Birleşik Krallık, Dublin
...yönetilen, güvenilir ve sağlam bir iletişim platformu sunmaya kendini adamıştır. Kişisel yaklaşımımız, sektör bilgimiz ve beceri seviyemizle birleştiğinde, İrlanda'nın önde gelen şirketlerinden bazılarıyla, Realex Payments (İngiltere & İrlanda), Trilogy Technologies (İngiltere & İrlanda), Luzern Solutions, Tote Betting, Synchronoss Solutions ve İrlanda ve İngiltere'deki birçok diğer BT Hizmet Sağlayıcıları, Büyük İnternet Servis Sağlayıcıları, E-ticaret Sağlayıcıları ve Çağrı Merkezi şirketleriyle sözleşmeler kazandık.
Yeni müşteriler (leadler) kazanmak için çağrı merkezi. Özel sağlık sigortaları, zanaat hizmetleri, reklam ajansları veya telefon tarifeleri için çağrı kaydı ile ulusal hizmet.
.../Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; E-posta Yönetimi; Faks Hizmetleri; Potansiyel Müşteri Yönetimi; İptal Eden Müşterilerin Geri Kazanımı; Müşteri Gelişimi. Defacto Call Center GmbH, çağrı merkezi hizmetlerinin tasarımında uzmanlaşmıştır. En modern teknik donanım, titiz personel alımı ve optimal süreçler, defacto'yu Almanya'daki karmaşık çağrı merkezi projeleri için kalite lideri yapmaktadır.
Fransa, Charenton-Le-Pont
Bir belge mühendisliği şirketi. Hizmet ve çözüm yelpazemiz, fatura dijitalleştirme, işleme, yönetim, web hizmetleri, çağrı merkezi gibi alanları kapsamaktadır... Dijitalleşmeye odaklanmakta ve belge fonlarının dijitalleştirilmesi, fatura dijitalleştirilmesi (sektörlerin organizasyonu, dijitalleştirme ve ilgili işlemler, karakter tanıma, düzeltme, yapılandırma vb.) konularında uzmanlaşmaktadır...
Almanya, Dorsten
...CFS GROUP GmbH, callfield.com ile Almanya'da telefon hizmetleri için kapsamlı bir hizmet paketi sunmaktadır. CallField telefon servisi, sadece bir çağrı merkezi olarak değil, aynı zamanda müşterilerini günlük işlerinde rahatlatan bir "sanaldan karşılama" olarak kendini tanımlamaktadır. Sunulan hizmetler, hem orta ölçekli işletmeler hem de dış kaynak kullanımını akıllıca değerlendirmek isteyen...
Fransa, THIZY
...Hoş geldiniz, Sourire telefon merkezi. Güleryüz, nezaket, profesyonellik. 1994'ten beri Absys, profesyonellerin telefon kabulünü yönetiyor: - Şirketler için: Tüm ihtiyaçlarınıza cevap verecek üç hizmet seviyesi. - Ekonomi Sınıfı: Telefon hizmeti, kişiselleştirilmiş telefon kabulü ve e-posta ile mesaj gönderimi. - İş Sınıfı: Standart çağrı alma, standart çalışanınızın yokluğunda devralmak için. - Premium Sınıf: Yüksek katma değerli kabul taleplerine cevap vermek için.
control Güvenlik + Hizmet, güvenliğinizle ilgili uzman danışmanlık ve hizmetler sunmaktadır. Acil Çağrı Merkezi | Güvenlik Hizmetleri | Uzaktan Video İzleme | Alarm Sistemleri | Yangın Alarm Sistemleri...
Birleşik Krallık, Bournemouth
... çağrılarını nasıl yönetmemizi istediğinizi bize söyleyin - bilgi vermemizi, çağrıyı size aktarmaya çalışmamızı veya sadece bir mesaj almayı tercih edip etmediğinizi belirtin. Mesajlarınız e-posta veya SMS ile size gönderilebilir. Daha iyi bir hizmet mi arıyorsunuz? Çağrı Merkezi olarak, reklam ve tanıtımlarınızda kullanabileceğiniz veya meşgul olduğunuzda çağrılarınızı bu numaraya...
Doğrudan pazarlama için tam hizmet ajansı. Dijital baskı, baskı işleme, paketleme, veri işleme, mektup atölyesi, çağrı merkezi, depolama, web tasarımı.
Her türlü güvenlik hizmetleri, acil çağrı hizmet merkezi, silahlı güvenlik için yetkilendirilmiş, koruma ve güvenlik alanında sanayi ustası...
Almanya, Neuss
...XPRON Systems GmbH, yüksek hizmet ve kalite anlayışıyla başarılı bir danışmanlık ve hizmet şirketidir ve bireysel olarak uyarlanmış kurumsal çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Müşterilerimize günde 24 saat, haftada 7 gün, yılda 365 gün, yetkin ve verimli bir şekilde destek sağlıyoruz. Ayrıca, üretici bağımsız IT/EDV çözümleri ile yardım masası, çağrı merkezi ve OTRS hizmetleri ile veri merkezleri planlıyor, gerçekleştiriyor ve işletiyoruz.
Birleşik Krallık, Wesst Sussex
... etmekti. Ayrıca, bu web sitesi telekomünikasyon şirketlerinin satış döngüsünü de azaltmayı hedefliyor. Web sitesi, ihtiyaç duyan iş organizasyonları için telefonlar, iş mobil, sabit hat, çağrı kaydı, çağrı merkezi ve tahminli arama hizmetleri konusunda çeşitli telekomünikasyonların karşılaştırmalı tekliflerini sunarak kapsamlı bir çözüm sağlıyor. Müşteri veya işletme ilk kez kayıt olmalı ve gereksinimlerini web sitesine girmelidir; bu bilgiler ilgili telekomünikasyon şirketlerine iletilecek ve dört saat içinde hizmet ve fiyat seçimlerini yapabileceklerdir.
Almanya, Augsburg
Müşteri merkezinin hizmet yelpazesi, telefon, faks, internet, e-posta veya posta yoluyla müşteri desteğini içerir. Ayrıca çağrı merkezi, satış desteği, pazarlama hizmetleri, telefon eğitimi ve koçluk da bulunmaktadır.
Birleşik Krallık, 3aa
...mplcontact, artık Birleşik Krallık'ın önde gelen dış kaynaklı çağrı merkezi çözümleri sağlayıcılarından biridir. Karmaşık müşteri hizmetleri sunumunda uzmanız ve Birleşik Krallık'taki çağrı merkezi ağımızdan haftanın 7 günü, günde 24 saat hizmet vermekteyiz. Müşterilerimiz, çağrıları bize sorunsuz bir şekilde yönlendirerek, gün içinde, gece boyunca ve hafta sonu hizmetlerimizden faydalanabilirler. Alternatif olarak, müşterilerimiz, tüm iletişimi tamamen dış kaynak kullanarak işlerinin özel bir uzantısı olarak ajanlarımızı kullanabilirler.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul Alma; Aktif Telefon Satışı; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Alma; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı;...
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; İnternet Geri Arama Butonu; IVR...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
Almanya, Erlangen
...Defacto grubu, karmaşık CRM ve diyalog çözümleri için uluslararası odaklı bir tam hizmet sağlayıcısıdır. Uzmanlaşmış bireysel şirketlerin ağ oluşturması sayesinde, defacto tek elden tam diyalog çözümleri sunmakta ve araştırma, strateji, konsept geliştirme, proje yönetimi, çağrı merkezi, yazılım, yaratıcılık, üretim ve başarı izleme alanlarını tek çatı altında birleştirmektedir. Diyalog pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Hizmetleri, Entegre Kampanya Planlaması ve Uygulaması, tüm ilgili "Below the Line" konuları tek çatı altında.
... müşteri oluşturma; Potansiyel müşteri yönetimi; Randevu ayarlama ve satış yönetimi; Katılımcı etkinleştirme; E-posta ve arama motoru pazarlaması; Veri tabanı hizmetleri ve CRM; Hizmet hatları; Yardım Masası; Çağrı Merkezi Danışmanlığı; Alman pazarında doğrudan pazarlama alanında sabit bir oyuncu; Operasyonel satış desteği; Entegre çözümlerimiz geleneksel çağrı merkezi/doğrudan pazarlama yaklaşımının çok ötesine geçiyor; Yenilikçi pazarlama karışımı önemli, hissedilir bir katma değer sunuyor.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
... merkezi bulacaksınız. Fiyatlarımız, İspanya'nın geçirdiği kriz nedeniyle Madrid'deki herkesin favorisi. Fiyatları şişirmiyoruz ve onarımları müşterinin önünde gerçekleştiriyoruz; böylece gereksiz parça değişimi yapılmadığından emin olabilirsiniz. Madrid'deki LG müşteri hizmetlerimiz, müşteriyle olan ilişkilerdeki nazikliği ve empatisi ile diğerlerinden ayrılıyor. Amacımız, cihazınızdaki...
Almanya, Weiden i.d.OPf
... eBusiness, Çağrı Merkezi, Lojistik, Dağıtım ve Pazarlama. Web tabanlı çözümlerin geliştirilmesi ve işletilmesi. Mobil yazılımın geliştirilmesi ve pazarlanması. Hizmet Hatları, Giriş, Telepazarlama, Çıkış, Hizmet CRM, Hizmet Danışmanlığı.
İtalya, Presezzo
...Fransızca, İspanyolca ve Rusça konuşan şoförlerle temsilci araç hizmetleri. Hizmetler, yıl boyunca 24 saat, günde 365 gün sunulmakta ve her zaman aktif bir çağrı merkezi bulunmaktadır. Tüm araçlar son teknolojiye sahip, güvenilir ve emniyetlidir. Tüm şoförler düzenli olarak maaşlı olarak istihdam edilmekte ve araçlar, taşınan kişilerin güvenliği için yüksek primli sigorta poliçeleri ile teminat altına...
Almanya, Ottobrunn
Sektör çözümleri; BT Güvenliği; BT Güvenlik Araçları ve Hizmetleri; İletişim Yazılımları; Standart ve Sistem Yazılımları; Standart Yazılımlar; Virüs Koruma Sistemleri ve Hizmetleri EKM EDV Sistemleri GmbH, 15 yıldır zanaat ve ticaret için BT ortağıdır. Şirketinizin ihtiyaçlarına uygun yazılım ve donanım çözümleri sunuyoruz. Uzman ve güvenilir hizmetimizden, uzaktan bakım, çağrı merkezi ve cazip hizmet sözleşmelerimizden siz de faydalanın.
Almanya, Ismaning
Gösterim planlaması; Teleshopping; Aktif Veri Ambarı; Sağlama; İş Zekası; Çağrı Merkezi; Yazılım geliştirme; Sistem analizleri ve mühendisliği; Danışmanlık ve çözümler; Web Tabanlı Uygulamalar; Veri uygulama ve hazırlama; Uygulama Hizmet Sağlayıcıları; Veri ambarı geliştirmeleri; Web geliştirme; Veri merkezleri; Veritabanları ve bilgi sistemleri; ITIL için araçlar;... Uygulama yazılımları...