Almanya, München
...CE WebDesign Münih: WordPress, Joomla ve SEO uygun fiyatlarla! Profesyonel web siteleri | Duyarlı tasarım | eCommerce WebShop'lar | HTML5 sayfaları | OnPage SEO | Sosyal Medya Profilleri. Öncelikler & Hizmetler: - Profesyonel ve bireysel web tasarımı - WordPress & Joomla - Tam hizmet - tüm hizmetler - Müşteri odaklı titiz tasarım - En iyi kullanıcı deneyimi (UX/Kullanıcı deneyimi...
Hollanda, Ulestraten (maastricht Region)
... faaliyetlerine önemli bir değer katmaktır. Depolama, sipariş karşılama, envanter yönetimi ve lojistik çözümlerimiz her zaman müşterilerimizin özel ihtiyaçlarına göre uyarlanmıştır. Sonuç olarak, müşterilerimiz için stratejik bir rekabet avantajı yaratıyoruz. Bu, geliştirilmiş bir pazar konumu, müşteri deneyimi, itibar ve marka adı içermektedir. Bizimle birlikte Avrupa'da satış yapmak daha kolay, daha güvenli ve daha kârlı hale geliyor!
Avusturya, Klagenfurt
... yüksek müşteri memnuniyeti ve maksimum kullanılabilirliğini garanti etmektedir. Filoya Yönetimi Kalmar Avusturya'nın filo yönetimi, işletmelerin ana işlerine odaklanmalarını ve filo yönetimini profesyonel bir ortağa devretmelerini sağlamaktadır. Büyük forkliftlerle, zorlu görevlerdeki yıllara dayanan deneyimi sayesinde, Kalmar Avusturya, müşteri forklift filosunun optimal yönetimini garanti etmekte ve Kalmar, Baumann, Dimos ve TW markaları için maliyet tasarrufu sağlarken esneklik ve verimlilik artışı sağlamaktadır.
Almanya, Kierspe
...Struth GmbH & Co. KG Elastomer Teknolojisi Termoplastik ve Elastomer Parçaları Aile şirketi Struth, bugün 3. nesilde müşteri odaklı termoplastik ve elastomer parçaları üretmektedir. Yıllar içinde edindiğimiz bu deneyimi farklı sektörlerde sizlere sunmaktan memnuniyet duyarız. Zamanla, müşterilerimizle birlikte birçok alanda sistem tedarikçisi haline geldik. Üretim, 50 kN ile 3000 kN arasında...
İsviçre, Zug
...Karar vericilere, yönetim düzeyine kadar sistematik telepazarlama veya diyalog pazarlama yoluyla satış desteği. (Potansiyel) müşterilerin veya paydaşların hedefli bilgilendirilmesi. İhtiyaç analizleri, hedef kitleyi daha iyi anlamak için veri temeli sağlar. JK Development, mailing ve adres nitelendirmeden, lead yönetimi ve kapanışa kadar kapsamlı kampanyalar sunmaktadır. Yeni müşteri kazanımı...
Almanya, Kaufungen
İhtiyaçlarınıza Mükemmel Uyum Görevimiz, isteklerinizi tanımak ve hayata geçirmektir. Bu nedenle, satış ekibimizin kapsamlı danışmanlığı, ihtiyaçlarınızın analizini gerektirir. Çünkü ancak ilginizi tespit ettiğimizde, size en iyi çözümü önerebiliriz. Nitelik Şirketimizin kalite yönetimi, nihayetinde müşteri memnuniyetinde kendini gösteren kalite hedeflerimize yöneliktir. Buna kalite planlaması...
Baraldo Autotrasporti, İtalya genelinde ve bazı Avrupa ülkelerinde taşımacılık ve lojistik hizmetleri sunmaktadır. Şirket, yıllar içinde biriktirdiği deneyimi müşterilerinin hizmetine sunarak, her ihtiyacı karşılayabilecek kapsamlı ve zamanında bir hizmet garantisi vermektedir. Taşıma ve depo yönetimi hizmetleri, her zaman müşteri ile kararlaştırılan zaman dilimlerine saygı göstererek ve mevcut taşımacılık düzenlemelerine tam uyum sağlayarak nitelikli personel tarafından yönetilmektedir.
Çek Cumhuriyeti, Prague
...ICON, Prag'da bulunan ödüllü çok dilli bir çağrı merkezidir. B2B markaları, mükemmel müşteri deneyimi ile desteklenen iç satış ve hesap yönetimi dış kaynak çözümleri sunması için ICON'a güveniyor. Son teknoloji ürünler ve harika meslektaş yeteneklerini kullanarak, ICON, küresel markaların müşterileriyle her dilde ve dünyanın her yerinde bağlantı kurmalarına yardımcı olan stratejiler geliştiriyor. Yaklaşık 300 çok dilli meslektaşın bulunduğu bir ekip, yılın her günü, günde 24 saat hizmet vermektedir!
Almanya, Althengstett
... Alytus şehrindeki kendi tesisinde üretim ve mükemmel bir şekilde uyumlu çalışanların deneyimi, her görevi hızlı, etkili ve maliyet etkin bir şekilde gerçekleştirmemizi sağlamaktadır. İster özel bir üretimden birkaç örnek ister zamanında milyonlarca parça ihtiyacınız olsun - bunu mümkün kılıyoruz. Tam hizmetlerimizin özeti: • Sistem çözümleri - Enjeksiyon parçaları ve kontrol sistemleri • Kendi Ar-Ge...
Almanya, München
... teknik odaklı sektörlerdir. Eşsiz GC konseptimiz temelinde çalışıyoruz. Sizlere sunuyoruz: - Bütünsellik - Müşteri odaklılık - Başarı odaklılık - Süreç odaklılık - Sürdürülebilirlik GC konseptimiz temelinde başarı odaklı çalışıyor ve kesinlikle işletmenize bir değer katıyoruz. Yılların deneyimi ve yapılandırılmış, metodik yaklaşım, şeffaf bir proje başarısını mümkün kılar. Sizinle birlikte, istenen...
Birleşik Krallık, Motcombe
... deneyimli çevre güvenliği ve otomasyon danışmanlarından biridir. Kapı ve bariyer otomasyonu sektöründe 29 yıllık bir deneyime sahiptir; deneyimi eşsizdir. Phil, tasarım mühendisliği bilgisi, proje yönetimi ve müşteri destek deneyimi ile birlikte, tam yetkin bir elektrik mühendisidir (City & Guilds teknisyen seviyesi). Ürün bilgisi, sistem tasarımı ve test etme, iş sağlığı ve güvenliği gereklilikleri ve...
Almanya, Soest
2001 yılında kurulduğumuzdan beri Hanse Batterie GmbH, müşterilerine enerji sağlama ve endüstriyel bataryalarla ilgili bireysel çözümler sunan optimize edilmiş bir teslimat ve hizmet programı sunmaktadır. Çalışanlarımız, satış, proje geliştirme, kalite yönetimi ve müşteri hizmetleri alanlarında batarya sektöründe uzun yıllara dayanan deneyime sahiptir ve bu deneyimi müşterilerimizin hizmetine...
Belçika, Turnhout
...IT Hizmet Yönetimi (ITSM) Kurumsal Hizmet Yönetimi (ESM) IT Varlık Yönetimi (ITAM) Hizmet Yönetimi Araçları Müşteri Deneyimi Hazırlığı SIAM Hazırlığı IT Yönetimi SIAM Tasarım ve Strateji Hizmet Sağlayıcı Onboarding & Offboarding Bilgi Güvenliği İş Sürekliliği Hizmet Portföyü & Hizmet Kataloğu Hizmet Tasarımı Müşteri Yolculuğu Haritalama Müşteri Deneyimi Yönetimi ITSM/ESM Araç Seçim Yardımı Otomasyon ve İş Akışı Süreç Tasarımı Çok Sağlayıcı Koordinasyonu Hizmet İyileştirme Yolculuğu ITSM/ESM Araç Uygulaması ve Destek Eğitim & bilgi paylaşımı Geçici Hizmet Yönetimi...
Belçika, Bruxelles
Sitecore, müşteri deneyimi yönetimi yazılımlarının dünya çapındaki lideridir ve dünya genelindeki pazarlamacılara her müşteri deneyimini kontrol etme araçları sunar. Yazılımlarımız, web içeriği yönetimi ile müşteri bilgilerini sorunsuz bir şekilde birleştiren, tamamen otomatik, esnek ve sezgisel bir müşteri deneyimi yönetim platformu sunar. Bu sayede her müşteri ile her temas noktasında benzersiz bir ilişki kurmayı sağlar.
Fransa, Montesson
... eyaletinde kurulacaktır. 2002 yılında CMRP, web barındırma alanında özel sunucuların yönetimi konusundaki uzmanlığını ve edindiği deneyimi Selfserveur adı altında sunmaya karar verir. Ocak 2004'te iki hizmet, hukuken CMRP LTD. altında birleştirilmiştir. 2008 yılında, Selfserveur tarafından geliştirilen ağ uzmanlığına dayanarak Selfone, KOBİ müşterilerine IP üzerinden telefon hizmeti sunmak amacıyla kurulmuştur. Bugün, bu farklı alanlarda etkili ve güvenli hizmetler sunmaktayız. Sayısız ortaklarımız ve sertifikalarımız, güvenilirliğimizi kanıtlamaktadır.
Birleşik Krallık, Dagenham
... süreçleri hakkında geniş bilgiye sahip ve kendi alanlarında uzmanlaşmış deneyimli profesyonellerden oluşmaktadır. NEON SOFT'un telekom faturalama çözümü ile, ana işinize odaklanabilirsiniz. Olağanüstü hizmetlerimizle, müşterilerimizin maliyetlerini azaltmalarına, verimliliği artırmalarına ve olağanüstü bir müşteri deneyimi oluşturmalarına yardımcı oluyoruz. Ekibimiz, e-posta, telefon ve sohbet...
Birleşik Krallık, London
... çalışmak, tüm sektörler ve iş alanlarında geniş İnşaat Yönetimi uzmanlığımıza anında erişim sağladığınız anlamına gelir. Bu, size geniş bir proje yelpazesi için yüksek kalibre ekipler sunmamızı sağlar. Ayrıca, kalıcı bir müşteri ilişkisi kurmaya odaklanan özel Hesap Yöneticinizle birlikte çalışacaksınız.
...Leipzig ve Frankfurt am Main'dan bir web tasarım ajansı. hahnsinn, sizin için çalışacak ve müşterilerinizin seveceği web siteleri ve markalar tasarlıyor. Kapsamlı bir konsept ve sistematik bir süreç ile: Web siteniz, marka ve müşteri perspektifinden tasarlanıyor. Bu, görünürlüğü artırır ve etkileşimi teşvik eder. Konsept, marka oluşturma, içerik stratejisi ve kullanıcı deneyimi tasarımını...
...Eğitim programları gerçek hayatta yaşayan gerçek insanlar için tasarlanmıştır. Eğitmen - Mindaugas Lastauskas. 20 yıllık satış deneyimi! B2B aktif satışlar, Mağara Adamı ile müzakereler, Müşteri hizmetleri eğitimi "Ölüm bizi ayırana dek", Müşteri ile çatışma yönetimi eğitimi, Vücut dili tanıma eğitimi, Trump, Branson, Diana ve Gates aynı masada. İnsan davranışlarını anlama eğitimi. Medya eğitimi. www.pamo.lt | Bir adım ileri...
Fransa, Saint Herblain
...1993 yılında kurulan dijital hizmetler şirketi ASI, kamu ve özel kuruluşların, KOBİ'lerin ve Büyük Grupların dijital dönüşüm süreçlerinde 4 ana uzmanlık alanı aracılığıyla destek sağlamaktadır: Müşteri İlişkileri Dönüşümü: CRM & Pazarlama Araçları / Müşteri Deneyimi / İş Verisi Değeri Kolektif Zeka: İç İletişim / İşbirlikçi & Sosyal / Süreçlerin Dijitalleştirilmesi / Bilgi Yönetimi & İnovasyon...
Fransa, Brantôme En Périgord
... müşteri kazanımını artırmak, mevcut müşterilerin sadakatini sağlamak ve sizinle belirlenen hedefleri gerçekleştirmek için özgün ve etkili bir iletişim hayal ediyoruz. Biz, müşterileriyle el ele çalışan pazarlamacılar ve yaratıcılarız: siz. Tüm dijital faaliyetler için Pasol Interactive, 4 uzmanlık alanını bir araya getirir: - Web tasarımı - Google Ads reklamcılığı - Doğal arama motoru optimizasyonu (SEO) - Müşteri deneyimi ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) Web sitesi oluşturma: ekonomik çözümlerden özel çözümlere Web çözümlerimiz, size bir...
Birleşik Krallık, Iver
FREIGHT FORWARDER UK Telenet Global Logistics, çeşitli müşteri ve sektörlere yönelik tamamen yönetilen bir nakliye hizmeti ve etkinlik lojistik çözümleri sunmaktadır. 150 yılı aşkın birikimli lojistik sektörü deneyimi ve bir dizi iç uzmanla birlikte, hizmet ve iletişim konusundaki tutkumuzla birlikte gerekli becerilere sahibiz. Müşterilerimizin lojistik ihtiyaçlarını anlıyor ve başlangıçtan sona...
Almanya, Berlin
... yönetimi • Değişim Yönetimi alanında derinlemesine danışmanlık bilgisi ve çevik projelerin hazırlanması, yürütülmesi ve optimizasyonu • Scrum, Scrumban, Kanban, OKR'ler, SAFe, Scrum of Scrum, LeSS, Nexus, Lean Yönetimi, Değişim Yönetimi, Tasarım Düşüncesi, XP, CI, CD, TDD, FDD, Eşli Programlama, Kullanıcı Hikayeleri, Kişilikler vb. konularında geniş deneyim • JIRA, Confluence, TFS, Slack, MS Teams konularında kapsamlı deneyim • JavaScript, jQuery, API, JSON, AJAX, PHP, MySQL konularında geliştirme deneyimiMüşteri odaklı ve bireysel olarak tasarlanmış atölye çalışmaları gerçekleştirme...
Belçika, Antwerpen
... noktalarında deneyimi iyileşiyor ve daha iyi finansal sonuçlar elde ediliyor. Müşterilerinizin görüşünü hiç soruyor musunuz? Somut, çekici anketler POS'ta sosyal medya entegrasyonu Şikayet yönetimi Satış noktanıza bir tablet ile donatılmış bir kiosk yerleştiriyoruz ve böylece gerçek zamanlı müşteri verileri topluyoruz. Neden Çok Değerli? Müşteri bağlılığını güçlendirmek Ortalama harcamayı artırmak...
Birleşik Krallık, Ipswich
... stratejisi ile organik arama sıralamalarınızı artırmak, ister Google Ads Yönetimi ile yatırım getirisi görmek, ister açılış sayfaları ve web tasarımı oluşturarak web sitesi trafiğini müşteri adaylarına dönüştürmek olsun. - SEO - Web Tasarımı - Google Ads Yönetimi - Sosyal Medya Reklamcılığı...
... yıllarında iF Ürün Tasarım Ödülü, 2008 Computex Taipei Tasarım & İnovasyon Altın Ödülü dahil olmak üzere birçok adaylık - DSG International, Sonea, Hama, Sanitec Koło, OCZ, Starline Intl., Tchibo, Acar, H&M, Maxell, Gemalto gibi 14 tanınmış müşteri - Üretimde 140 tamamlanmış proje - Dünya genelinde 30.000.000+ ürün satışı - Tüm şirket üyelerinin yaşam boyu deneyimi!
Fransa, Paris
... 27001, RSSI, proje yönetimi). Danışmanlarının deneyimi ve çok disiplinliliği ile birlikte, birçok müşteri üzerinde test edilmiş titiz bir metodoloji, RGPD uyumluluğunuzun optimal koşullarda kurulmasını ve sürdürülmesini garanti eder. #RGPD #DPOdışsour #GDPR...
Almanya, Starnberg
... sürecinde koçluk. = Sonuçların ve pazar odaklılığın kritik olduğu durumlarda özellikle etkili. 2005'ten beri memnun müşterilerimiz bizi tekrar tekrar tercih ediyor: "Yoğun, ilham verici, gerçek bir fark yarattı." Tipik Modüller: STRATEJİ - İş Zekası, Vizyon Geliştirme, Pazar Odaklı Hedef Sistemleri, Katılımcı Strateji Geliştirme, DÖNÜŞÜM - Çoklu Proje Yönetimi, Ürün Geliştirme, İnovasyon Yönetimi, Organizasyon Geliştirme, Müşteri Deneyimi, UYGULAMA - Değerlendirme, Kişisel Performans, B2B Pazarlama Sistemleri, Pazarlama İşbirliği.
Almanya, Münster
... dayanmakta ve bu deneyimi bir şirkette yoğunlaştırma felsefesine sahiptir. Amacımız, müşteri odaklı benzersiz özelliklerle rekabetten belirgin bir şekilde ayrışmaktır: - Optimal, bireysel ve kişisel müşteri hizmetine odaklanma - Üstün çalışan nitelikleri - Kesin güvenilirlik ve dolayısıyla maksimum hizmet kalitesi. Müşterilerimiz tarafından deneyimlenen hizmet kalitesi, ilk iletişim kurma aşamasında başlar ve ardından düşünce ve bilgi alışverişi ile devam eder, etkinlik ve ekonomik verimlilikle şekillenen hizmetlerin geliştirilmesine kadar uzanır.
Belçika, Edegem
BLONDÉ, çok dilli pazarlama karması için bağımsız bir sıvı içerik hizmetleri tedarikçisidir. Büyüme pazarlarına özel bir dikkatle, Avrupa çapındaki köklerine dayanarak, dünya genelindeki müşterilerine sürdürülebilir marka etkileşimi ve yeni gelir fırsatları sunmaktadır. Sıvı içerik, geliştirilmiş yerelleştirilmiş kullanıcı deneyimi ve kurumsal düzeyde içerik tutarlılığı ve yönetimi sağlar. Ayrıca, organizasyonların hem pazara hem de müşteri ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde yanıt vermesine olanak tanır; kolay işbirliği ve etkileşim, glokalizasyon ve bilgi paylaşımı toplulukları ile.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play