Bulgaristan, Burgas
...Callboxs, telekomünikasyon alanında yenilikçi ve hızla büyüyen bir şirkettir. 29 yılı aşkın bir süredir Çağrı Merkezi, esas olarak telepazarlama ile ilgilenmekte, müşterilere hizmet verme, çevrimiçi ticaret, müşteri araştırması, e-posta/sohbet yoluyla hizmet ve bakım, BPO/KPO hizmetleri, takip vb. konularda faaliyet göstermektedir. Son 6 yıldır şirket, esas olarak telefon üzerinden...
Birleşik Krallık, Sutton Coldfield
...Birmingham'ın Sutton Coldfield kasabasında bulunan tam hizmetli çağrı merkezi, telefon yanıtlamadan tamamen dış kaynaklı müşteri hizmetleri çözümlerine kadar çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Teknoloji bölümümüz mplsystems ile birlikte, Birleşik Krallık'ın önde gelen çağrı merkezi çözümleri ve dış kaynaklı hizmetler ile danışmanlık hizmetleri sağlayıcısı haline geldik. Hem Birleşik Krallık'taki hem de uluslararası müşterilerimizin çağrı merkezlerinde kullanılan intelligentContact teknolojimizle benzersiz bir konumdayız.
Belçika, Brussels
Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı. İletişim merkezi yazılımı kullanımı kolaydır: Hızlı entegrasyon, kolayca programlanabilir özellikler ve kullanıcı dostu bir arayüz.
Belçika, Genk
... yaklaşım benimsiyoruz. Sizi karşılayan bir çağrı merkezi yok, görüşme yaptığınız kişiler Link kurumsal hediyelerin sahipleridir. 2. Sizinle birlikte düşünüyoruz. Organize edeceğiniz etkinlik hakkında bir açıklama ile, bu etkinliğe mükemmel uyum sağlayacak hediyeyi sizin için arıyoruz. 3. Faaliyetleriniz için katma değer sağlayabilecek orijinal hediyeler arayışındayız. 4. Anlaşılır bir zihniyet benimsiyoruz.
NEDEN BİZ - Paslanmaz çelik uzmanlığımızla daha fazlasını sunuyoruz. Aradığınız malzeme ile ilgili danışmanlık mı arıyorsunuz? Özel gereksinimleriniz için olası tedarik seçenekleri sunuyoruz. Kişisel bir iletişim kişisi mi istiyorsunuz? Uzmanlarımız doğrudan sizinle iletişimde. Bu arada, yıllardır güvenilir bir ekipteyiz - çağrı merkezi ve bekleme süresi olmadan. Belirli bir malzeme veya ölçü...
Almanya, Breitengüßbach
Çağrı ve hizmet merkezleri için yazılım üreticisi ve sistem evi - Şirket içindeki müşteri hizmetlerini geliştirmek için. İletişim merkezi CRM, telekomünikasyon ve ACD uygulamaları uzmanı.
Birleşik Krallık, Edgware
... aracılığıyla her şeyin senkronize kalmasını sağlar. Edgware'da bir taksi rezervasyonu yapmak veya Okul servisi ya da Havaalanı transferi için bir ücret teklifi almak istiyorsanız, lütfen çevrimiçi uygulamamızı deneyin veya hemen bize bir telefon açın. 7/24 ve yılın 365 günü hizmet veren nazik ve yetkin bir çağrı merkezi, müşterilerimizin %100 destek almasını sağlamak için hazır bulunmaktadır.
... kurtarma, iptal edenleri önleme, iptal edenleri geri kazanma + CRM, müşteri ilişkileri yönetimi + Abone müşteri hizmetleri, inbound çağrı merkezi, inbound e-posta işleme + Ek satışlar ve çapraz satış yoluyla müşteri katkı payının optimizasyonu + Çağrı merkezi hizmetleri, CRM hizmetleri ve satış hizmetleri için ihale süreçlerinin yürütülmesi + En uygun abonelik hizmet sağlayıcısını bulma konusunda...
Birleşik Krallık, London
... çağrı merkezleri, teknik destek hizmetleri ve arka ofis hizmetleri gibi seçenekler bulunmaktadır. Sunmuş olduğumuz diğer bazı hizmetler şunlardır: - Sesli İşlem - Sesiz İşlem - KPO Hizmetleri - Canlı Sohbet Desteği - Borç Tahsilat Hizmetleri - Otomasyon Çözümleri - Kalite Kontrol Güvencesi - Evden Çalışma Çağrı Merkezi Fusion, HIPAA uyumlu ve ISO 27001 sertifikasına sahiptir; ayrıca birçok ödül...
İspanya, Alicante
IBERMEGA, 15 yılı aşkın bir süredir yalnızca internet üzerinden iş geliştirme alanında deneyime sahip olup, günümüzde dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde aktif müşterilere sahiptir. Web yöneticileri, destek teknisyenleri, operatörler, ses ve video editörleri, çevirmenler, modeller, gazeteciler, çağrı merkezi çalışanları, topluluk yöneticileri ve avukatlardan oluşan büyük bir ekip, işinizin...
Moldova, Chisinau
Hızlanmak mı istiyorsunuz? Müşteri portföyünüzü geliştirmek veya faaliyet alanınızı genişletmek mi istiyorsunuz? Müşterileriniz için bir müşteri hizmetleri açmak ve nakit akışınızı korumak mı istiyorsunuz? Serbest meslek sahibi oldunuz ve henüz bir sekreter veya ticari asistan hizmetlerini karşılayacak bütçeniz yok mu? Prestacall, çağrı merkezi hizmetlerinin dış kaynak kullanımında uzmanlaşmış...
Almanya, Meckenheim
...Kreuzer'in uluslararası odaklı çağrı merkezi hizmeti, tüm satış ve müşteri ile ilgili süreçlerin kontrol merkezi. Klasik telefon pazarlama kampanyalarından yeni müşteri kazanımına kadar, karmaşık çağrı merkezi dış kaynak çözümüne kadar uzanıyor.
...Pro Business Communication Services, 10 yılı aşkın deneyime sahip bir dış kaynak hizmetleri şirketidir ve Romanya'nın Bükreş şehrinde bulunmaktadır. Müşteri ile çalışanlarımız arasındaki iyi ilişkilere ve çeşitli yabancı dillerin hakimiyetine odaklanarak, sizin için ideal bir ortak olabiliriz! Uzmanlık alanlarımız şunlardır: • Müşteri desteği (telefon, e-posta, sohbet) • Veri girişi ve zenginleştirme • Çağrı merkezi • Çevrimiçi içerik moderasyonu (metin, fotoğraf, video) • Sosyal medya • Çevrimiçi araştırma...
İtalya, Palermo
...Bugün Patorno Pelletterie, yenilikçi web sitesi sayesinde Made in Italy'nin en iyi markalarının geniş bir ürün yelpazesini görüntüleme imkanı sunuyor. patornopelletterie.com adresine kaydolduğunuzda, ürünlerimizi çevrimiçi sipariş edebilirsiniz. İşletmeniz için ideal ortağı seçin; kalite ve profesyonellik her zaman temel özelliklerimiz olmuştur. Şu anda 20'den fazla ülkeye ihracat yapıyoruz ve hızlı ve güvenilir bir hizmet sunuyoruz. Pazartesi'den Cuma'ya (09:00 - 13:00) İngilizce çağrı merkezi hizmetimiz bulunmaktadır.
Almanya, Ibbenbüren-Industriegebiet Auf Der Lau
... dikiş atölyesi • Yıkama hizmetleri • Tamamlama E-ticaret BT proje yönetimi: - Sipariş yönetimi - Ödeme yönetimi - Alacak yönetimi - Müşteri hizmetleri, çağrı merkezi - Şikayet yönetimi - İade yönetimi - Kontrol - Ürün yelpazesi bakımı - İçerik bakımı Ürünlerinizin mümkün olan en kısa sürede teslimat noktasına ulaşmasını sağlamak için güçlü iade işleme hizmetimize güvenebilirsiniz: Kapasitelerimiz bireysel ve nitelikli: - İade işlemleri B2C, B2B - Sınıflandırma A/B/C - Ürün hazırlama - Tekstil hazırlama - Sistem üzerinden geri kayıt - Gönderim...
Birleşik Krallık, London
... ücretsiz bir teşhis yapacağız. Teşhisten sonra, arızanın niteliği, sahip olduğunuz seçenekler ve sabit bir teklif hakkında sizi bilgilendireceğiz. Teklifimizi onaylarsanız, tamir işlemine hemen başlayacağız. Bilgisayarınız genellikle 24-48 saat içinde hazır olacaktır (parça bulunabilirliğine bağlı olarak). Gerekirse, merkezi Londra bölgesindeki işletmelere ve konutlara çağrı hizmeti verebiliriz. Tüm...
Birleşik Krallık, London
... faydalanabilirsiniz. Battersea'deki uzman taşımacılar, SW11 bölgesindeki adam ve van hizmetleri için en iyi hizmet sağlayıcısı olarak bilinmektedir. Bu sadece özveri ile değil, aynı zamanda on yıldan fazla deneyimle de ilgilidir. Removals Battersea ile iletişim kurmak kolaydır; çağrı merkezi günde 24 saat, haftada 7 gün açıktır. Operatörler, müşterilere yardımcı olmanın yanı sıra ek bilgiler ve ücretsiz...
Belçika, Liege
...Çağrı merkezi: 30 yılı aşkın süredir telefon çağrılarını alma konusunda uzmanlaşmış bir çağrı merkezi. Captel, yaklaşık 500 müşterinin çağrılarını yönetmektedir: şirketler, KOBİ'ler, serbest meslek sahipleri. Yeni sektör: Tele-pazarlama, çağrı yapma: satış temsilcileri için randevu alma vb.
Belçika, Wemmel
Vocalcom, açık bir mimariye dayanan ve çoklu medya özellikleri sunan çağrı merkezi çözümleri için 1. sıradaki yazılım sağlayıcısıdır. Bizi diğer tedarikçilerden ayıran başlıca unsurlardan biri, çağrı merkezi konusundaki benzersiz uzmanlığımızdır. Çağrı merkezi çözümlerindeki uzmanlığımız, deneyimimiz ve esnekliğimiz, itibarımızı oluşturur. Hem müşterinin tesislerinde kurulu geleneksel çağrı...
Almanya, Schwäbisch Hall
...Sommerwerk Cloud şirketi sanal bir İletişim Merkezi'dir. Geleneksel bir çağrı merkezinin sınırlamalarını yeni bir yaklaşımla aşmaktadır: Kısa sürede ölçeklenebilir bir çalışan havuzu ile çağrı hacminin en yüksek düzeyde karşılanması ve dünya genelinde faaliyet gösteren yüksek nitelikli çalışanlar sayesinde daha iyi müşteri hizmetleri ve satış rakamları sunulması. Böylece, Schwäbisch Hall merkezli...
Almanya, Bad Sassendorf
...Terrasolar AG - Media Factory 24'ün İş Modeli Faaliyet Alanları: •Pazarlama ve reklam konseptleri üzerine stratejik danışmanlık •Tekil parçaların (özgünlerin) ve küçük tirajların talep üzerine basımı •Medya üretimi (kitaplar, kılavuzlar, DVD/CD,…) yalnızca kağıt belgelerine (işlem baskısı, mektup hizmeti) kıyasla •Gelişmiş Talep İş Hizmetleri (Çağrı merkezi, lojistik, finans, …) Tamamlayıcı...
Polonya, Radom
...Telemarketing, diğer adıyla Çağrı Merkezi, firmaların müşterilere ulaşmasını sağlar. Telemarketing hizmetinin işlevlerinden biri, giderek daha fazla firmanın bu işbirliği modelini kullandığı çağrı merkezi hizmetidir. Alacakların tahsili, telefonla yapılan görüşmelerle mükemmel bir şekilde gerçekleştirilmektedir; giderek daha fazla firma Servis masası/HelpDesk kullanarak satış desteği, teknik...
...İnşaat sanatına uygun olarak yapılmış her türlü asansör kuyusunda projeler gerçekleştiriyoruz. Yatırımcıların bireysel taleplerini dikkate alarak her türlü şekil ve dekorasyona sahip kabinler üretiyoruz. Sürekli bakım altında 2700'den fazla asansör bulunduruyoruz ve 7/24 hizmet veren bir çağrı merkezi aracılığıyla kurtarma ekipleriyle etkili iletişim sağlıyoruz. Ayrıca 0 800 15 18 18 numaralı...
Almanya, Bad Homburg
... hizmetleri • Perakende denetim geçişleri • Yenilikçi POS promosyonları • Çalışanlar, perakendeciler veya son tüketiciler için marka deneyimleri • Gelen / Giden çağrı merkezi Bu süreçte, etkinliğin büyüklüğü veya küçüklüğü fark etmez. Satış rakamlarınızı artırmanıza yardımcı oluyoruz. Deneyimimizi ve bilgimizi kullanın, konseptlerimizin etkinliğini artırın ve böylece performansınızı yükseltin. CPM Grubu'nun misyonu bu nedenle "GÖRÜŞ - ETKİ - SATIŞ".
Yunanistan, Thessaloniki
Şirketimiz, Selanik merkezli olarak teknoloji, elektronik ve elektrikle ilgili ürünlerin satışında uzmanlaşmıştır. İyi eğitimli satış elemanları, çağrı merkezi ve satış noktaları (ideapoint) ile müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı hedeflemektedir. Sürekli piyasa araştırması ve yüksek düzeydeki uzmanlığımız sayesinde, sizin ihtiyaç ve taleplerinize tamamen uyumlu bir sistemi oluşturma imkânına...
Belçika, Gent
Müşterilerinizi bir çağrı merkezine bırakmanın nedenleri? Çok basit. Bir çağrı merkezi, insanlarla iletişim kurma konusunda uzmandır. Müşterilere telefonla ulaşmak, e-posta göndermek, yazmak bizim işimiz, her gün. Ajanlarımız bu konuda her şeyi biliyor. Sürekli eğitim alıyorlar, güncel olaylardan haberdarlar ve bu sayede müşterilerinizi ikna etmenin en iyi yolunu biliyorlar.
Almanya, München
... destekler. authensis ACHAT, mevcut altyapılara ve uygulamalara sorunsuz bir şekilde entegre olur. authensis portföyü ayrıca karmaşık iletişim çözümlerinin analizi, tasarımı, gerçekleştirilmesi ve hizmetini de kapsamaktadır. authensis - 17 yıllık deneyim, authensis AG - bağımsız bir Alman aile şirketi - Avrupa pazarında sistem bağımsız çağrı merkezi çözümlerinde bir ürün ve teknoloji lideridir. authensis ekibi, 1992'den beri Alman pazarında çağrı merkezi çözümlerinin geliştirilmesi, devreye alınması ve hizmeti konusunda aktiftir.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; Çağrı Merkezi Yazılımı; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; CTI; Arama Cihazı...
Macaristan, Halásztelek
... Whirlpool, Electrolux vb. ürünleri de satmaktayız. Ardo'nun (Antonio Merloni'nin bir numaralı markası) münhasır distribütörüydük, ta ki iflas edene kadar. Şu anda şirketimiz, en küçük perakendecilerden en büyük zincir mağazalara kadar 200'den fazla mağazaya ürün tedarik etmektedir. Satış faaliyetlerimizi desteklemek amacıyla, ülke genelinde yaklaşık 20 servis ortağının operasyonunu yöneten bir Çağrı Merkezi de işletiyoruz. Kısa sürede ürünlerini başarılı ve tanınmış hale getirme fırsatını sunabileceğimiz bir şirketle uzun vadeli bir iş ortaklığı arayışındayız.
Romanya, Bucuresti
... HİZMETİ yönetimi için çözümümüzün avantajlarından yararlanmaya başlamıştır. Bir çağrı merkezi, arka ofis, idari veya belge yönetimi hizmeti kurmak hiç bu kadar kolay ve avantajlı olmamıştı. YOUDIAL olarak, hem en son teknoloji ile donatılmış yurtdışındaki fiziksel ofislerimiz (offshoring) aracılığıyla hem de uzaktan çalışma (homeshoring) ile hizmet vermekteyiz. Yabancı personelimiz, mükemmel İtalyanca ile mükemmel bir hizmet sunmak için eğitimli ve niteliklidir.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play