...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; Dialer;... ...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı;... Potansiyel Müşteri Oluşturma; Telepazarlama; Tele Satış; Gelen Çağrılar; Giden Çağrılar; Çağrı Merkezi; Çağrı Merkezi; Danışmanlık; Eğitim; Satış;...
Almanya, Dortmund
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için özel çağrı merkezi hizmeti. Teklif, hizmet hattı, doğrudan satış, randevu planlama ve sipariş kabulünü içermektedir.
Almanya, Erlangen
...Defacto grubu, karmaşık CRM ve diyalog çözümleri için uluslararası odaklı bir tam hizmet sağlayıcısıdır. Uzmanlaşmış bireysel şirketlerin ağ oluşturması sayesinde, defacto tek elden tam diyalog çözümleri sunmakta ve araştırma, strateji, konsept geliştirme, proje yönetimi, çağrı merkezi, yazılım, yaratıcılık, üretim ve başarı izleme alanlarını tek çatı altında birleştirmektedir. Diyalog pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Hizmetleri, Entegre Kampanya Planlaması ve Uygulaması, tüm ilgili "Below the Line" konuları tek çatı altında.
... müşteri oluşturma; Potansiyel müşteri yönetimi; Randevu ayarlama ve satış yönetimi; Katılımcı etkinleştirme; E-posta ve arama motoru pazarlaması; Veri tabanı hizmetleri ve CRM; Hizmet hatları; Yardım Masası; Çağrı Merkezi Danışmanlığı; Alman pazarında doğrudan pazarlama alanında sabit bir oyuncu; Operasyonel satış desteği; Entegre çözümlerimiz geleneksel çağrı merkezi/doğrudan pazarlama yaklaşımının çok ötesine geçiyor; Yenilikçi pazarlama karışımı önemli, hissedilir bir katma değer sunuyor.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
... merkezi bulacaksınız. Fiyatlarımız, İspanya'nın geçirdiği kriz nedeniyle Madrid'deki herkesin favorisi. Fiyatları şişirmiyoruz ve onarımları müşterinin önünde gerçekleştiriyoruz; böylece gereksiz parça değişimi yapılmadığından emin olabilirsiniz. Madrid'deki LG müşteri hizmetlerimiz, müşteriyle olan ilişkilerdeki nazikliği ve empatisi ile diğerlerinden ayrılıyor. Amacımız, cihazınızdaki...
Almanya, Weiden i.d.OPf
... eBusiness, Çağrı Merkezi, Lojistik, Dağıtım ve Pazarlama. Web tabanlı çözümlerin geliştirilmesi ve işletilmesi. Mobil yazılımın geliştirilmesi ve pazarlanması. Hizmet Hatları, Giriş, Telepazarlama, Çıkış, Hizmet CRM, Hizmet Danışmanlığı.
İtalya, Presezzo
...Fransızca, İspanyolca ve Rusça konuşan şoförlerle temsilci araç hizmetleri. Hizmetler, yıl boyunca 24 saat, günde 365 gün sunulmakta ve her zaman aktif bir çağrı merkezi bulunmaktadır. Tüm araçlar son teknolojiye sahip, güvenilir ve emniyetlidir. Tüm şoförler düzenli olarak maaşlı olarak istihdam edilmekte ve araçlar, taşınan kişilerin güvenliği için yüksek primli sigorta poliçeleri ile teminat altına...
Almanya, Ottobrunn
Sektör çözümleri; BT Güvenliği; BT Güvenlik Araçları ve Hizmetleri; İletişim Yazılımları; Standart ve Sistem Yazılımları; Standart Yazılımlar; Virüs Koruma Sistemleri ve Hizmetleri EKM EDV Sistemleri GmbH, 15 yıldır zanaat ve ticaret için BT ortağıdır. Şirketinizin ihtiyaçlarına uygun yazılım ve donanım çözümleri sunuyoruz. Uzman ve güvenilir hizmetimizden, uzaktan bakım, çağrı merkezi ve cazip hizmet sözleşmelerimizden siz de faydalanın.
Almanya, Ismaning
Gösterim planlaması; Teleshopping; Aktif Veri Ambarı; Sağlama; İş Zekası; Çağrı Merkezi; Yazılım geliştirme; Sistem analizleri ve mühendisliği; Danışmanlık ve çözümler; Web Tabanlı Uygulamalar; Veri uygulama ve hazırlama; Uygulama Hizmet Sağlayıcıları; Veri ambarı geliştirmeleri; Web geliştirme; Veri merkezleri; Veritabanları ve bilgi sistemleri; ITIL için araçlar;... Uygulama yazılımları...
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; ACD Sistemi;...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play