmak istediğinizi esnek bir şekilde belirleyebilirsiniz. Yoğun saatlerde, dış görüşmeler sırasında, boş ofislerde veya 7/24. Çağrı yönlendirmesini açıp kapatarak kolayca ayarlayabilirsiniz. Ek bir bildirim gerektirmez.
...Telefon pazarlama - günümüzde modern doğrudan pazarlamanın sunduğu en önemli araçlardan biri. Müşterilerle veya potansiyel müşterilerle doğrudan iletişim kurmanın neredeyse en kişisel yöntemi olarak, burada da telefon ajanlarının profesyonelliği ve yetkinliği, başarılı bir işlem için zorunlu bir gerekliliktir. Hamburg'daki ve Almanya genelindeki Müşteri Hizmetleri Merkeziniz.
...Size, teknik ve personel düzeyinde tamamen ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş güvenlik hizmetleri sunuyoruz. Hizmet Yelpazesi: Acil Çağrı ve Servis Merkezi Bağlantı: http://www.wsd-internet.de/sicherheitsdienstleistungen/notruf-und-serviceleitstelle/...
Almanya, Bocholt
Nazik ve akıllı iletişim kurmak giderek daha fazla önem kazanıyor. Farklı sektörlerdeki on yıllık eşsiz bilgi birikimi ile kendini adamış bir hizmet sağlayıcı olarak, müşterilerimize bir iletişim kültürü geliştirmelerinde yardımcı oluyoruz. Danışmanlık ile. Analizler ile. Atölye çalışmaları ile. Koçluk ile. Proje yönetimi ile. Müşteri hizmetleri, satış ve telefon alanındaki tüm konularda. Telefo...
...Çağrı merkezimizdeki çalışanlar, bu zorlu görev için uzmanlıkla eğitilmiştir. Hem hassas bir yaklaşım sergilemekte hem de başarılı bir tahsilat süreci için gereken kararlılık ve azme sahiptirler. Hızlı ödeme anlaşmaları, noter onaylı borç belgeleri, yanlış anlamaların giderilmesi ve itirazların ortadan kaldırılması en iyi şekilde yüz yüze iletişimle sağlanır. Bu noktada telefonla tahsilatımız...
Almanya, Recklinghausen
...bkd'nin inbound hizmet portföyü iki alana ayrılabilir: Müşteri Hizmetleri Müşteri Satış Hizmetleri...
Almanya, Reichenbach
... Asansör Hizmetleri GmbH, yılda yaklaşık 100 yeni asansör sistemi kurmakta ve yaklaşık 3.000 mevcut sistemi yönetmektedir. Yeni asansör sistemlerinin kurulumu ve mevcut sistemlerin modernizasyonunun yanı sıra, ORBA-Lift, bir servis ve hizmet şirketi olarak, yönetilen asansör sistemlerinin bakımını, onarımını ve acil çağrı hizmetini de üstlenmektedir. ORBA-Lift Asansör Hizmetleri GmbH, DIN 81-28 gerekliliklerine uygun bir uzaktan acil çağrı merkezi işletmektedir. Ayrıca, 24 saat hizmet veren acil durum ekibimiz sayesinde, olası arızalarda kısa erişim süreleri sağlanmaktadır.
Almanya, Gießen
...Thome Dedektiflik, Gießen'deki ana merkezi ve Frankfurt am Main'deki bağımsız olmayan bir şubesi ile hem şirketlere hem de bireylere çeşitli araştırma alanlarında birçok çözüm sunmaktadır. Ekonomi ve özel dedektiflik hizmetleri sunan Thome Dedektiflik, sertifikalı ve eğitimli personeli ile örneğin şirketlerin fatura veya maaş ödemeleri dolandırıcılığını ortaya çıkarmalarına yardımcı olmaktadır...
... hizmet güvenlik sağlayıcısına dönüştük. 1.000'den fazla memnun özel ve ticari müşteri, güçlü ekiplerimize ve hizmetimize güveniyor. Şirketlerimiz, ayrı güvenlik hizmetleri, resepsiyon hizmetleri, kapı görevlisi hizmetleri, inşaat alanı güvenliği, tesis güvenlik hizmetleri, kontrol ve devriye hizmetleri ile acil durum çağrı merkezi için profesyonel alarm bağlantıları gibi sertifikalı sabit ve mobil...
Almanya, Tetlow
Teltow merkezli Behrend e.k. şirketi, çağrı merkezi hizmetleri, telepazarlama ve yeni müşteri kazanımı konusunda dinamik bir ortağınızdır. 2014 yılından bu yana, müşteri hizmetlerinizi optimize etmek misyonumuzdur. Bir şirketin başarı faktörlerine bütünsel bakış açımız, yeni müşteri kazanımı veya modern telepazarlama çözümleri olsun, sizin için bireysel ve özel iletişim konseptleri oluşturmamıza...
... çağrı merkezi üzerinden müşteri hizmetleri - sağlık alanında kanıtlanmış en son UV-C teknolojisi - Philips veya Osram UV-C lambaları gibi yüksek kaliteli bileşenler - sağlam metal kasa - antistatik kaplama - yüksek kaliteli işçilik - çok iyi fiyat/performans oranı...
Almanya, Nürnberg
... ofis, sekreter ve ofis hizmeti, telefon sekreterliği ve çağrı merkeziniz - hızlı - profesyonel - süper uygun fiyatlı. Kişisel çağrı kabulünüz telefon sekreterliği ile - ulusal ve süper uygun fiyatlı: Çağrı merkezi, sanal ofis, sekreterlik hizmeti, TELEFONHELDEN ile telefon hizmeti ile sanal sekreterler ve nitelikli sekreterlik hizmetleri ile hiçbir sorun yaşamazsınız!
Almanya, Nürnberg
Ophono, işletmeniz için sabit fiyatlı telefon hizmetidir! Telefon sekreterliği, ofis hizmetleri veya çağrı merkezi mi arıyorsunuz? Yenilikçi sabit fiyat tarifelerimizi inceleyin! Sizin için profesyonel ve özverili bir şekilde telefona çıkıyoruz. Ulaşılabilirliğinizi artırın, çalışanlarınızı rahatlatın ve ana işinize odaklanın. Ophono ile dışarıda olduğunuzda, bir toplantıda bulunduğunuzda veya...
Almanya, Kaarst
...1999 yılında kurulan şirket, artık Avrupa'da bilgi ve çağrı merkezi hizmetleri sunan önemli bir sağlayıcı haline gelmiştir. Almanya'nın yanı sıra, şirket Türkiye gibi diğer Avrupa ülkelerinde de faaliyet göstermekte ve Avrupa genelinde çift haneli milyon Euro ciro elde etmektedir. 11883 Telecom GmbH'nın çağrı merkezleri, en modern ergonomik ve teknik kriterlere göre donatılmıştır ve Düsseldorf...
...CreaLog, İletişim Hizmet Sağlayıcıları için önde gelen bir ICT Taşıyıcı Çözümleri ve IMS hazır hizmet sunum platformu çözümleri sağlayıcısıdır. Bu, Mobil Çağrı Kaydı, katma değerli hizmetler (ses, metin mesajlaşma ve USSD, örneğin televote), MRF, IN platform numara çevirisi, hizmet geçişi, SIP Uygulama Sunucusu ile ağ tabanlı çağrı merkezi / IVR ve profesyonel hizmetleri içermektedir. CreaLog...
... kurtarma, iptal edenleri önleme, iptal edenleri geri kazanma + CRM, müşteri ilişkileri yönetimi + Abone müşteri hizmetleri, inbound çağrı merkezi, inbound e-posta işleme + Ek satışlar ve çapraz satış yoluyla müşteri katkı payının optimizasyonu + Çağrı merkezi hizmetleri, CRM hizmetleri ve satış hizmetleri için ihale süreçlerinin yürütülmesi + En uygun abonelik hizmet sağlayıcısını bulma konusunda...
Almanya, Ibbenbüren-Industriegebiet Auf Der Lau
... dikiş atölyesi • Yıkama hizmetleri • Tamamlama E-ticaret BT proje yönetimi: - Sipariş yönetimi - Ödeme yönetimi - Alacak yönetimi - Müşteri hizmetleri, çağrı merkezi - Şikayet yönetimi - İade yönetimi - Kontrol - Ürün yelpazesi bakımı - İçerik bakımı Ürünlerinizin mümkün olan en kısa sürede teslimat noktasına ulaşmasını sağlamak için güçlü iade işleme hizmetimize güvenebilirsiniz: Kapasitelerimiz bireysel ve nitelikli: - İade işlemleri B2C, B2B - Sınıflandırma A/B/C - Ürün hazırlama - Tekstil hazırlama - Sistem üzerinden geri kayıt - Gönderim...
Almanya, Bad Homburg
... hizmetleri • Perakende denetim geçişleri • Yenilikçi POS promosyonları • Çalışanlar, perakendeciler veya son tüketiciler için marka deneyimleri • Gelen / Giden çağrı merkezi Bu süreçte, etkinliğin büyüklüğü veya küçüklüğü fark etmez. Satış rakamlarınızı artırmanıza yardımcı oluyoruz. Deneyimimizi ve bilgimizi kullanın, konseptlerimizin etkinliğini artırın ve böylece performansınızı yükseltin. CPM Grubu'nun misyonu bu nedenle "GÖRÜŞ - ETKİ - SATIŞ".
CRM ve çağrı merkezi hizmetleri alanında dış kaynak kullanımı için Teleperformance ortağı, özellikle müşteri hizmetleri, teknik destek ve borç yönetimi alanlarında.
Ortak pazarlama, adres kazanımı, eczaneler için doğrudan pazarlama, toptancılar için doğrudan pazarlama, basın postası, broşür dağıtımı ve çağrı merkezi hizmetleri alanında uzmanlaşmış bir pazarlama ajansı.
Yeni müşteriler (leadler) kazanmak için çağrı merkezi. Özel sağlık sigortaları, zanaat hizmetleri, reklam ajansları veya telefon tarifeleri için çağrı kaydı ile ulusal hizmet.
.../Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; E-posta Yönetimi; Faks Hizmetleri; Potansiyel Müşteri Yönetimi; İptal Eden Müşterilerin Geri Kazanımı; Müşteri Gelişimi. Defacto Call Center GmbH, çağrı merkezi hizmetlerinin tasarımında uzmanlaşmıştır. En modern teknik donanım, titiz personel alımı ve optimal süreçler, defacto'yu Almanya'daki karmaşık çağrı merkezi projeleri için kalite lideri yapmaktadır.
Dreamtime Pazarlama Ajansı, IT ve sanayi sektörleri için özel olarak çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Ayrıca ilk teknik danışmanlık ile ilk temas sırasında. Araştırma, Koçluk, Etkinlik Yönetimi.
Almanya, Dorsten
...CFS GROUP GmbH, callfield.com ile Almanya'da telefon hizmetleri için kapsamlı bir hizmet paketi sunmaktadır. CallField telefon servisi, sadece bir çağrı merkezi olarak değil, aynı zamanda müşterilerini günlük işlerinde rahatlatan bir "sanaldan karşılama" olarak kendini tanımlamaktadır. Sunulan hizmetler, hem orta ölçekli işletmeler hem de dış kaynak kullanımını akıllıca değerlendirmek isteyen...
control Güvenlik + Hizmet, güvenliğinizle ilgili uzman danışmanlık ve hizmetler sunmaktadır. Acil Çağrı Merkezi | Güvenlik Hizmetleri | Uzaktan Video İzleme | Alarm Sistemleri | Yangın Alarm Sistemleri...
Her türlü güvenlik hizmetleri, acil çağrı hizmet merkezi, silahlı güvenlik için yetkilendirilmiş, koruma ve güvenlik alanında sanayi ustası...
Almanya, Neuss
...XPRON Systems GmbH, yüksek hizmet ve kalite anlayışıyla başarılı bir danışmanlık ve hizmet şirketidir ve bireysel olarak uyarlanmış kurumsal çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Müşterilerimize günde 24 saat, haftada 7 gün, yılda 365 gün, yetkin ve verimli bir şekilde destek sağlıyoruz. Ayrıca, üretici bağımsız IT/EDV çözümleri ile yardım masası, çağrı merkezi ve OTRS hizmetleri ile veri merkezleri planlıyor, gerçekleştiriyor ve işletiyoruz.
Almanya, Hanau
...Toplam 20 çalışma yeri ile 10 yıllık çağrı merkezi hizmetleri. Sipariş oranı %50 gelen ve %50 giden. Eğitim ve kalite önemlidir, Ticaret Odası'nın diksiyon eğitim ortağı.
Çağrı Merkezi Hizmeti; Müşteri Hizmetleri Merkezi Hizmeti; Adres Kalite Kontrolü; Sipariş Kabulü; Sipariş Alma; Randevu Ayarlama; Şikayet Yönetimi; Yazışma Hizmeti; Posta Hizmetleri; Yazılım Geliştirme; BT Desteği; Kullanıcı Yardım Masası; Sigorta Hizmeti; Belge Dijitalleştirme; Dış Kaynak Kullanımı, Windows altında Özel Yazılım Geliştirme, Veritabanı Sistemi Geliştirme, 24 Saat Çağrı Merkezi, Turizm Bilgileri telefonla ve yazılı olarak...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play