...DIALOGO İtalya, Verona merkezli olarak 14 yılı aşkın bir süredir stratejik danışmanlık ve pazarlama ile iletişim faaliyetlerinin geliştirilmesi ve gerçekleştirilmesi konusunda uzmanlaşmıştır. 200'den fazla yüksek nitelikli ve motive profesyonelle, DIALOGO deneyimini şirketlerin müşterikazanımı ve sadakati sağlama ile B2B ve B2C alanında işlerini artırma hedeflerine sunmaktadır. DIALOGO, çok...
modus_vm Danışmanlık – müşterikazanımı, müşteri bağlılığı, stratejik pazarlama, yaratıcı reklamcılık, optimize edilmiş satışlar, başarılı web siteleri için modüler pazarlama.
Halkla İlişkiler ve Endüstriyel Tasarım Ajansı. Ürün tasarımı, halkla ilişkiler, web tasarımı, grafik tasarım ve müşteri sadakati ve kazanımı için etkinlik formatlarının geliştirilmesi.
...Almanya'da reklam, iletişim ve pazarlama ajansı. Odak alanları arasında pazar analizi, reklam konseptleri, medya planlaması, medya tasarımı, koçluk, müşterikazanımı ve müşteri sadakati bulunmaktadır.
Sipariş arayan sözleşmeli üreticiler, makine, tesis ve kap yapımında yeni müşteriler kazanabilirken, teknik alıcılar da mükemmel uyumlu tedarikçiler bulabilir. Yeni müşterikazanımı, bağlantılar.
...Müşterikazanımı, yeni müşterikazanımı, satış planlaması, proje yönetimi/planlaması, adres yönetimi, satış bilgi sistemi, randevu yönetimi, teklif takibi, satış organizasyonu, koçluk...
...Elbbüro, yayıncılar ve dernekleri yayınlarında reklamlar, ekler, advertorial'lar ve özel reklamlarla bir araya getirir. Şirketler için yeni müşterikazanımı / ilk iletişim / randevuları üstleniyoruz.
...KOBİ'ler, serbest çalışanlar ve bağımsız çalışanlar için çevrimiçi hizmetler: E-ticaret ve çevrimiçi mağazalar konusunda danışmanlık, Google AdWords ile müşterikazanımı, arama motoru optimizasyonu, arama motoru pazarlaması.
Otelcilik ve turizm odaklı çevrimiçi reklam ajansı. Müşterikazanımı, medya planlaması, başarı ölçümü, sosyal medya, web kontrolü, pazarlama ve satış promosyonu.
Klasik reklam, lettershop, dijital baskı ve web tasarımı ile müşterikazanımı ve müşteri sadakati dahil olmak üzere diyalog pazarlamasına odaklanan bir iletişim ajansı.
Affiliate pazarlama, anahtar kelime reklamcılığı, arama motoru optimizasyonu, e-posta pazarlaması ve çevrimiçi medya kampanyaları aracılığıyla çevrimiçi satış promosyonu ve müşterikazanımı için tam hizmet ajansı.
İnternette müşterikazanımı için reklam stüdyosu. Web pazarlama, arama motoru optimizasyonu, video seminerler için ipuçları. Tasarruf ipuçları, sigortalar, krediler, evden çalışma için bağlantılar.
Danışmanlık ajansı. Müşterikazanımı ve telefonla satış için ses ürünleri oluşturma konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır. Müşterikazanımı için seminerler ve çevrimiçi atölyeler düzenlemektedir.
İnternet hizmetleri ajansı, mevcut müşteri ilişkilerini sürdürme, iletişim yönetimi, yeni müşterikazanımı ile e-ticaret ve posta ticareti konularında uzmanlaşmıştır.
Yeni medya ajansı, yeni müşterikazanımı, kurumsal tasarım, baskı tasarımı alanında hizmetler sunmaktadır. Web tasarımı, içerik yönetim sistemleri ve arama motoru optimizasyonu ile birlikte gerilla pazarlama.
...BrandEvolve, şirketlere daha iyi marka bilinirliği oluşturma konusunda yardımcı olur ve sosyal medya üzerindeki günlük aktiviteleri yönetir. Bu sayede potansiyel gelir ve müşterikazanımı sağlanır. Müşteri, önceden hazırlanmış üç paket arasından seçim yapabilir veya özel bir "özel yapım" paketini tercih edebilir. Seçilen medya, BrandEvolve tarafından günlük olarak takip edilerek geniş bir erişim...
Telemarketing ve strateji geliştirme ajansı. Müşteri hizmetleri, eski müşterilerin yeniden kazanımı, mülk yönetimi, yeni müşterikazanımı, tekliflerin takibi ve eğitim konularında destek.
Tasarım ajansı ve arama motoru optimizasyonu, çeşitli çevrimiçi reklam biçimleri ve yeni müşterikazanımı için internet pazarlama ajansı. Çevrimiçi iş ilanları.
Müşteri veya çalışan kazanımı, arama motoru optimizasyonu veya rakipsiz web tasarımı olsun: absolut.online, web konularında profesyonel tam hizmet ortağınızdır.
Reklam ajansı. Müşteri iletişimini yeni medya, özellikle internet, kullanarak tasarlamak. Müşteri nitelendirmesi, pazar araştırmaları, müşterikazanımı, destek ve müşteri yeniden etkinleştirme.
Diyalog pazarlama, inbound ve outbound yayıncılıkta, belge yönetimi, mailingler. Yayıncılığın doğrudan pazarlama alanındaki tüm hizmetleri. İlan kabulü, abonelik hizmeti, bilet satışı, telefon merkezi, kampanya yönetimi, yeni müşterikazanımı, iptal geri kazanımı, bakım çağrıları, sipariş kabulü, pazar araştırması, bilgi hattı.
Aktif telefon satış; Adres nitelendirmesi; Yeni müşterikazanımı; Randevu planlaması; Eski müşterilerin yeniden etkinleştirilmesi; Görev odaklı dış kaynak kullanımı; Almanya içinde sipariş kabulü; CTI...
Müşteri Hizmetleri; Telepazarlama Giriş; E-posta ve Görev Yönetimi; Katma Değerli Hizmet; Belge Yönetimi; Mektup Dağıtımı; Tamamlama Hotline ve Servis Telefonu, Yardım Masası, MüşteriKazanımı, E-posta ve Görev Yönetimi, Belge Yönetimi...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni MüşteriKazanımı; ACD Sistemi;...
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.