Bulgaristan, Burgas
...Callboxs, telekomünikasyon alanında yenilikçi ve hızla büyüyen bir şirkettir. 29 yılı aşkın bir süredir Çağrı Merkezi, esas olarak telepazarlama ile ilgilenmekte, müşterilere hizmet verme, çevrimiçi ticaret, müşteri araştırması, e-posta/sohbet yoluyla hizmet ve bakım, BPO/KPO hizmetleri, takip vb. konularda faaliyet göstermektedir. Son 6 yıldır şirket, esas olarak telefon üzerinden...
Birleşik Krallık, Sutton Coldfield
...Birmingham'ın Sutton Coldfield kasabasında bulunan tam hizmetli çağrı merkezi, telefon yanıtlamadan tamamen dış kaynaklı müşteri hizmetleri çözümlerine kadar çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Teknoloji bölümümüz mplsystems ile birlikte, Birleşik Krallık'ın önde gelen çağrı merkezi çözümleri ve dış kaynaklı hizmetler ile danışmanlık hizmetleri sağlayıcısı haline geldik. Hem Birleşik Krallık'taki hem de uluslararası müşterilerimizin çağrı merkezlerinde kullanılan intelligentContact teknolojimizle benzersiz bir konumdayız.
... kurtarma, iptal edenleri önleme, iptal edenleri geri kazanma + CRM, müşteri ilişkileri yönetimi + Abone müşteri hizmetleri, inbound çağrı merkezi, inbound e-posta işleme + Ek satışlar ve çapraz satış yoluyla müşteri katkı payının optimizasyonu + Çağrı merkezi hizmetleri, CRM hizmetleri ve satış hizmetleri için ihale süreçlerinin yürütülmesi + En uygun abonelik hizmet sağlayıcısını bulma konusunda...
Birleşik Krallık, London
... çağrı merkezleri, teknik destek hizmetleri ve arka ofis hizmetleri gibi seçenekler bulunmaktadır. Sunmuş olduğumuz diğer bazı hizmetler şunlardır: - Sesli İşlem - Sesiz İşlem - KPO Hizmetleri - Canlı Sohbet Desteği - Borç Tahsilat Hizmetleri - Otomasyon Çözümleri - Kalite Kontrol Güvencesi - Evden Çalışma Çağrı Merkezi Fusion, HIPAA uyumlu ve ISO 27001 sertifikasına sahiptir; ayrıca birçok ödül...
Moldova, Chisinau
Hızlanmak mı istiyorsunuz? Müşteri portföyünüzü geliştirmek veya faaliyet alanınızı genişletmek mi istiyorsunuz? Müşterileriniz için bir müşteri hizmetleri açmak ve nakit akışınızı korumak mı istiyorsunuz? Serbest meslek sahibi oldunuz ve henüz bir sekreter veya ticari asistan hizmetlerini karşılayacak bütçeniz yok mu? Prestacall, çağrı merkezi hizmetlerinin dış kaynak kullanımında uzmanlaşmış...
Almanya, Ibbenbüren-Industriegebiet Auf Der Lau
... dikiş atölyesi • Yıkama hizmetleri • Tamamlama E-ticaret BT proje yönetimi: - Sipariş yönetimi - Ödeme yönetimi - Alacak yönetimi - Müşteri hizmetleri, çağrı merkezi - Şikayet yönetimi - İade yönetimi - Kontrol - Ürün yelpazesi bakımı - İçerik bakımı Ürünlerinizin mümkün olan en kısa sürede teslimat noktasına ulaşmasını sağlamak için güçlü iade işleme hizmetimize güvenebilirsiniz: Kapasitelerimiz bireysel ve nitelikli: - İade işlemleri B2C, B2B - Sınıflandırma A/B/C - Ürün hazırlama - Tekstil hazırlama - Sistem üzerinden geri kayıt - Gönderim...
Birleşik Krallık, London
... faydalanabilirsiniz. Battersea'deki uzman taşımacılar, SW11 bölgesindeki adam ve van hizmetleri için en iyi hizmet sağlayıcısı olarak bilinmektedir. Bu sadece özveri ile değil, aynı zamanda on yıldan fazla deneyimle de ilgilidir. Removals Battersea ile iletişim kurmak kolaydır; çağrı merkezi günde 24 saat, haftada 7 gün açıktır. Operatörler, müşterilere yardımcı olmanın yanı sıra ek bilgiler ve ücretsiz...
Almanya, Bad Homburg
... hizmetleri • Perakende denetim geçişleri • Yenilikçi POS promosyonları • Çalışanlar, perakendeciler veya son tüketiciler için marka deneyimleri • Gelen / Giden çağrı merkezi Bu süreçte, etkinliğin büyüklüğü veya küçüklüğü fark etmez. Satış rakamlarınızı artırmanıza yardımcı oluyoruz. Deneyimimizi ve bilgimizi kullanın, konseptlerimizin etkinliğini artırın ve böylece performansınızı yükseltin. CPM Grubu'nun misyonu bu nedenle "GÖRÜŞ - ETKİ - SATIŞ".
Romanya, Bucuresti
YOUDIAL, İtalyan ve yabancı işletmelere yurtdışında OUTSOURCING hizmetleri sunan bir şirkettir. Müşterilerimize, maliyetleri önemli ölçüde azaltan ve mükemmel bir kalite sunan hizmetler sağlıyoruz. Yurtdışındaki çözümlerimiz, ön yüz, çağrı merkezi ve arka ofis faaliyetlerini kapsamaktadır. Farklı müşteri şirketlerimiz, YEŞİL HAT, MÜŞTERİ HİZMETLERİ, BELGE YÖNETİMİ, VERİ GİRİŞİ, REZERVASYON...
İsveç, Solna
...HowSIP İletişim platformunun ana hizmetleri aşağıdaki gibidir: - IP Telefonisi. - Bulut tabanlı IP PBX (Özel Santral). - Birleşik Mesajlaşma (Sesli Posta, E-posta, Faks). - Telekonferans. - SIP Hatları. - Web Konferansı/Web Toplantıları. - Anlık Mesajlaşma ve varlık durumu. - Küresel Sanal Numara Hizmeti. - İletişim Merkezi/Çağrı Merkezi hizmeti.
İtalya, Gorle
... yetmiş istasyona sahip geniş ve aydınlık bir yapıya sahiptir. Sunulan hizmetler şunlardır: KOBİ'ler ve büyük şirketler için randevu alma, telesatış, satış ağları / acenteler için randevu alma, müşteri desteği / müşteri hizmetleri, veri girişi / arka ofis, talep üzerine çağrı merkezi operatörü, çağrı merkezi açma, sanal ofis, web sitesi oluşturma.
CRM ve çağrı merkezi hizmetleri alanında dış kaynak kullanımı için Teleperformance ortağı, özellikle müşteri hizmetleri, teknik destek ve borç yönetimi alanlarında.
Ortak pazarlama, adres kazanımı, eczaneler için doğrudan pazarlama, toptancılar için doğrudan pazarlama, basın postası, broşür dağıtımı ve çağrı merkezi hizmetleri alanında uzmanlaşmış bir pazarlama ajansı.
Yeni müşteriler (leadler) kazanmak için çağrı merkezi. Özel sağlık sigortaları, zanaat hizmetleri, reklam ajansları veya telefon tarifeleri için çağrı kaydı ile ulusal hizmet.
.../Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; E-posta Yönetimi; Faks Hizmetleri; Potansiyel Müşteri Yönetimi; İptal Eden Müşterilerin Geri Kazanımı; Müşteri Gelişimi. Defacto Call Center GmbH, çağrı merkezi hizmetlerinin tasarımında uzmanlaşmıştır. En modern teknik donanım, titiz personel alımı ve optimal süreçler, defacto'yu Almanya'daki karmaşık çağrı merkezi projeleri için kalite lideri yapmaktadır.
Dreamtime Pazarlama Ajansı, IT ve sanayi sektörleri için özel olarak çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Ayrıca ilk teknik danışmanlık ile ilk temas sırasında. Araştırma, Koçluk, Etkinlik Yönetimi.
Fransa, Charenton-Le-Pont
Bir belge mühendisliği şirketi. Hizmet ve çözüm yelpazemiz, fatura dijitalleştirme, işleme, yönetim, web hizmetleri, çağrı merkezi gibi alanları kapsamaktadır... Dijitalleşmeye odaklanmakta ve belge fonlarının dijitalleştirilmesi, fatura dijitalleştirilmesi (sektörlerin organizasyonu, dijitalleştirme ve ilgili işlemler, karakter tanıma, düzeltme, yapılandırma vb.) konularında uzmanlaşmaktadır...
Almanya, Dorsten
...CFS GROUP GmbH, callfield.com ile Almanya'da telefon hizmetleri için kapsamlı bir hizmet paketi sunmaktadır. CallField telefon servisi, sadece bir çağrı merkezi olarak değil, aynı zamanda müşterilerini günlük işlerinde rahatlatan bir "sanaldan karşılama" olarak kendini tanımlamaktadır. Sunulan hizmetler, hem orta ölçekli işletmeler hem de dış kaynak kullanımını akıllıca değerlendirmek isteyen...
...Liderlik, yönetim, organizasyonel verimlilik, müşteri ilişkileri geliştirme, çalışan yetkinliklerini artırma ve doğrudan ve telefon kanallarında (çağrı/iletişim merkezi dahil) satış ve müşteri hizmetleri verimliliğini artırma konularında şirketlere danışmanlık ve iş eğitimlerinde uzmanız. Eğitimlerimiz, müşteri ve çalışan ihtiyaçlarına göre uyarlanmıştır. Eğitim ihtiyaçlarını belirlerken çevrimiçi sistemler kullanıyoruz. Eğitmenlerimiz atölye tarzında eğitimler vermekte olup, iş pratiği olan kişilerdir. Kalite ve proje verimliliğine odaklanmamızla öne çıkıyoruz.
control Güvenlik + Hizmet, güvenliğinizle ilgili uzman danışmanlık ve hizmetler sunmaktadır. Acil Çağrı Merkezi | Güvenlik Hizmetleri | Uzaktan Video İzleme | Alarm Sistemleri | Yangın Alarm Sistemleri...
Her türlü güvenlik hizmetleri, acil çağrı hizmet merkezi, silahlı güvenlik için yetkilendirilmiş, koruma ve güvenlik alanında sanayi ustası...
Almanya, Neuss
...XPRON Systems GmbH, yüksek hizmet ve kalite anlayışıyla başarılı bir danışmanlık ve hizmet şirketidir ve bireysel olarak uyarlanmış kurumsal çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Müşterilerimize günde 24 saat, haftada 7 gün, yılda 365 gün, yetkin ve verimli bir şekilde destek sağlıyoruz. Ayrıca, üretici bağımsız IT/EDV çözümleri ile yardım masası, çağrı merkezi ve OTRS hizmetleri ile veri merkezleri planlıyor, gerçekleştiriyor ve işletiyoruz.
İsveç, Orebro
...Bambus, satış, pazar araştırması, randevu ayarlama ve müşteri hizmetleri gibi çağrı merkezi hizmetleri sunan bir şirkettir. "Kalite başarı getirir." ideolojimiz doğrultusunda, kaliteyi sağlıyoruz ve başarı kendiliğinden geliyor, tıpkı mevcut projelerimizde olduğu gibi. Bambus ismi, şirketimizin performansıyla çok yakın bir anlam taşıyan bambu ağacından gelmektedir. İşimizi 'sulama' konusundaki...
Almanya, Hanau
...Toplam 20 çalışma yeri ile 10 yıllık çağrı merkezi hizmetleri. Sipariş oranı %50 gelen ve %50 giden. Eğitim ve kalite önemlidir, Ticaret Odası'nın diksiyon eğitim ortağı.
Birleşik Krallık, Wesst Sussex
... etmekti. Ayrıca, bu web sitesi telekomünikasyon şirketlerinin satış döngüsünü de azaltmayı hedefliyor. Web sitesi, ihtiyaç duyan iş organizasyonları için telefonlar, iş mobil, sabit hat, çağrı kaydı, çağrı merkezi ve tahminli arama hizmetleri konusunda çeşitli telekomünikasyonların karşılaştırmalı tekliflerini sunarak kapsamlı bir çözüm sağlıyor. Müşteri veya işletme ilk kez kayıt olmalı ve gereksinimlerini web sitesine girmelidir; bu bilgiler ilgili telekomünikasyon şirketlerine iletilecek ve dört saat içinde hizmet ve fiyat seçimlerini yapabileceklerdir.
Çağrı Merkezi Hizmeti; Müşteri Hizmetleri Merkezi Hizmeti; Adres Kalite Kontrolü; Sipariş Kabulü; Sipariş Alma; Randevu Ayarlama; Şikayet Yönetimi; Yazışma Hizmeti; Posta Hizmetleri; Yazılım Geliştirme; BT Desteği; Kullanıcı Yardım Masası; Sigorta Hizmeti; Belge Dijitalleştirme; Dış Kaynak Kullanımı, Windows altında Özel Yazılım Geliştirme, Veritabanı Sistemi Geliştirme, 24 Saat Çağrı Merkezi, Turizm Bilgileri telefonla ve yazılı olarak...
İNTERNET ADRESİ Anteporre 041-234 ÖĞRENCİ HİZMETLERİ Cà Foscari, Dorsoduro 32467575 Çağrı MERKEZİ (pzt-cum 9-13; pzt ve çar 9-16.30) Öğrenci Sekreterlikleri ve Eğitim Hakkı 7575 Yönlendirme - Danışmanlık 7540-7503 Staj ve Yerleştirme 7953-7508 Uluslararası Hareketlilik 7570 İKTİSAT FAKÜLTESİ - Cannaregio 8739111 EDEBİYAT FAKÜLTESİ - Dorsoduro 16867311 DİLLER FAKÜLTESİ - Dorsoduro 16867388 BİLİM FAKÜLTESİ - Dorsoduro 21378511 İDARE Cà Foscari, Dorsoduro 3246 İletişim ve İlişkiler...
Almanya, Augsburg
Müşteri merkezinin hizmet yelpazesi, telefon, faks, internet, e-posta veya posta yoluyla müşteri desteğini içerir. Ayrıca çağrı merkezi, satış desteği, pazarlama hizmetleri, telefon eğitimi ve koçluk da bulunmaktadır.
Bulgaristan, Sofia
...AN Consulting ltd, kurumsal, yatırım, finansal ve vergi danışmanlığı alanında uzmanlaşmış bir ajanstır. Ajans, şirket kuruluş hizmetleri, döviz/iş çözümleri, çağrı merkezi kurulumu, iş danışmanlıkları ve muhasebe hizmetleri sunmaktadır. AN Consulting, aşağıdaki alanlarda profesyonel uzmanlara sahiptir: İş Projelerinin Gerçekleştirilmesi, İş Geliştirme Danışmanlıkları, Yönetim Danışmanlıkları - kurumsal ve bireysel düzeyde, Yönetim Süreci Analizi, Nakit Akışı Analizi, Tüm İş Faaliyetleri Analizi, İnsan Kaynakları Analizi, Yerel kuruluşlar için muhasebe hizmetleri ve daha fazlası.
Almanya, Brilon
Şirket, çağrı merkezi hizmetleri, ofis hizmetleri, sekreterlik işleri ve randevu planlaması sunmaktadır.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play