Almanya, Ibbenbüren-Industriegebiet Auf Der Lau
... dikiş atölyesi • Yıkama hizmetleri • Tamamlama E-ticaret BT proje yönetimi: - Sipariş yönetimi - Ödeme yönetimi - Alacak yönetimi - Müşteri hizmetleri, çağrı merkezi - Şikayet yönetimi - İade yönetimi - Kontrol - Ürün yelpazesi bakımı - İçerik bakımı Ürünlerinizin mümkün olan en kısa sürede teslimat noktasına ulaşmasını sağlamak için güçlü iade işleme hizmetimize güvenebilirsiniz: Kapasitelerimiz bireysel ve nitelikli: - İade işlemleri B2C, B2B - Sınıflandırma A/B/C - Ürün hazırlama - Tekstil hazırlama - Sistem üzerinden geri kayıt - Gönderim...
Birleşik Krallık, London
... faydalanabilirsiniz. Battersea'deki uzman taşımacılar, SW11 bölgesindeki adam ve van hizmetleri için en iyi hizmet sağlayıcısı olarak bilinmektedir. Bu sadece özveri ile değil, aynı zamanda on yıldan fazla deneyimle de ilgilidir. Removals Battersea ile iletişim kurmak kolaydır; çağrı merkezi günde 24 saat, haftada 7 gün açıktır. Operatörler, müşterilere yardımcı olmanın yanı sıra ek bilgiler ve ücretsiz...
...İnşaat sanatına uygun olarak yapılmış her türlü asansör kuyusunda projeler gerçekleştiriyoruz. Yatırımcıların bireysel taleplerini dikkate alarak her türlü şekil ve dekorasyona sahip kabinler üretiyoruz. Sürekli bakım altında 2700'den fazla asansör bulunduruyoruz ve 7/24 hizmet veren bir çağrı merkezi aracılığıyla kurtarma ekipleriyle etkili iletişim sağlıyoruz. Ayrıca 0 800 15 18 18 numaralı...
Almanya, Bad Homburg
... hizmetleri • Perakende denetim geçişleri • Yenilikçi POS promosyonları • Çalışanlar, perakendeciler veya son tüketiciler için marka deneyimleri • Gelen / Giden çağrı merkezi Bu süreçte, etkinliğin büyüklüğü veya küçüklüğü fark etmez. Satış rakamlarınızı artırmanıza yardımcı oluyoruz. Deneyimimizi ve bilgimizi kullanın, konseptlerimizin etkinliğini artırın ve böylece performansınızı yükseltin. CPM Grubu'nun misyonu bu nedenle "GÖRÜŞ - ETKİ - SATIŞ".
Almanya, München
... destekler. authensis ACHAT, mevcut altyapılara ve uygulamalara sorunsuz bir şekilde entegre olur. authensis portföyü ayrıca karmaşık iletişim çözümlerinin analizi, tasarımı, gerçekleştirilmesi ve hizmetini de kapsamaktadır. authensis - 17 yıllık deneyim, authensis AG - bağımsız bir Alman aile şirketi - Avrupa pazarında sistem bağımsız çağrı merkezi çözümlerinde bir ürün ve teknoloji lideridir. authensis ekibi, 1992'den beri Alman pazarında çağrı merkezi çözümlerinin geliştirilmesi, devreye alınması ve hizmeti konusunda aktiftir.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; Çağrı Merkezi Yazılımı; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; CTI; Arama Cihazı...
Romanya, Bucuresti
... HİZMETİ yönetimi için çözümümüzün avantajlarından yararlanmaya başlamıştır. Bir çağrı merkezi, arka ofis, idari veya belge yönetimi hizmeti kurmak hiç bu kadar kolay ve avantajlı olmamıştı. YOUDIAL olarak, hem en son teknoloji ile donatılmış yurtdışındaki fiziksel ofislerimiz (offshoring) aracılığıyla hem de uzaktan çalışma (homeshoring) ile hizmet vermekteyiz. Yabancı personelimiz, mükemmel İtalyanca ile mükemmel bir hizmet sunmak için eğitimli ve niteliklidir.
İsveç, Solna
...HowSIP İletişim platformunun ana hizmetleri aşağıdaki gibidir: - IP Telefonisi. - Bulut tabanlı IP PBX (Özel Santral). - Birleşik Mesajlaşma (Sesli Posta, E-posta, Faks). - Telekonferans. - SIP Hatları. - Web Konferansı/Web Toplantıları. - Anlık Mesajlaşma ve varlık durumu. - Küresel Sanal Numara Hizmeti. - İletişim Merkezi/Çağrı Merkezi hizmeti.
Almanya, München
... uygulamasını da sağlamaktadır. Şu anda 30'dan fazla çalışanıyla Airmotion, 80'den fazla ülkede portallar ve ağ operatörlerine, ayrıca SonyEricsson ve Nokia gibi cihaz üreticilerine veya MTV ve Premiere gibi TV kanallarına hizmet vermektedir. Almanya'da müşteri listesinde Vodafone, o2, T-Mobile, e-plus, T-Online ve AOL gibi isimler bulunmaktadır. Araştırma, editoryal, konsept geliştirme, tasarım, düzen, grafik, programlama, teknik uygulama, arayüz çözümleri, proje yönetimi, pazarlama hizmetleri, kampanya yönetimi, son kullanıcı desteği, çağrı merkezi, medya, basılı, çevrimiçi, mobil iletişim, yayıncılık.
Birleşik Krallık, Dublin
...yönetilen, güvenilir ve sağlam bir iletişim platformu sunmaya kendini adamıştır. Kişisel yaklaşımımız, sektör bilgimiz ve beceri seviyemizle birleştiğinde, İrlanda'nın önde gelen şirketlerinden bazılarıyla, Realex Payments (İngiltere & İrlanda), Trilogy Technologies (İngiltere & İrlanda), Luzern Solutions, Tote Betting, Synchronoss Solutions ve İrlanda ve İngiltere'deki birçok diğer BT Hizmet Sağlayıcıları, Büyük İnternet Servis Sağlayıcıları, E-ticaret Sağlayıcıları ve Çağrı Merkezi şirketleriyle sözleşmeler kazandık.
Yeni müşteriler (leadler) kazanmak için çağrı merkezi. Özel sağlık sigortaları, zanaat hizmetleri, reklam ajansları veya telefon tarifeleri için çağrı kaydı ile ulusal hizmet.
.../Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; E-posta Yönetimi; Faks Hizmetleri; Potansiyel Müşteri Yönetimi; İptal Eden Müşterilerin Geri Kazanımı; Müşteri Gelişimi. Defacto Call Center GmbH, çağrı merkezi hizmetlerinin tasarımında uzmanlaşmıştır. En modern teknik donanım, titiz personel alımı ve optimal süreçler, defacto'yu Almanya'daki karmaşık çağrı merkezi projeleri için kalite lideri yapmaktadır.
Fransa, Charenton-Le-Pont
Bir belge mühendisliği şirketi. Hizmet ve çözüm yelpazemiz, fatura dijitalleştirme, işleme, yönetim, web hizmetleri, çağrı merkezi gibi alanları kapsamaktadır... Dijitalleşmeye odaklanmakta ve belge fonlarının dijitalleştirilmesi, fatura dijitalleştirilmesi (sektörlerin organizasyonu, dijitalleştirme ve ilgili işlemler, karakter tanıma, düzeltme, yapılandırma vb.) konularında uzmanlaşmaktadır...
Almanya, Dorsten
...CFS GROUP GmbH, callfield.com ile Almanya'da telefon hizmetleri için kapsamlı bir hizmet paketi sunmaktadır. CallField telefon servisi, sadece bir çağrı merkezi olarak değil, aynı zamanda müşterilerini günlük işlerinde rahatlatan bir "sanaldan karşılama" olarak kendini tanımlamaktadır. Sunulan hizmetler, hem orta ölçekli işletmeler hem de dış kaynak kullanımını akıllıca değerlendirmek isteyen...
Fransa, THIZY
...Hoş geldiniz, Sourire telefon merkezi. Güleryüz, nezaket, profesyonellik. 1994'ten beri Absys, profesyonellerin telefon kabulünü yönetiyor: - Şirketler için: Tüm ihtiyaçlarınıza cevap verecek üç hizmet seviyesi. - Ekonomi Sınıfı: Telefon hizmeti, kişiselleştirilmiş telefon kabulü ve e-posta ile mesaj gönderimi. - İş Sınıfı: Standart çağrı alma, standart çalışanınızın yokluğunda devralmak için. - Premium Sınıf: Yüksek katma değerli kabul taleplerine cevap vermek için.
Almanya, Ubstadt-Weiher
20 yılı aşkın süredir çağrı merkezi, telepazarlama, doğrudan pazarlama ve reklam alanlarında hizmet sağlayıcınız. Satış başarınızı artırmaktan memnuniyet duyarız. Talebinizi bekliyoruz.
control Güvenlik + Hizmet, güvenliğinizle ilgili uzman danışmanlık ve hizmetler sunmaktadır. Acil Çağrı Merkezi | Güvenlik Hizmetleri | Uzaktan Video İzleme | Alarm Sistemleri | Yangın Alarm Sistemleri...
Birleşik Krallık, Bournemouth
... çağrılarını nasıl yönetmemizi istediğinizi bize söyleyin - bilgi vermemizi, çağrıyı size aktarmaya çalışmamızı veya sadece bir mesaj almayı tercih edip etmediğinizi belirtin. Mesajlarınız e-posta veya SMS ile size gönderilebilir. Daha iyi bir hizmet mi arıyorsunuz? Çağrı Merkezi olarak, reklam ve tanıtımlarınızda kullanabileceğiniz veya meşgul olduğunuzda çağrılarınızı bu numaraya...
Doğrudan pazarlama için tam hizmet ajansı. Dijital baskı, baskı işleme, paketleme, veri işleme, mektup atölyesi, çağrı merkezi, depolama, web tasarımı.
Her türlü güvenlik hizmetleri, acil çağrı hizmet merkezi, silahlı güvenlik için yetkilendirilmiş, koruma ve güvenlik alanında sanayi ustası...
Almanya, Neuss
...XPRON Systems GmbH, yüksek hizmet ve kalite anlayışıyla başarılı bir danışmanlık ve hizmet şirketidir ve bireysel olarak uyarlanmış kurumsal çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Müşterilerimize günde 24 saat, haftada 7 gün, yılda 365 gün, yetkin ve verimli bir şekilde destek sağlıyoruz. Ayrıca, üretici bağımsız IT/EDV çözümleri ile yardım masası, çağrı merkezi ve OTRS hizmetleri ile veri merkezleri planlıyor, gerçekleştiriyor ve işletiyoruz.
Birleşik Krallık, Wesst Sussex
... etmekti. Ayrıca, bu web sitesi telekomünikasyon şirketlerinin satış döngüsünü de azaltmayı hedefliyor. Web sitesi, ihtiyaç duyan iş organizasyonları için telefonlar, iş mobil, sabit hat, çağrı kaydı, çağrı merkezi ve tahminli arama hizmetleri konusunda çeşitli telekomünikasyonların karşılaştırmalı tekliflerini sunarak kapsamlı bir çözüm sağlıyor. Müşteri veya işletme ilk kez kayıt olmalı ve gereksinimlerini web sitesine girmelidir; bu bilgiler ilgili telekomünikasyon şirketlerine iletilecek ve dört saat içinde hizmet ve fiyat seçimlerini yapabileceklerdir.
Almanya, Augsburg
Müşteri merkezinin hizmet yelpazesi, telefon, faks, internet, e-posta veya posta yoluyla müşteri desteğini içerir. Ayrıca çağrı merkezi, satış desteği, pazarlama hizmetleri, telefon eğitimi ve koçluk da bulunmaktadır.
Birleşik Krallık, 3aa
...mplcontact, artık Birleşik Krallık'ın önde gelen dış kaynaklı çağrı merkezi çözümleri sağlayıcılarından biridir. Karmaşık müşteri hizmetleri sunumunda uzmanız ve Birleşik Krallık'taki çağrı merkezi ağımızdan haftanın 7 günü, günde 24 saat hizmet vermekteyiz. Müşterilerimiz, çağrıları bize sorunsuz bir şekilde yönlendirerek, gün içinde, gece boyunca ve hafta sonu hizmetlerimizden faydalanabilirler. Alternatif olarak, müşterilerimiz, tüm iletişimi tamamen dış kaynak kullanarak işlerinin özel bir uzantısı olarak ajanlarımızı kullanabilirler.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul Alma; Aktif Telefon Satışı; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Alma; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı;...
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; İnternet Geri Arama Butonu; IVR...
İtalya, Napoli
...METODI ITALIA SRL, ülke genelinde önde gelen kredi kurumları ve kamu yönetimi ile ana tedarikçiler adına karmaşık roll-out yönetiminde benzersiz bir uzmanlık ile profesyonel bir şekilde kapsamlı bir hizmet yelpazesi sunmaktadır. Donanım, Yazılım ve Ağ desteği, Rollout & IMAC Hizmetleri (Kurulum, Taşıma, Ekleme ve Değiştirme), ağ altyapıları, Yardım Masası ve Çağrı Merkezi, Filoya Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi hizmetleri.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play