Almanya, Augsburg
Müşteri merkezinin hizmet yelpazesi, telefon, faks, internet, e-posta veya posta yoluyla müşteri desteğini içerir. Ayrıca çağrı merkezi, satış desteği, pazarlama hizmetleri, telefon eğitimi ve koçluk da bulunmaktadır.
Almanya, Brilon
Şirket, çağrı merkezi hizmetleri, ofis hizmetleri, sekreterlik işleri ve randevu planlaması sunmaktadır.
Almanya, Potsdam
...lojistik, ticaret, sağlık hizmetleri, IT, yazılım, satış, çevrimiçi pazarlama, e-ticaret, çağrı merkezi), gayrimenkul, mühendislik, plastik işleme, metal işleme, yazılım ve ekonomi gibi sektörlerdeki KOBİ'lerin insan kaynakları danışmanlığıdır. Bizimle kendinizi buluyor musunuz? Sizinle iletişim kurmayı ve size özel danışmanlık yapmayı dört gözle bekliyoruz!
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.
Almanya, Aschaffenburg
Tanıtım filmleri ve kurumsal sunumların üretimi, ayrıca TV reklamlarının oluşturulması ve yayınlanması. Çağrı merkezi hizmetleri, telemarketing.
Diyalog pazarlığına odaklanmış bir reklam ajansı. Ana alanlar arasında doğrudan pazarlama, çağrı merkezi hizmetleri, müşteri veritabanları, etkinlik yönetimi, mektup basım hizmetleri ve yerine getirme bulunmaktadır.
Almanya, Erlangen
...Defacto grubu, karmaşık CRM ve diyalog çözümleri için uluslararası odaklı bir tam hizmet sağlayıcısıdır. Uzmanlaşmış bireysel şirketlerin ağ oluşturması sayesinde, defacto tek elden tam diyalog çözümleri sunmakta ve araştırma, strateji, konsept geliştirme, proje yönetimi, çağrı merkezi, yazılım, yaratıcılık, üretim ve başarı izleme alanlarını tek çatı altında birleştirmektedir. Diyalog pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Hizmetleri, Entegre Kampanya Planlaması ve Uygulaması, tüm ilgili "Below the Line" konuları tek çatı altında.
... müşteri oluşturma; Potansiyel müşteri yönetimi; Randevu ayarlama ve satış yönetimi; Katılımcı etkinleştirme; E-posta ve arama motoru pazarlaması; Veri tabanı hizmetleri ve CRM; Hizmet hatları; Yardım Masası; Çağrı Merkezi Danışmanlığı; Alman pazarında doğrudan pazarlama alanında sabit bir oyuncu; Operasyonel satış desteği; Entegre çözümlerimiz geleneksel çağrı merkezi/doğrudan pazarlama yaklaşımının çok ötesine geçiyor; Yenilikçi pazarlama karışımı önemli, hissedilir bir katma değer sunuyor.
Almanya, Planegg-Martinsried
... tüm bilgi hizmetlerini tek bir marka altında sunan tek sağlayıcıdır - "11 88 0". İşletmeler, "11 88 0"'ı bir pazar yeri olarak kullanabilir ve temel dizin kayıtlarını 11880.com bilgi platformunda hareketli görüntüler ve diğer şirket bilgileri ile zenginleştirebilirler. İşletme müşterileri ayrıca sektörler arası bilgi ve çağrı merkezi hizmetleri ile veri pazarlama hizmetlerinden faydalanmaktadır. Bilgi hizmetleri, çağrı merkezi hizmetleri, veri pazarlama hizmetleri...
Almanya, Augsburg
Acil servis, itfaiye, tıbbi acil durum hizmetleri ve afet yönetimi için olay yönetim sistemleri. Farklı olay türlerinin işlenmesi için çağrı merkezi yazılımı. Telefon santralleri, GPS konum sistemleri, telsiz durum bildirimleri, Siemens-HICOM sistemleri ile bağlantı. TOPSIS, PFEIL olay yönetim sistemi, ELS112 ve VAS-B sistemine entegrasyon. Yazılım geliştirme, tasarım, analiz.
Almanya, Ottobrunn
Sektör çözümleri; BT Güvenliği; BT Güvenlik Araçları ve Hizmetleri; İletişim Yazılımları; Standart ve Sistem Yazılımları; Standart Yazılımlar; Virüs Koruma Sistemleri ve Hizmetleri EKM EDV Sistemleri GmbH, 15 yıldır zanaat ve ticaret için BT ortağıdır. Şirketinizin ihtiyaçlarına uygun yazılım ve donanım çözümleri sunuyoruz. Uzman ve güvenilir hizmetimizden, uzaktan bakım, çağrı merkezi ve cazip hizmet sözleşmelerimizden siz de faydalanın.
...Stratejik Dış Kaynak Kullanım Ortağı için: Yatırım Depo Yönetimi, Fon Muhasebesi, BT Hizmetleri, Çıktı/DMS Hizmetleri, Ceza Yönetimi, Çağrı Merkezi GETAF'ta, depo yönetimi ve değer zincirinizin diğer idari temel unsurları için, örneğin fonlar/menkul kıymetler ve finans muhasebesi veya çağrı merkezi, sektörel anlayış ve on yıllara dayanan deneyime sahip yetkin danışmanlar bulacaksınız.
Almanya, Ismaning
Gösterim planlaması; Teleshopping; Aktif Veri Ambarı; Sağlama; İş Zekası; Çağrı Merkezi; Yazılım geliştirme; Sistem analizleri ve mühendisliği; Danışmanlık ve çözümler; Web Tabanlı Uygulamalar; Veri uygulama ve hazırlama; Uygulama Hizmet Sağlayıcıları; Veri ambarı geliştirmeleri; Web geliştirme; Veri merkezleri; Veritabanları ve bilgi sistemleri; ITIL için araçlar;... Uygulama yazılımları...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play