Almanya, Bad Homburg
... hizmetleri • Perakende denetim geçişleri • Yenilikçi POS promosyonları • Çalışanlar, perakendeciler veya son tüketiciler için marka deneyimleri • Gelen / Giden çağrı merkezi Bu süreçte, etkinliğin büyüklüğü veya küçüklüğü fark etmez. Satış rakamlarınızı artırmanıza yardımcı oluyoruz. Deneyimimizi ve bilgimizi kullanın, konseptlerimizin etkinliğini artırın ve böylece performansınızı yükseltin. CPM Grubu'nun misyonu bu nedenle "GÖRÜŞ - ETKİ - SATIŞ".
Almanya, München
... destekler. authensis ACHAT, mevcut altyapılara ve uygulamalara sorunsuz bir şekilde entegre olur. authensis portföyü ayrıca karmaşık iletişim çözümlerinin analizi, tasarımı, gerçekleştirilmesi ve hizmetini de kapsamaktadır. authensis - 17 yıllık deneyim, authensis AG - bağımsız bir Alman aile şirketi - Avrupa pazarında sistem bağımsız çağrı merkezi çözümlerinde bir ürün ve teknoloji lideridir. authensis ekibi, 1992'den beri Alman pazarında çağrı merkezi çözümlerinin geliştirilmesi, devreye alınması ve hizmeti konusunda aktiftir.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; Çağrı Merkezi Yazılımı; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; CTI; Arama Cihazı...
... esnek satış yollarından yararlanın. Ya da müşterilerinize TES Almanya'nın inbound çağrı merkezi çözümleri ile birinci sınıf müşteri hizmeti sunun. Modern teknoloji, profesyonel destek ve ölçeklenebilir seçeneklerle.
Almanya, München
... uygulamasını da sağlamaktadır. Şu anda 30'dan fazla çalışanıyla Airmotion, 80'den fazla ülkede portallar ve ağ operatörlerine, ayrıca SonyEricsson ve Nokia gibi cihaz üreticilerine veya MTV ve Premiere gibi TV kanallarına hizmet vermektedir. Almanya'da müşteri listesinde Vodafone, o2, T-Mobile, e-plus, T-Online ve AOL gibi isimler bulunmaktadır. Araştırma, editoryal, konsept geliştirme, tasarım, düzen, grafik, programlama, teknik uygulama, arayüz çözümleri, proje yönetimi, pazarlama hizmetleri, kampanya yönetimi, son kullanıcı desteği, çağrı merkezi, medya, basılı, çevrimiçi, mobil iletişim, yayıncılık.
Almanya, Hildesheim
En iyi mekanikten, optimal video teknolojisinden profesyonel alarm ve yangın algılama sistemlerine kadar. 24 saat VdS acil çağrı merkezi ve güvenlik hizmeti. Her şey tek bir kaynaktan!
CRM ve çağrı merkezi hizmetleri alanında dış kaynak kullanımı için Teleperformance ortağı, özellikle müşteri hizmetleri, teknik destek ve borç yönetimi alanlarında.
BT ağları, BT altyapısı, iletişim ve çağrı merkezi alanlarında danışmanlık ve planlama - fikirden kabul aşamasına kadar, tarafsız ve bağımsız, ayrıca profesyonel proje yönetimi.
Çağrı merkezi, gelen ve giden çağrılar, tele-pazarlama, e-posta ve faks işleme ile eğitim ve koçluk.
Ortak pazarlama, adres kazanımı, eczaneler için doğrudan pazarlama, toptancılar için doğrudan pazarlama, basın postası, broşür dağıtımı ve çağrı merkezi hizmetleri alanında uzmanlaşmış bir pazarlama ajansı.
Yeni müşteriler (leadler) kazanmak için çağrı merkezi. Özel sağlık sigortaları, zanaat hizmetleri, reklam ajansları veya telefon tarifeleri için çağrı kaydı ile ulusal hizmet.
.../Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; E-posta Yönetimi; Faks Hizmetleri; Potansiyel Müşteri Yönetimi; İptal Eden Müşterilerin Geri Kazanımı; Müşteri Gelişimi. Defacto Call Center GmbH, çağrı merkezi hizmetlerinin tasarımında uzmanlaşmıştır. En modern teknik donanım, titiz personel alımı ve optimal süreçler, defacto'yu Almanya'daki karmaşık çağrı merkezi projeleri için kalite lideri yapmaktadır.
Çağrı Merkezi Ajansı. Uzun vadeli müşteri bağlılığı ile yüksek kaliteli müşteri kazanımı, aktif pazarlama önlemleri ile müşterilerin pazar payının artırılması.
Dreamtime Pazarlama Ajansı, IT ve sanayi sektörleri için özel olarak çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Ayrıca ilk teknik danışmanlık ile ilk temas sırasında. Araştırma, Koçluk, Etkinlik Yönetimi.
Almanya, Großmaischeid
Yeni müşteri kazanımı, mevcut müşteri bakımı, saha randevusu planlaması, adres nitelendirmesi, çağrı merkezi için satış desteği.
Trend araştırması, pazar araştırması, satış optimizasyonu, yeni müşteri kazanımı, şikayet yönetimi ve telefonla tahsilat talepleri üzerine odaklanmış bir çağrı merkezi ajansı.
Almanya, Dorsten
...CFS GROUP GmbH, callfield.com ile Almanya'da telefon hizmetleri için kapsamlı bir hizmet paketi sunmaktadır. CallField telefon servisi, sadece bir çağrı merkezi olarak değil, aynı zamanda müşterilerini günlük işlerinde rahatlatan bir "sanaldan karşılama" olarak kendini tanımlamaktadır. Sunulan hizmetler, hem orta ölçekli işletmeler hem de dış kaynak kullanımını akıllıca değerlendirmek isteyen...
Nakit merkezi, para ve değerli eşya taşımacılığı, nakit işleme, acil çağrı merkezi, kriz yönetimi, uyum.
Outbound aramalara, pazar araştırmasına ve telefon hizmetlerine odaklanan bir telemarketing ajansı, ayrıca eğitim ve koçluk ile danışmanlık ve çağrı merkezi kurulumu.
Almanya, Klingenberg
Doğrudan pazarlama ajansı, tanıtım malzemeleri ve hediyelerin üretimi, çağrı merkezi danışmanlığı, doğrudan pazarlama, promosyonlar, satış eğitimleri, müşteri bağlılık önlemlerinin uygulanması.
Görüntü izleme sistemleri, alarm sistemleri, VdS acil çağrı merkezi, asansör kurtarma, etkinlik güvenliği.
Şirketlerden tam satış görevlerinin devralınması. Ayrıca, çeşitli sektörlerle ilgili danışmanlık, satış eğitimi ve çağrı merkezi alanlarında da faaliyet göstermektedir.
Almanya, Ubstadt-Weiher
20 yılı aşkın süredir çağrı merkezi, telepazarlama, doğrudan pazarlama ve reklam alanlarında hizmet sağlayıcınız. Satış başarınızı artırmaktan memnuniyet duyarız. Talebinizi bekliyoruz.
control Güvenlik + Hizmet, güvenliğinizle ilgili uzman danışmanlık ve hizmetler sunmaktadır. Acil Çağrı Merkezi | Güvenlik Hizmetleri | Uzaktan Video İzleme | Alarm Sistemleri | Yangın Alarm Sistemleri...
Doğrudan pazarlama için tam hizmet ajansı. Dijital baskı, baskı işleme, paketleme, veri işleme, mektup atölyesi, çağrı merkezi, depolama, web tasarımı.
Her türlü güvenlik hizmetleri, acil çağrı hizmet merkezi, silahlı güvenlik için yetkilendirilmiş, koruma ve güvenlik alanında sanayi ustası...
Almanya, Neuss
...XPRON Systems GmbH, yüksek hizmet ve kalite anlayışıyla başarılı bir danışmanlık ve hizmet şirketidir ve bireysel olarak uyarlanmış kurumsal çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Müşterilerimize günde 24 saat, haftada 7 gün, yılda 365 gün, yetkin ve verimli bir şekilde destek sağlıyoruz. Ayrıca, üretici bağımsız IT/EDV çözümleri ile yardım masası, çağrı merkezi ve OTRS hizmetleri ile veri merkezleri planlıyor, gerçekleştiriyor ve işletiyoruz.
Almanya, Hanau
...Toplam 20 çalışma yeri ile 10 yıllık çağrı merkezi hizmetleri. Sipariş oranı %50 gelen ve %50 giden. Eğitim ve kalite önemlidir, Ticaret Odası'nın diksiyon eğitim ortağı.
Çağrı Merkezi Hizmeti; Müşteri Hizmetleri Merkezi Hizmeti; Adres Kalite Kontrolü; Sipariş Kabulü; Sipariş Alma; Randevu Ayarlama; Şikayet Yönetimi; Yazışma Hizmeti; Posta Hizmetleri; Yazılım Geliştirme; BT Desteği; Kullanıcı Yardım Masası; Sigorta Hizmeti; Belge Dijitalleştirme; Dış Kaynak Kullanımı, Windows altında Özel Yazılım Geliştirme, Veritabanı Sistemi Geliştirme, 24 Saat Çağrı Merkezi, Turizm Bilgileri telefonla ve yazılı olarak...
...2000 yazında kurulan TeleTeam Call Center ve Service GmbH, bugün Oldenburg ve çevresindeki en büyük çağrı merkezi olup, 320'den fazla çalışanı bulunmaktadır.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play